قابل توجه پذیرفته شدگان رشته تربیت بدنی سال 1397(مقطع کارشناسی)

20 01 2019
کد خبر : 3788377
تعداد بازدید : 118

ضمن عرض تبریک و خير مقدم به پذيرفته شدگان  مقطع کارشناسی دانشگاه گيلان، به اطلاع می رساند فرایند ثبت نام در دومرحله اينترنتی و حضوری انجام خواهدشد که انجام هر دو  مرحله ثبت نام الزامی می باشد.

 مرحله اول :ثبت نام اینترنتی

شروع ثبت نام اينترنتی از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 1397/11/1 تا ساعت 23:59  شنبه  1397/11/6 از طريقسامانه ثبت نام اينترنتی امکان پذير می باشد. دانشجویان گرانقدر قبل از ثبت نام اينترنتی باید مدارک مورد نياز شامل عکس  ۴×۳، کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، مدارک پيش دانشگاهی، ديپلم، دوسال ماقبل ديپلم، کاردانی پيوسته (ویژه دانشجوياني که با مدرک مذکور در آزمون شرکت کرده اند)، کارت پايان خدمت يا کارت معافیت وِیژه دانشجویانیکه که دارای کارت های مذکور می باشند.(در صورت عدم دریافت نامه اعلام وضعیت نظام وظیفه از مدرسه ، در بخش مربوطه، گواهی پیش دانشگاهی را مجددا اسکن نمایید). با فرمت JPG اسکن نماييد.در ضمن لازم است پذيرفته شدگان پس از تکمیل کلیه فرم های فرآیند ثبت نام با زدن کلید چاپ اطلاعات نمونه فرم نهایی را پرینت و سپس امضاء نمایند و در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند.

 جهت ورود به سامانه، شماره ملی و یا شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد.

لازم است دانشجويان ابتدا نسبت به واريز 520000 ریال (معادل پنجاه و دو هزار تومان) از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکميل مراحل ثبت نام گزينه ارسال جهت بررسی را کلیک نماييد.

مرحله دوم : ثبت نام حضوری

در صورت اطمینان از بارگذاری صحیح اسکن مدارک با در دست داشتن کلیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در روزهای اعلام شده  در محل ثبت نام حضور بهم رسانید. جهت مشاهده برنامه زماني ثبت نام حضوری دانشجويان ورودي 1397 دانشگاه گيلان در لینک ذیل کلیک نمایید.

تاریخ و ساعات مراجعه حضوری(کلیک کنید)

خواهشمند است برای رعایت رفاه  حال خود و همراهان در خارج از برنامه زمانی  اعلام شده  برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نفرمائید.

محل ثبت نام  حضوری پذيرفته شدگان  

آدرس دانشکده تربيت بدنی: رشت – کيلومتر 7 جاده رشت – قزوين –کدپستی 43653-41998

مدارک لازم برای ثبت نام  حضوری:

۱)  اصل شناسنامه عکس دار و تعداد يک سری تصوير از تمام صفحات آن (برای پذيرفته شدگان مشمول  تعداد دو سری) ۲)   اصل کارت ملی و تعداد يک سری تصويراز  آن  (برای پذيرفته شدگان  مشمول تعداد دو سری) ۳)   ۶ قطعه عکس ۴×۳ ۴)   اصل يا گواهی موقت عکس دار پيش دانشگاهی و کارنامه پیش دانشگاهي و تعداد يک سری تصويرآن  (برای پذيرفته شدگان  مشمول تعداد دو سری تصوير آن )برای دارندگان   مدرک کاردانی پیوسته اصل یا گواهی موقت کاردانی  و تعداد يک سری تصويرآن (تعداد دو سری تصويراز آن برای  پذيرفته شدگان مشمول) ۵)   اصل يا گواهی موقت عکس دار ديپلم نظام جديد و يک سری تصوير آن ۶)   اصل کارنامه سه ساله نظام جديد  و يک سری تصوير آن ۷)   پذيرفته شدگان دارای ديپلم نظام قديم اصل یا گواهی موقت ديپلم و تعداد يک سری تصويرآن /اصل کارنامه دوسال ماقبل ديپلم و تصویر آن ۸)    تصوير رسيد ارسال تاييديه تحصيلي که از طریق دفاتر  پیشخوان خدمات دولت انجام پذیرفته است. پذيرفته شدگان گرامی لازم است نسبت به درخواست تاييديه پيش دانشگاهی اقدام نمايند. ۹)  پذيرفته شدگانی که در سال های قبل دانشجو بوده و بعد از انصراف و اخراج مجدداً در آزمون سراسری شرکت کرده اند لازم است اصل برگ انصراف و يا اخراج از دانشگاه قبلی را به آموزش دانشگاه تحويل نمايند و برای دانشجويان ( آقا) علاوه بر مدارک اعلام شده وضعيت نظام وظيفه نيز لازم است از دانشگاه قبلي اخذ گردد. ۱۰)ارائه کلیه فرم های  تکمیل شده ثبت نامی دریافتی  از سامانه ثبت نام به همراه امضاء و اثر انگشت ۱۱) اصل گواهی اعلام آخرین وضعیت تحصيلي نظام وظيفه دانش آموزان که لازم است از دبیرستان محل تحصيل  اخذ گردد. ( نمونه فرم ) نکات مهم: ۱)کليه پذيرفته شدگانی که در حین گذراندن خدمت سربازی می باشند، لازم است برای انجام امور مربوط به ترخيص در موعد ثبت نام حضوری به مکان های ثبت نام اعلام شده در سایت مراجعه نمایند.

۲) حضور شخص پذيرفته شده جهت ثبت نام حضوری الزامی است، درغیر این صورت، ثبت نام صورت نخواهد پذيرفت.

۳) لازم است دانشجويان از کليه مدارک ( پيش دانشگاهی، ديپلم  و دوسال ما قبل ديپلم) يکسری کپی تهیه نموده و نزد خود نگهداری نمایند. در حین تحصیل مدارک فوق به دانشجویان به هیچ وجه عودت داده نخواهد شد.

قابل توجه دانشجويان نوبت دوم(شبانه)

به اطلاع دانشجویان محترم نوبت دوم (شبانه) می رساند که هنگام مراجعه حضوری جهت انتخاب واحد  مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال (معادل پانصد هزار تومان) پیش پرداخت درنظر گرفته شده است که می بایست  دانشجو  پس از تاييد مراحل ثبت نام الکترونیکی با شماره دانشجويي و رمز ورود به سیستم(که پس از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی در اختیار دانشجو قرار داده خواهد شد) ،  وارد سامانه آموزشی شده و مبلغ مورد نظر را پرداخت نمايد. بدیهی است در صورت عدم پرداخت شهریه سامانه اجازه انتخاب واحد به دانشجو را نخواهد داد.  
دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​