کلیه دانشجویان موسسات عالی دولتی و غیر دولتی، آموزشکده های فنی و حرفه ای، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به اخذ ترم تابستان در دانشگاه گیلان می باشند.
جهت ارائه درخواست میهمانی ترم تابستان در دانشگاه گیلان
دانشجویان متقاضی از تاریخ 1401/3/28 وارد سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان شده و نسبت به تکمیل اطلاعات درخواستی اقدام نمایند.
لازم است دانشجویان فرم میهمانی تابستان را که از دانشگاه مبدا دریافت نموده اند، در قسمت مربوطه اسکن و پس از تکمیل مشخصات نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند.
فرم دریافتی از دانشگاه مبدا می بایست حاوی مشخصات ذیل باشد:
- عناوین دروس،
- نام دانشگاه مقصد،
- تایید مدیریت آموزش دانشگاه،
- شماره
- و تاریخ دانشگاه مبدا
لازم به ذکر است، دانشجویان محترم می بایست حداکثر تا چهل و هشت ساعت کاری پس از تاریخ ارائه درخواست مجددا به سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان مراجعه و نسبت به دریافت شماره دانشجویی اقدام و در تاریخ های تعیین شده در تقویم آموزشی ترم تابستان نسبت به انتخاب واحد و پرداخت هزینه اقدام نمایند.
توجه 1: دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویانی که رشته تحصیلی آنان در دانشگاه گیلان وجود ندارد، در قسمت دانشکده ، سایر دانشکده ها و رشته میهمان دانشگاه گیلان را انتخاب نمایند.
توجه2: دانشجویان دانشگاه گیلان بر اساس تقویم آموزشی پس از پرداخت هزینه نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.
نکات مهم:
-کلیه مراحل ثبت نام در سامانه درخواست میهمانی، انتخاب واحد، پرداخت شهریه به صورت الکترونیکی میباشد.
-حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نمی باشد.
- درصورت انتخاب واحد و عدم انصراف در زمان مقرر شهریه واریز شده قابل عودت نمی باشد. بدیهی است در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان در یک کلاس شهریه پرداختی پس از طی روال اداری قابل پرداخت خواهد بود.
-حضور دانشجو در کلاس ها الزامی است ، لذا دانشجو می بایست به زمان برگزاری کلاس ها و تاریخ امتحان به جهت عدم تداخل توجه کافی داشته باشد.
برای عضویت در شبکه های اجتماعی دانشگاه، 1401 را به 30005019 پیامک کنید.
مدیریت امور آموزشی دانشگاه گیلان