قابل توجه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 1395-زمان و مدارک لازم برای ثبت نام

04 11 2016
کد خبر : 3787575
تعداد بازدید : 185

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان نهايي مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1395 دانشگاه گيلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذيرفته شدگان در دو مرحله به صورت اينترنتی و حضوری صورت می گيرد.

توجه: "حسب نظراداره امور پذیرفته شدگان سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرفته شدگان این مرحله نیز می بایست تا تاریخ 95/06/31 فارغ التحصیل شده باشند درغیر این صورت از ایشان ثبت نام به عمل نخواهد آمد."

1- ثبت نام اینترنتی:

  قبل از مراجعه حضوری لازم است پذيرفته شدگان به سامانه ثبت نام اينترنتي  (که از روز سه شنبه مورخ 1395/08/18 تا چهارشنبه مورخ 1395/08/19 فعال خواهد بود) مراجعه و نسبت به تکميل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند. پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی، تا 48ساعت بعد با مراجعه مجدد به سامانه ثبت نام اینترنتی، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد اقدام نمایند و در صورت اطمینان از تایید ثبت نام اینترنتی توسط دانشگاه، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام حضوری طبق برنامه زمانی تعیین شده؛ اقدام نمایند.

ارائه تصویر فرم تائیدیه نهایی ثبت نام ورودی جدید که در آن کلیه تعهدنامه و فرم ها به امضا و اثر انگشت داوطلب رسیده باشد، جهت ثبت نام حضوری الزامی می باشد، لذا به پذیرفته شدگان محترم توصيه می شود قبل از مراجعه حضوری نسبت به دريافت و تکمیل نمودن فرم های ثبت نامی اقدام نمايند.

توجه: کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ناپیوسته  سال 96-1395 ضروری است ابتدا مبلغ 341000 هزار ریال بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه واریز نمایند.

مدارک و فرم های لازم جهت اسکن برای ثبت نام اینترنتی -تصویر داوطلب

- تصاویر شناسنامه (کلیه صفحات)، کارت ملی (پشت و رو)، مدرک کاردانی (مخصوص پذیرفته شدگانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته هستند)، مدرک کارشناسی و مدرک نظام وظیفه (برای آقایان)

- فرم مدرک و معدل(شماره 14) (برای پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند)- لینک دریافت

- فرم مخصوص معدل (مندرج در صفحه 39 دفترچه راهنماي ثبت‌نام) برای آن دسته از پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون فارغ التحصیل نبوده اند.- لینک دریافت

-مدارک ایثارگری (در صورت وجود)

- گواهی رتبه اولی (در صورت وجود)-لینک دریافت

2- ثبت نام حضوری:

ضروری است پذیرفته شدگان برای انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده شخصا با توجه به رشته قبولی به همراه مدارک مندرج در این اطلاعیه، در یکی از روزهای شنبه مورخ 95/08/22 و یا یکشنبه مورخ 95/08/23 و با توجه به برنامه زمان بندی که پس از بررسی ثبت نام اینترنتی توسط کارشناس مربوطه به آنان اعلام خواهد شد؛ به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

  • زمان انتخاب واحد توسط دانشکده تعیین خواهد شد. ضمنا نیمسال شروع به تحصیل پذیرفته شدگان توسط گروه آموزشی مربوطه تعیین خواهد شد.
  • عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در وقت تعيين شده براي ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد.
  • آدرس محل ثبت نام
ثبت نام  حضوری پذیرفته شدگان دوره پردیس  خودگردان در پردیس دانشگاه و ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های روزانه و نوبت دوم در محل دانشکده مربوطه انجام خواهد شد.
محل ثبت نام آدرس شماره تماس
دانشکده فني رشت – بزرگراه خلیج فارس (کيلومتر 5 جاده تهران)- دانشگاه گیلان- دانشکده فني 01333690274-8
دانشکده  علوم کشاورزی رشت– کيلومتر 5 جاده رشت– قزوين– دانشگاه گیلان- دانشکده  علوم کشاورزی 01333690274-8
دانشکده ادبیات و علوم انسانی رشت– کيلومتر 5 جاده رشت– قزوين– دانشگاه گیلان- دانشکده ادبیات و علوم انسانی 01333690274-8
پردیس دانشگاه رشت-خیابان ملت- دانشکده پردیس دانشگاه 01333324041 01333335653
دانشکده معماری و هنر رشت– کيلومتر 5 جاده رشت– قزوين– دانشگاه گیلان- دانشکده معماری و هنر 01333690274-8
دانشکده تربیت بدنی رشت – بزرگراه خلیج فارس(کيلومتر 7 جاده تهران)- دانشکده تربیت بدنی 01333690685
دانشکده علوم ریاضی رشت- خيابان نامجو- دانشکده علوم ریاضی 0133362201
دانشکده علوم پايه رشت- خيابان نامجو -دانشکده علوم پايه 01333333510 01333367042
دانشکده منابع طبیعی گیلان -صومعه سرا، دانشکده منابع طبیعی 01344333023-4
گروه آموزش های آزاد و جازی رشت– کيلومتر 5 جاده رشت– قزوين– دانشگاه گیلان- سازمان مرکزی -طبقه اول 01333690322

2-1-  مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان –  دریافت فایل

  • مبلغ پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز
  • دانشجویان دوره های نوبت دوم و پردیس خودگردان می بایست جهت انتخاب واحد، پس از تکمیل ثبت نام حضوری و تایید کارشناس دانشکده، مبالغ تعیین شده به عنوان پیش پرداخت شهریه را (از قسمت پرداخت الکترونیکی- منوی امور شهریه) به صورت آنلاین واریز نمایند.

این مبلغ برای دانشجویان دوره نوبت دوم 9500000، دوره مجازی 12000000 ریال و برای دانشجویان دوره پردیس خودگردان 30000000 ريال است.

  • تذکرات مهم:

3-1-  موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل های مقاطع تحصیلی قبلی پذیرفته شده پذيرفته‌شدگان مقطع ارشد بايد با اطلاعاتی كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و يا شركت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، يكسان‌ باشد. بديهي است كه در غير اين صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.

3-2- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش دانشکده، می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند.

3-3- نظر به اينكه اصل مدرك كارشناسي ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط مي شود لازم است پذيرفته شدگان قبل از تحويل، به تعداد دلخواه از آن ها كپي كرده و نزد خود نگهدارند.

3-4- لازم است پذيرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سكونت دائم خود يا خانواده خود را به طور كامل، دقيق و خوانا در فرم هاي مربوطه بنويسند. ضمناً ضروري است در صورت تغيير مشخصات مراتب به دانشکده اعلام شود.

3-5- در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌«كان‌لم‌ يكن‌» تلقي‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.

3-6-لازم است کلیه دانشجویان، جهت اجرای « طرح کارنامه سلامت » به مرکز مشاوره و درمان دانشگاه مراجعه نمایند. زمان مراجعه متعاقبا اعلام خواهد شد. 

3-7- دانشجویان دوره روزانه متقاضی خوابگاه لازم است از سامانه درخواست خوابگاه نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند.

                                                                               با آرزوی توفیق

                                                                                 امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه

دسته بندی :
audiences

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​