قابل توجه پذیرفته شدگان ورودی سال 1397 دانشگاه گیلان

25 08 2018
کد خبر : 3788632
تعداد بازدید : 229
به اطلاع پذیرفته شدگان محترم کلیه مقاطع تحصیلی( کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری) سال 1397 دانشگاه گیلان می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان طبق برنامه زمانی تعیین شده توسط این دانشگاه انجام خواهد شد؛ لذا تاکید می گردد پذیرفته شدگان در روزهای اعلام شده توسط سازمان سنجش برای انجام امور ثبت نام مراجعه ننمایند.
در ضمن لازم است قبل از مراجعه حضوری حتما به همین وب سایت مراجعه نموده و پس از اطلاع از نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای تشکیل پرونده، طبق برنامه زمانی که متعاقبا اعلام خواهد شد در محل ثبت نام حضور یابند.

شایان ذکر است کلیه موارد صرفا از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

                                                                                                            معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
دسته بندی :
audiences

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​