اطلاعیه میهمان، انتقال دائم، تغییر رشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته دانشجویان دانشگاه گیلان به سایر دانشگاهها در نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402

24 04 2023
کد خبر : 3789893
تعداد بازدید : 314

به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی میهمان و  انتقال به سایر دانشگاهها می رساند، جهت ارائه درخواست  به سامانه میهمان و انتقال وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری به آدرس اینترنتی https://portal.saorg.ir مراجعه نمایند.

دانشجویان  ابتدا می بایست در سامانه فوق عضو شده و پس از تایید عضویت و دریافت نام کاربری و رمز عبور ، نسبت به درخواست میهمانی و انتقال خود اقدام نمایند.

 درخواست های واصله  بر اساس مفاد آیین نامه شماره 88441/3/41 مورخ 1392/03/20 میهمان یا انتقال بررسی خواهد شد و پاسخ تقاضا نیز از طریق سامانه قابل پیگیری می باشد. از دانشجویان عزیز تقاضا می شود از مراجعه حضوری به این امور خودداری  نمایند.

توجه مهم :

1)دانشجویان متقاضی تا 1402/02/31 فرصت دارند، درخواست های خود را از طریق سامانه مذکور ارائه دهند.

2) کلیه دانشجویان میهمان و انتقال دوره روزانه ملزم به پرداخت شهریه می باشند. دانشجویان انتقالی در صورت دارا بودن نمره قبولی دوره روزانه در دانشگاه مقصد از پرداخت شهریه معاف می باشند.

3) مسئول صحت اطلاعات در خصوص شرایط خاص شخص دانشجو خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده، تقاضای دانشجو از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

4) دانشجویان متقاضی در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص سامانه سجاد از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را ارسال نمایند.

راهنمای ثبت نام اولیه سامانه سجاد

 

راهنمای ثبت نام میهمان یا انتقال سامانه سجاد

 

 

تغییر رشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته:

دانشجویان متقاضی تغییر رشته داخلی و انتقال توأم با تغییر رشته:

- ابتدا فرم (الف) را دریافت و سپس جهت بررسی کد رشته های مورد تقاضا به آموزش دانشکده مراجعه نمایند.

- پس از بررسی فرم الف و در صورت دارا بودن شرایط:

- دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته، فرم تکمیل شده (ب) را به دانشگاه مقصد ارائه نمایند.

- دانشجویان متقاضی تغییر رشته داخلی پس از تکمیل فرم (ج) در دانشکده، جهت اقدام بعدی به اداره پذیرش وثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند .

نوع فرم

کاربرد

فرم (الف)

متقاضیان تغییر رشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته به سایر دانشگاه ها

فرم (ب)

متقاضیان انتقال توام با تغییر رشته

فرم (ج)

متقاضیان تغییر رشته

 

 

لازم به ذکر است تغییر رشته داخلی، انتقال توأم با تغییر رشته و انتقال دائم از  رشته هایی  که پذیرش آن با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) بوده است، به رشته های با آزمون ممنوع می  باشد.

 

- محدوده ارائه درخواست ها از تاریخ 1402/02/23 لغایت  1402/06/01 می باشد.

 

 

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه گیلان


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​