نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان ورودی سال 1396 مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

02 09 2017
کد خبر : 3787034
تعداد بازدید : 213
موارد مندرح در این اطلاعیه صرفا برای پذیرفته شدگان از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش بوده و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون(با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان) متعاقبااعلام خواهد شد. ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلات تکمیلی سال 1396 دانشگاه گيلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذيرفته شدگان در دو مرحله به صورت اينترنتی و حضوری صورت می گيرد که انجام هر دو مرحله ثبت نام الزامی است. 1- ثبت نام اینترنتی:       قبل از مراجعه حضوری لازم است پذيرفته شدگان به سامانه ثبت نام اينترنتي (که از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 13/06/1396 تا ساعت 24روز شنبه مورخ 18/06/96 فعال خواهد بود) مراجعه و نسبت به تکميل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند.      قبل از ثبت نام اينترنتی باید مدارک مورد نياز شامل عکس پرسنلی 4×3 ، کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی(پشت و رو) ، مدرک کاردانی (مخصوص پذیرفته شدگانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته هستند)، مدرک کارشناسی، مدرک کارشناسی ارشد(صرفا برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری)، مدرک نظام وظیفه* برای آقایان(شامل 1- تصویر کارت پایان خدمت، کارت معافیت دائم، پزشکی، موارد خاص و کفالت2- فارغ التحصیلان ترم آخر می بایست در زمان ثبت نام اینترنتی اسکن تصویر ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی را در سامانه قرار دهند و در زمان ثبت نام حضوری با در دست داشتن اصل ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی جهت اخذ فرم درخواست معافیت به امور مشمولین دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.)3-سربازان حین خدمت در زمان ثبت نام حضوری می بایست برای اخذ نامه ترخیص به امور مشمولین دانشکده مراجعه نمایند. این قبیل پذیرفته شدگان می بایست در زمان ثبت نام اینترنتی تصویر نامه ابطال معافیت مقطع قبلی را در سامانه قرار دهند.4- برگ اعزام به خدمت بدون غیبت که تاریخ اعزام آنها بعد از تاریخ 1396/06/31 باشد.5- مشمولین خدمت در سازمان های دولتی،مراکز نظامی و انتظامی یا مراکز تابعه می بایست نامه بلامانع بودن تحصیل را در سامانه قرار دهند.)، -فرم مدرک تحصیلی (برای پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدارک دو مقطع تحصیلی قبلی نمی باشند)، فرم مخصوص معدل (مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام) برای آن دسته از پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون/انتخاب رشته فارغ التحصیل نبوده اند، مدارک سهمیه شامل رزمنده/ مربی/ رتبه اول حسب مورد(در صورت وجود) را با فرمت Jpeg اسکن نمایند . دریافت فایل فرم معدل برای پذیرفته شدگان دکتری                دریافت فایل فرم مدرک برای پذیرفته شدگان دکتری دریافت فایل فرم معدل برای پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد   دریافت فایل فرم مدرک و معدل برای پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد که لازم است دانشجويان ابتدا نسبت به واريز مبالغ زیر(بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره)از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل ، مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکميل مراحل ثبت نام گزينه ارسال را نيز انتخاب نمايند . دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد 365000 ریال(سیصدو شصت و پنج هزار ریال) دانشجویان مقطع دکتری 510000 ریال(پانصدو ده هزار ریال) پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی و اطمینان از تکمیل فرم ها و بارگذاری صحیح مدارک لازم، با اطمینان از همراه داشتن اصل کلیه مدارک خواسته شده، طبق برنامه زمانی تعیین شده ذیل، جهت ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده اقدام نمایند. ارائه پرینت کلیه تعهدنامه ها و فرم های مربوطه که به امضا و اثر انگشت داوطلب رسیده باشد، جهت ثبت نام حضوری الزامی می باشد، لذا به پذیرفته شدگان محترم توصيه می شود قبل از مراجعه حضوری نسبت به تکمیل نمودن فرم های ثبت نامی اقدام نمايند.   2- ثبت نام حضوری: ضروری است پذیرفته شدگان برای انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده شخصا با توجه به رشته قبولی به همراه مدارک مندرج در این اطلاعیه، طبق برنامه ذیل به دانشکده مراجعه نمایند.   زمان  ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد
دوشنبه مورخ 20/06/1396 از ساعت 8:30 الی 12:30 پذیرفته شدگان با حرف اول نام خانوادگی "الف" تا " د"
سه شنبه مورخ 21/06/1396 از ساعت 8:30 الی 12:30 پذیرفته شدگان با حرف اول نام خانوادگی "ذ" تا " ف "
چهارشنبه مورخ 22/06/1396 از ساعت 8:30 الی 12:30 پذیرفته شدگان با حرف اول نام خانوادگی "ق" تا " ی "
