شیوه انتخاب واحد و پرداخت شهریه در ترم تابستان 1403

03 07 2024
کد خبر : 13323002
تعداد بازدید : 31

به اطلاع دانشجویان دانشگاه گیلان و متقاضیان مهمانی از سایر دانشگاه‌ها می‌رساند برای انتخاب واحد در ترم تابستان لازم است از طریق آدرس اینترنتی sada.guilan.ac.ir و انتخاب "ورود به سامانه" پس از ثبت شماره دانشجویی به عنوان نام کاربری و رمز عبور، وارد سامانه جامع آموزش دانشگاه شده و  از مسیر "امور آموزشی-انتخاب واحد" برای انتخاب واحد اقدام شود. قبل از انتخاب واحد لازم است شهریه نیمسال تابستان از مسیر "امور شهریه-پرداخت الکترونیکی شهریه" پرداخت گردد.

ضروریست دانشجویان سایر دانشگاه‌های کشور قبل از انتخاب واحد نسبت به دریافت نام کاربری (شماره دانشجویی ) و رمز عبور از طریق ورود به  سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان  اسکن و ارسال مدارک اقدام نمایند. (جهت اطلاعات بیشتر  کلیک نمائید/ اطلاعیه ترم تابستان).

مبالغ شهریه در ترم تابستان به شرح ذیل می باشد:

ردیف

عنوان

شهریه تابستان 1403

1 شهریه ثابت 2/784/782 ریال
2 شهریه متغیر دروس عمومی (به ازای هرواحد درسی) 1/533/168 ریال
3 شهریه متغیر دروس پایه و اصلی (نظری) (به ازای هرواحد درسی) 1/904/630 ریال
4 شهریه متغیر دروس عملی و  تخصصی نظری (به ازای هرواحد درسی) 2/290/288 ریال

 

توجه 1: به متقاضیان محترم توصیه می شود جهت تسریع در روند انتخاب واحد بر اساس مبالغ اشاره شده شهریه ثابت و متغیر واحد های انتخابی خود را محاسبه و از مسیر امور شهریه، پرداخت الکترونیکی، شهریه را واریز نموده و سپس نسبت به انتخاب دروس مورد نظر در ترم تابستان اقدام نمایند.

توجه 2: زمان‌بندی انتخاب واحد در ترم تابستان از تاریخ 1403/04/17 ساعت 9 صبح تا 1403/04/20 ساعت 13:00 می باشد.

توجه 3 : مسئولیت اخذ درس، رعایت پیش‌نیازی و هم‌نیازی براساس سرفصل مصوب به عهده دانشجو می‌باشد.

توجه 4: دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به اخذ بیش از یک درس از دروس گروه معارف اسلامی در هر ترم نمی‌باشند و در صورت عدم رعایت این مصوبه، درس مازاد حذف خواهد شد.

توجه 5: مطابق مجوز شورای آموزشی دانشگاه، عدم رعایت پیش‌نیازی دروس افتاده در نیمسال‌های قبلی دانشجو از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 برای دانشجویان مقطع کارشناسی بلامانع می‌باشد.

لازم به ذکر است، بر اساس اعلام معاونت دانشجویی، دانشگاه گیلان از ارائه امکانات رفاهی (خوابگاه و تغذیه) در ترم تابستان به دانشجویان معذور است.

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

ناشر الأصول

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​