اطلاعیه شماره یک در خصوص دستورالعمل خدمت اعضای هیات علمی به شیوه تمام وقت ویژه (1400/2/13)

02 05 2021
کد خبر : 3796539
تعداد بازدید : 391

 

ضمن آرزوی قبولی طاعات و تبریک دهه سرآمدی آموزش و روز معلم، به اطلاع می رساند حوزه معاونت آموزشی دانشگاه به منظور ایجاد آمادگی برای صدور احکام همکاران پس از ابلاغ و تسهیل فرآیند ثبت و بررسی درخواست بهره مندی همکاران محترم از " طرح همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی به شیوه تمام وقت ویژه در سال 1400"، شرایطی را فراهم آورده است که کلیه همکاران بتوانند از طریق سامانه ترفیع دانشگاه درخواست خود را ارائه نمایند. در این راستا توجه شما عزیزان را به موارد زیر جلب می نماید:

  1. پس از ورود به سامانه ترفیع و انتخاب بخش " طرح تمام وقت ویژه"  نسبت به مطالعه کامل دستور العمل اقدام نمایید.
  2. در صورت موافقت با شرایط مندرج در دستورالعمل یاد شده، به استناد ماده 4 از این دستورالعمل، چنانچه حداقل دو پایه از سه پایه مربوط به سال های 97، 98 و 99 را دریافت کرده اید، درخواست خود را در سامانه ثبت و تایید نمایید.
  3. از آنجایی که به استناد ماده 4 از دستورالعمل یاد شده، کسب امتیاز لازم برای دریافت حداقل دو پایه از سه پایه استحقاقی مربوط به سال های 97، 98 و 99 ، شرط ارائه درخواست بهره مندی از مزایای عضو هیات علمی تمام وقت ویژه در طرح همسان سازی حقوق می باشد، چنانچه امتیازات لازم را برای دریافت دو پایه در سه سال گذشته را دارید و  تا کنون موفق به ورود یا تکمیل اطلاعات در سامانه ترفیع به تفکیک برای سالهای یادشده نشده اید، حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1400/2/18 نسبت به این امر اقدام نمایید.
  4. در صورتیکه مشمول بند 3 از این اطلاعیه می شوید، از آنجایی که شرط تشکیل پرونده ترفیع در سال های 97، 98 و 99 دایر بودن پرونده ترفیع در سال های ماقبل است، اگر برای سال های قبل از 97 پرونده ترفیع ایجاد نکرده اید، نسبت به آن نیز اقدام بفرمایید.
  5. به استناد تبصره ماده 4، اعضای هیات علمی جدید الاستخدامی که در 3 سال اول همکاری خود با دانشگاه هستند می توانند بدون رعایت مفاد ذکر شده در بند های 3 و 4 نسبت به ارائه و تایید درخواست در سامانه ترفیع اقدام نمایند.
  6. همکارانی که در سال چهارم همکاری خود با دانشگاه هستند، به استناد تبصره ماده 4 دستورالعمل اشاره شده، تنها در صورت کسب امتیاز لازم برای دریافت پایه استحقاقی سال قبل، مجاز به بهره مندی از مزایای طرح عضو هیات علمی تمام وقت ویژه هستند. لذا این دسته از همکاران باید در اسرع وقت نسبت به تشکیل پرونده طی فرآیند لازم اقدام نمایند.
  7. ضروری است دانشکده ها حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه جاری نسبت به اعلام نتیجه بررسی درخواست ها به حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از طریق سامانه یادشده اقدام نمایند.

 

                             معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه                   


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

Asset Publisher

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​