  زمان  ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع دکتری
شنبه مورخ 25/06/1396 از ساعت 8:30 الی 12:30 پذیرفته شدگان با حرف اول نام خانوادگی "الف" تا " س "
یک شنبه مورخ 26/06/1396 از ساعت 8:30 الی 12:30 پذیرفته شدگان با حرف اول نام خانوادگی "ش" تا " ی "
  • عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در وقت تعيين شده براي ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد.
  • آدرس محل ثبت نام
ثبت نام  حضوری پذیرفته شدگان دوره پردیس  خودگردان در پردیس دانشگاه، دوره مجازی در گروه آموزش های آموزشهای آزاد و مجازی و ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های روزانه و نوبت دوم در محل دانشکده مربوطه انجام خواهد شد.
محل ثبت نام آدرس شماره تماس
دانشکده فني رشت – بزرگراه خلیج فارس(کيلومتر 5 جاده رشت قزوین)- دانشگاه گیلان 01333690485-9 داخلی 3047 و 3142
دانشکده  علوم کشاورزی رشت– بزرگراه خلیج فارس(کيلومتر 5 جاده رشت قزوین)- – دانشگاه گیلان 01333690485-9 داخلی 5065 و 5058 و 5063
دانشکده ادبیات و علوم انسانی رشت– بزرگراه خلیج فارس (کيلومتر 5 جاده رشت– قزوين)– دانشگاه گیلان 01333690485-9 داخلی 4040 و 4078 و 4052
دانشکده تربیت بدنی رشت – بزرگراه خلیج فارس (کيلومتر 7 جاده رشت قزوین)- دانشکده تربیت بدنی 01333690161
دانشکده علوم ریاضی رشت- خيابان نامجو 01333362206
دانشکده علوم پايه رشت- خيابان نامجو 01333333510 01333367042
دانشکده منابع طبیعی گیلان -صومعه سرا ، دانشکده منابع طبیعی 01344323023-4
دانشکده معماری و هنر رشت– بزرگراه خلیج فارس (کيلومتر 5 جاده رشت– قزوين)– دانشگاه گیلان 01333690485-9 داخلی 3149 و 3165
گروه آموزشهای آزاد و مجازی رشت– بزرگراه خلیج فارس (کيلومتر 5 جاده رشت– قزوين)– دانشگاه گیلان-ساختمان مرکزی 01333690485-9 داخلی 2025 01333690322
پردیس دانشگاه رشت-خیابان ملت 01333324041 01333333579 01333335653
 2- مدارک لازم برای ثبت نام حضوری 1-2-      مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد( دریافت فایل) 2-2-      مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دکتری(دریافت فایل)   3- تذکرات مهم: 1-3-  موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل های مقاطع تحصیلی قبلی پذیرفته شده و نیز عنوان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد پذيرفته‌شدگان بايد با اطلاعاتی كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و يا شركت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، يكسان‌ باشد. بديهي است كه در غير اين صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد. 2-3- از پذيرفته‌شدگاني‌كه‌ حداكثر تا تاريخ‌ 96/06/31 فارغ‌التحصيل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "كان‌ لم‌ يكن" تلقي‌ شدن‌ قبولي‌ آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد. 3-3- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش دانشکده، می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند. 4-3- نظر به اينكه اصل مدارك تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط مي شود لازم است پذيرفته شدگان قبل از تحويل، به تعداد دلخواه از آن ها كپي كرده و نزد خود نگهدارند. 5-3- لازم است پذيرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سكونت دائم خود يا خانواده خود را به طور كامل , دقيق در فرم هاي مربوطه بنويسند. ضمناً ضروري است در صورت تغيير مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود. 6-3- در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌«كان‌لم‌ يكن‌» تلقي‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد. 7-3- دانشجویان روزانه متقاضی خوابگاه لازم است از سامانه درخواست خوابگاه نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند.                                                                                                                  
  • مبلغ پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز
دانشجویان می بایست جهت انتخاب واحد، پس از تکمیل ثبت نام حضوری و تایید کارشناس دانشکده، مبالغ تعیین شده ذیل را به عنوان پیش پرداخت شهریه را (از قسمت پرداخت الکترونیکی- منوی امور شهریه) به صورت آنلاین واریز نمایند

مبلغ پیش پرداخت دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

دوره نوبت دوم: 9500000 ریال(نه میلیون و پانصد هزار ریال) دوره مجازی: 12000000 ریال(دوازده میلیون ریال) دوره پردیس خودگردان: 30000000ریال(سی میلیون ریال)  

مبلغ پیش پرداخت دانشجویان مقطع دکتری

دوره های نوبت دوم و پردیس: 40000000ریال(چهل میلیون ریال)  دانشجویان شاهد و ایثارگر و دانشجویان  بورسیه (شهریه پرداز) باهماهنگی حسابدارمربوطه               

با آرزوی موفقیت

امور آموزشی و امور دانشجویی دانشگاه

دسته بندی :
audiences

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​