گزارش برگزاری دوره "مروری بر نحوه بررسی پرونده های دانشجویان جدیدالورود " ویژه کارشناسان آموزش، روسای اداره امور خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی

09 05 2021
کد خبر : 3792224
تعداد بازدید : 148

دوره "مروری بر نحوه بررسی پرونده های دانشجویان جدیدالورود " ویژه کارشناسان آموزش، روسای اداره امور خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی ، و با ارائه خانم کوکب چلمبری رییس اداره پذیرش ، ثبت نام و نظام وظیفه در تاریخ 19 اردیبهشت ماه 1400 با تعداد 50 نفر از کارمندان دانشگاه به صورت مجازی برگزار گردید.

خانم چلمبری ضمن عرض سلام و خیرمقدم هدف از این دوره را مروری بر نحوه بررسی پرونده های دانشجویان جدیدالورود بیان کردند و به موارد ذیل اشاره نمودند:

  • مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی را شامل موارد زیر دانستد:

اصل گواهی پیش دانشگاهی با مهر و امضاء مدیر پیش دانشگاهی با اصل گواهی موقت پیش دائشگاهی، اصل کارنامه پیش دانشگاهی با مهر و امضاء مدیر پیش دانشگاهی، اصل گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا اصل گواهی موقت دیپلم متوسطه با مهر وامضاء مدیر دبیرستان، اصل کارنامه سه سال آخر دبیرستان با مهر و  امضاء مدیر دبیرستان. همچنین مدارک مورد نیاز پذیرفته شدگان نظام آموزشی ( 6-3-3) را اصل گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا اصل گواهی موقت دیپلم دوره متوسطه دوره چهارساله با مهر و امضاء مدیر دبیرستان،

اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان با مهر و امضاء مدیردبیرستان واصل فرم 602 با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا کارنامه پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم با مهر و امضاء مدیر دبیرستان عنوان نمودند.

  • کلیه پذیرفته شدگان باید همه صفحات شناسنامه و عکس، در صورتی که دانشجوی انصرافی یا اخراجی باشند، فرم انصراف یا اخراج را ارائه دهند.
  • تاریخ اخذ مدرک دیپلم دانشجویان جدید 31/6/1399 می­ باشد. و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگانی که تاریخ اخذ مدرک دیپلم آنها دی ماه می باشد. ایشان در ادامه بیان کردند. با توجه به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور پذیرفته شدگانی که در شهریور ماه موفق به اخذ مدرک نشده اند، تا قبل از شروع ترم دوم مجاز به ثبت نام می باشند.
  • کنترل مشخصات شناسنامه ای پذیرفته شده با مشخصات پذیرفته شدگان در رشته قبولی در سامانه آموزشی را از موارد مهم در بررسی مدارک ذکر کردند و اشاره داشتند که در صورت وجود مغایرت، به هیچ عنوان در سامانه آموزشی اصلاح نفرمایید.

سپس مطالبی در خصوص  تاییدیه تحصیلی ،ارسال پستی مدارک، کارت دانشجویی دانشجویان ورودی

99 بیان نموده و در آخر، جلسه با پرسش و پاسخ پایان یافت.

 

 


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​