ضوابط شرکت در امتحانات

24 05 2022
کد خبر : 3791501
تعداد بازدید : 388

1- دانشجویان گرامی جهت شرکت در امتحانات پایان ترم لازم است کارت ورود به جلسه امتحان را  از مسیر " امور آموزشی-کارت امتحان" در سامانه جامع آموزشی به آدرس الکترونیکی sada.guilan.ac.ir دریافت نمایند. در صورت بروز هر گونه مغایرت بین دروس و سایر اطلاعات  ثبت شده در کارت امتحان لازم است دانشجویان موارد را قبل از شروع امتحانات از آموزش دانشکده پیگیری کرده تا اصلاحات لازم دراین خصوص به عمل آید. در غیر این صورت مسئولیت مشکلات بعدی بر عهده دانشجو می باشد.  برای دسترسی به قسمت های مختلف سامانه از جمله کارت امتحان لازم است ارزشیابی دروس توسط دانشجویان تکمیل شود. فرم های ارزشیابی در سامانه جامع آموزش از تاریخ 1401/03/07لغایت 1401/03/15 فعال می باشد. اطلاعات تکمیل شده توسط دانشجویان کاملا محرمانه بوده و برای دانشگاه اهمیت بالایی دارد لذا به دانشجویان توصیه می گردد با دقت نسبت به تکمیل این فرم ها اقدام نمایند. پس از تکمیل فرم های ارزشیابی، در صورت نداشتن بدهی شهریه، دانشجویان می توانند نسبت به دریافت کارت امتحان اقدام نمایند. برای پرداخت مابقی شهریه دانشجویان می توانند از مسیر "امور شهریه-پرداخت الکترونیکی شهریه" اقدام نمایند.

2-با توجه به اینکه بر اساس آیین نامه یکپارچه در  مقطع کارشناسی، غیبت دانشجویان در این مقطع در جلسه امتحان غیبت موجه تلقی می شود این دسته از دانشجویان نیازی به ارسال حذف اضطراری نخواهند داشت و  وضعیت نمره دانشجویان مقاطع کارشناسی  توسط همکاران آموزش دانشکده "حذف آموزشی " ثبت خواهد شد  مگر اینکه استاد درس غیبت بیش از 3/16 جلسات کلاس درس را رسما به آموزش دانشکده اعلام کرده باشد. در  صورت اعلام رسمی استاد مبنی بر غیبت بیش از حد دانشجو در جلسات کلاسی  نمره دانشجو صفر خواهد شد .

3-دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی می توانند از تاریخ 2 لغایت 15 خردادماه نسبت به ارسال درخواست حذف اضطراری دروس تئوری اقدام نمایند، (به این دانشجویان توصیه می گردد با توجه به بررسی درخواست حذف اضطراری توسط کاربران مختلف ، از ارسال درخواست ها در روزهای پایانی بازه حذف اضطراری خودداری کنند). در  مقاطع تحصیلات تکمیلی ، غیبت دانشجویان در جلسه امتحان غیبت غیرموجه  و نمره  صفر ثبت خواهد شد.

4-درخواست حذف پزشکی دروس از شروع امتحانات 16 خرداد   تا سه روز پس از آخرین  امتحان(7 تیر) امکان پذیر می باشد و مشمول ضوابط و شرایط خاص می باشد.

5-در صورت حذف دروس در نیمسال جاری هزینه دروس حذفی در حساب بستانکاری دانشجویان شهریه پرداز باقی می ماند  و برای پرداخت شهریه در نیمسال های بعدی قابل استفاده خواهد بود .


 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​