نشست دانشجویان شورای صنفی دانشگاه با معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیر خدمات آموزشی دانشگاه

06 12 2019
کد خبر : 3793768
تعداد بازدید : 102

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیر خدمات آموزشی دانشگاه در مورخ 1398/09/12 جلسه ای با دانشجویان شورای صنفی دانشگاه برگزار نمودند.

در این جلسه که حدود 4 ساعت به طول انجامید، دانشجویان موارد مختلفی از جمله مسائل مرتبط با شهریه دروس افتاده، سنوات تحصیلی، مشکلات انتخاب واحد، حذف و اضافه،کیفیت آموزشی در دانشگاه و غیره را مطرح نمودند.آقای دکتر شیرینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و آقای دکتر آقا معالی مدیر خدمات آموزشی دانشگاه توضیحاتی ارائه و عنوان نمودند که پیشنهاد دانشگاه در خصوص شهریه دروس افتاده به هیات امناء ارسال خواهد شد.

در این راستا اظهار نمودند سنوات دانشجویان مقطع کارشناسی به 9 نیمسال، مقطع کارشناسی ارشد به 5 نیمسال و دکتری نیز به 9 نیمسال افزایش یافته است. در خصوص تسریع و تسهیل انتخاب واحد و حذف و اضافه نیز به دانشکده ها توصیه هایی شده است و از شورای صنفی نیز خواستند در این ایام با حضور در دانشگاه و دانشکده ها به حوزه معاونت آموزشی کمک نمایند.


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​