ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال 1399 دانشگاه گیلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان دردانشگاه گیلان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است.
برای انجام فرایند ثبت نام روی لینک زیر کلیک نمائید. جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز است.
مرحله 1: دریافت تاییدیه نظام وظیفه برای آقایان از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 99/08/11 لغایت ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 99/08/12 |
کلیه پذیرفته شدگان مرد(حتی افرادی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا کارمند و از طلاب حوزه علمیه هستند) قبل از شروع ثبت نام غیرحضوری می بایست از گزینه "درخواست فرم معافیت تحصیلی" نسبت به ارسال درخواست اقدام نمایند. |
مرحله2- ثبت نام غیرحضوری از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 99/08/11 لغایت ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 99/08/12 |
- پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند. دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی ارشد برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری - در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبلغ 654,000 ریال (شصت و پنج هزار و چهارصد تومان) بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تایید نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه" ارسال جهت بررسی" را نیز انتخاب نمایند .
- پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند. در صورت تایید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، دانشجو در پایان این مرحله شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امورآموزشی دانشگاه دریافت مینماید. سپس موارد ذیل را پیگیری نمایند: |
نکات مهمی که لازم است پذیرفته شدگان توجه نمایند. دریافت فایلسایر اقداماتی که لازم است در طی فرایند ثبت نام غیرحضوری و تا قبل از ارائه اصل مدارک به دانشگاه گیلان انجام شود:1-واریز پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز، پیگیری ثبت انتخاب واحد درسی و شرکت در کلاسها طبق نکات مهم اشاره شده در بند فوقمبلغ پیش پرداخت شهریه برای دانشجویان دوره نوبت دوم: 40,000,000 ریال (چهل میلیون ریال) و برای دوره پردیس خودگردان 45,000,000 ریال(چهل و پنج میلیون ریال) است. دانشجویان شاهد و ایثارگر و دانشجویان بورسیه (شهریه پرداز) باهماهنگی حسابدارمربوطه 2- درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبللازم است دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی مجددا به سامانه امور آموزشی دانشگاه به آدرس sada.guilan.ac.ir مراجعه نموده و از گزینه مکاتبات اداری/فرم های درخواست/ اخذ تاییدیه مدرک پایه، اطلاعات مربوطه را مطابق راهنمای سامانه تکمیل و نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.
- مدارک زیر مربوط به پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا قبل از انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیل جاری واصل یا توسط پذیرفته شدگان ارائه شود. در غیر این صورت از ثبت نام آنان جلوگیری خواهد شد. - ریز نمرات و تاییدیه تحصیلی دوره کارشناسی ارشد - ریزنمرات و تاییدیه تحصیلی دوره کارشناسی (مربوط به پذیرفته شدگانی که مقطع کارشناسی ارشد آنان ناپیوسته است). 3- تکمیل پرسشنامه فرهنگیلینک تکمیل پرسشنامه الکترونیکی فرهنگی 4-تکمیل کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم براساس لینک های زیرسامانه سلامت روانسامانه سلامت جسم5- اطلاعیه اداره خوابگاه هابه اطلاع کلیه دانشجویان گرامی جدیدالورود در تمامی مقاطع تحصیلی سال 1400-1399 می رساند: به دلیل ضرورت مقابله با شیوع بیماری کرونا و هچنین ارائه مجازی تمامی دروس دانشگاه در ترم جاری، امکان اسکان در خوابگاه های دانشجویی وجود ندارد و سلف سرویسها نیز تعطیل است. 6- برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید.7-سایر موارد7-1- موسسات محل فارغ التحصیلی و نیز عنوان مدرک کارشناسی ارشد پذیرفتهشدگان باید با اطلاعاتی که قبلاً در زمان ثبتنام و یا شرکت در آزمون به سازمان اعلام نموده، یکسان باشد. بدیهی است که در غیر این صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد. 7-2- از پذیرفتهشدگانیکه حداکثر تا تاریخ 99/07/30 فارغالتحصیل نشده اند، ثبتنام به عمل نخواهد آمد و ضمن "کان لم یکن" تلقی شدن قبولی آنانطبق مقررات با آنان رفتار خواهد شد. 7-3- نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگهدارند. 7-4- لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل , دقیق در فرم های مربوطه بنویسند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات مراتب به آموزش دانشکده اعلام شود. |
مرحله3- ارایه و تحویل اصل مدارک |
نحوه و زمان ارائه اصل مدارک شناسایی و اصل گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشاسی ارشد به دانشگاه به زودی از طریق همین پایگاه و نیز ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد. |
جهت مشاهده آدرس دانشکده / پردیس / و شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید.
با آرزوی موفقیت
امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه