قابل توجه پذیرفته شدگان(آقایان) مشمول معافیت تحصیلی آزمون دکتری سال 1400‏

18 09 2021
کد خبر : 3796231
تعداد بازدید : 343

 

    پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص فرایند ثبت نام غیرحضوری و لزوم درخواست معافیت تحصیلی توسط پذیرفته شدگان مشمول معافیت تحصیلی در سایت epolice.ir بدین وسیله به اطلاع می رساند چنانچه تاکنون موفق به اخذ مجوز ثبت نام موقت از سایت مذکور نشده اید لازم است مطابق راهنمای ذیل نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی اقدام فرمایید. 

دریافت فایل راهنمای درخواست معافیت تحصیلی 

  

نکات مهم:

پذیرفته شده گرامی به اطلاع می رساند تغییر وضعیت نظام وظیفه با کاربری در سامانه ثبت نام شما مقدور نمی باشد در صورتی که مدارک مورد نظر را در قسمت اسکن مدارک بارگذاری نمایید کارشناس نظام وظیفه می تواند نسبت به تغییر وضعیت نظام وظیفه شما اقدام نماید.

 مدرک نظام وظیفه (که لازم است اسکن شود) شامل یکی از موارد ذیل می باشد:

  1. برگ اعلام آخرین وضعیت تحصیلی دانش آموزان که برای اعلام وضعیت نظام وظیفه از دبیرستان دریافت نموده اند(ویژه مقطع کارشناسی).
  2.  کارت پایان خدمت، معافیت دائم در مدت اعتبار آن
  3.  گواهی بلامانع بودن تحصیل برای متعهدین خدمت در سازمانها و ادرات دولتی
  4. گواهی اشتغال به خدمت برای سربازان حین خدمت
  5.  ابطال معافیت تحصیلی برای دانشجویان انصرافی که فرجه یک ساله از تاریخ انصراف سپری نشده باشد
  6.  برگ اعزام به خدمت بدون غیبت با تاریخ اعزام به خدمت از مهر ماه 1400 به بعد
  7. گواهی بلامانع بودن ادامه تحصیل برای طلاب حوزه های علمیه با ذکر شماره معافیت تحصیلی
  8.  نامه معرفی به نظام وظیفه یا نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع قبلی برای پذیرفته شدگان مقاطع ارشد و دکتری

توجه1:پذیرفته شدگان مشمول معافیت تحصیلی پس ازحصول اطمینان از تایید درخواست مربوطه (مشاهده فرم مذکور با امضای معاونت محترم آموزشی دانشکده در قسمت متن نامه)، لازم است فرم مذکور را از سامانه ثبت نام پرینت و در دفتر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) شهر محل سکونت ثبت نمایند.

توجه2:در صورت اخذ مجوز ثبت نام موقت از دفاتر پلیس+10، مجدداً وارد سامانه ثبت نام شده و تصویر مجوز ثبت نام موقت را در قسمت اسکن مدارک تحصیلی که در ادامه راهنمای ثبت نام قابل مشاهده است بارگذاری نمایند.

توجه3: در صورت نداشتن شرایط ثبت نام از نظر مقررات وظیفه عمومی یا نقص مدارک نظام وظیفه، به پیام های درج شده در قسمت یادداشت مربوط به درخواست معافیت تحصیلی توجه و نسبت به رفع نقص مدارک اقدام نمایند. ضمناً با توجه به توضیح درج شده در متن فرم درخواست معافیت تحصیلی، از مراجعه حضوری به دانشکده برای دریافت اصل فرم خودداری نمایند.

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​