قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری رشته های با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) سال تحصیلی 1403-1402

08 10 2023
کد خبر : 5437605
تعداد بازدید : 23487

ضمن عرض تبریک به  پذیرفته شدگان آزمون سراسری رشته های با آزمون و پذیرش صرفاً  بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه گیلان، به اطلاع می‌رساند شروع ثبت نام الکترونیکی از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه 1402/07/17 تا ساعت 23:59 روز جمعه 1402/07/21 از طریق سامانه ثبت‌نام الکترونیکی امکان پذیر می باشد. 


سامانه ثبت نام الکترونیکی

 

پذیرفته شدگان گرامی جهت ثبت نام الکترونیکی راهنماهای ذیل را مطالعه نمایند.

  1. راهنمای ثبت نام الکترونیکی (کلیک نمایید).
  2. راهنمای درخواست معافیت تحصیلی در سامانه خدمات الکترونیک انتظامی"سخا" (کلیک نمایید).

جهت ورود به سامانه، شماره ملی و  شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد لذا لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز 1/410/000ریال (معادل یکصد و چهل و یک هزار تومان) از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام، گزینه ارسال را جهت بررسی کلیک نمایند.


مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی 

1) اسکن کلیه صفحات شناسنامه و اصل کارت ملی (پشت و رو)

2) اسکن عکس پرسنلی 4*3

3) اسکن اصل  مدرک یا گواهی موقت  دیپلم متوسطه( ویژه نظام آموزشی  جدید 3-3-6 )، اصل یا گواهی موقت عکس دار پیش دانشگاهی و کارنامه پیش دانشگاهی (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)

4) اسکن کارنامه سه سال آخر دبیرستان که به تایید مدرسه یا آموزش و پرورش رسیده باشد(پایه دهم تا دوازدهم ، ویژه نظام آموزشی  جدید 3-3-6 )

5) اسکن فرم تکمیل شده دریافتی از صفحه 84 دفترچه ثبت نام آزمون سراسری (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی و نظام آموزشی  جدید 3-3-6 )

6) اسکن  اصل مدرک  دو سال ما قبل دیپلم  که به تایید مدرسه یا آموزش و پرورش رسیده باشد(ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)

7) اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم متوسطه (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)

8) دانشجویان انصرافی دوره روزانه یا غیر روزانه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی لازم است در صورت قبولی در رشته جدید، از رشته قبلی انصراف داده و فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه گیلان ارائه نمایند.

 


مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام حضوری

ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی و تحویل اصل مدارک بندهای 3 الی 7 بر اساس نظام آموزشی پذیرفته شده ضروری است.

توجه 1: جهت درخواست تاییدیه تحصیلی به لینک http://emt.medu.ir مراجعه نموده و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل و کدرهگیری دریافت نمایند.

توجه 2: در صورت بارگذاری کپی یا کپی برابر اصل مدارک ثبت نام الکترونیکی تایید نخواهد شد.

توجه 3: هر یک از مدارک می بایست در قسمت مربوطه بارگذاری شود . لازم است از بارگذاری تکراری مدارک در قسمت های مختلف خودداری نمایند.

توجه4: باتوجه به اینکه ملاک قبولی پذیرفته شدگان صرفاً با سوابق تحصیلی، معدل کتبی دیپلم می باشد، در صورت وجود هرگونه مغایرت در مدارک ارائه شده و معدل اعلامی از سازمان سنجش آموزش کشور ، برابر مقررات با دانشجو برخورد خواهد شد.

توجه5: از آنجاییکه عودت اصل مدارک تا پایان تحصیلات امکان پذیر نمی باشد، توصیه می شود پذیرفته شدگان گرامی کپی و کپی برابر اصل مدارک را تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

توجه6: پذیرفته شدگان گرامی پس از ثبت نام اینترنتی و حضوری، لازم است جهت کسب اطلاعات در مورد مشاور آموزشی به  گروه  مربوطه مراجعه نمایند.

به اطلاع دانشجویان محترم نوبت دوم (شبانه) می رساند که جهت انتخاب واحد مبلغ 10/000/000ریال (معادل یک میلیون تومان) پیش پرداخت درنظر گرفته شده است که می‌بایست دانشجو پس از تایید مراحل ثبت نام الکترونیکی با شماره دانشجویی و رمز ورود به سیستم (که پس از تایید نهایی ثبت نام اینترنتی در اختیار دانشجو قرار داده خواهد شد) ، وارد سامانه آموزشی شده و از قسمت امورشهریه - پرداخت الکترونیک شهریه مبلغ مورد نظر را پرداخت نماید. بدیهی است در صورت عدم پرداخت شهریه امکان انتخاب واحد برای دانشجو وجود نخواهد داشت.


اطلاعیه مرکز مشاوره و درمان دانشگاه

لطفا پس از ورود به لینک های سلامت روان و سلامت جسم پرسشنامه مربوط به سلامت روان و جسم را تکمیل نمایید.


اطلاعیه دانشجویان شاهد و ایثارگر در خصوص ثبت نام (کلیک نمایید).


برای عضویت در شبکه های اجتماعی " ایتا" دانشگاه، لینک زیر را کلیک کنید.

https://eitaa.com/uog1402


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​