فرم درخواست های متفرقه دانشجویان از تاریخ 1399/04/29 مجددا در سامانه آموزش راه اندازی شده است این گردش مخصوص ارسال برخی از درخواست های دانشجویان به صورت الکترونیکی در نیمسال دوم 1398 می باشد. فلذا لازم است برای ارسال درخواست، متقاضیان محترم ترم مورد تقاضا را به 13982 تغییر داده و برای ارسال درخواست ها به موارد زیر توجه بفرمایند.
تذکر مهم: در صورت عدم رعایت موارد زیر حتی پس از تائید نهایی درخواست ها، با توجه به اینکه اعمال مواد درخواستی سیستمی انجام نمی پذیرد و توسط کاربران متولی در دانشکده در سامانه اعمال می گردد به درخواستها ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- دکمه ارسال باید مرتبط با نوع درخواست انتخاب گردد. (مثلا اگر درخواست کنترل و تکمیل پایان نامه را انتخاب می نمایند دکمه مرتبط یعنی ارسال تحویل پایان نامه را انتخاب نمایند.)
- درخواست حذف ترم بدون احتساب مختص دانشجویانی است که در هیچ یک از دروس خود در امتحانات شرکت نکرده اند. ارسال این درخواست تا پایان مرداد ماه امکان پذیر می باشد. در صورتی که علیرغم عدم شرکت در امتحان، اساتید نسبت به ثبت نمرات مستمر در سامانه اقدام نموده و برای دانشجو در درس/دروس نمره درج شده باشد، دانشجویان برای درخواست حذف ترم لازم است نظر اساتید درس را در قسمت "الصاقی نامه" ضمیمه نمایند.
- در قسمت شرح درخواست صرفا در حد یک جمله درخواست خود را توضیح دهید.
- مدارک و مستندات لازم را در قسمت "الصاقی نامه" ضمیمه نمایید.
- روند درخواست خود را از مسیر کارتابل نامه پی گیری نمایید تا پس از تائید نهایی توسط کاربر متولی در دانشکده اقدامات مقتضی در سامانه صورت پذیرد و از ارسال درخواست های تکراری خودداری نمایید.
- امکان درخواست حذف درس (نظری و عملی) از تاریخ 1399/05/20 در سامانه امکان پذیر می باشد. این درخواست مختص دانشجویانی است که در امتحان آن درس شرکت ننموده اند.برای ارسال این درخواست در قسمت "توضیحات" نام درس،کد درس، شماره گروه و نام استاد به تفکیک باید ذکر گردد. در صورتی که علیرغم عدم شرکت در امتحان اساتید نسبت به ثبت نمرات مستمر در سامانه اقدام نموده و برای دانشجو در آن درس نمره ردی درج شده دانشجویان برای درخواست حذف این درس لازم است نظر استاد درس را در قسمت " الصاقی نامه" ضمیمه نمایند. ارسال این درخواست تا پایان مرداد ماه امکان پذیر می باشد.