قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سراسری رشته های با آزمون و پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) سال تحصیلی 1401-1400

23 09 2021
کد خبر : 3796156
تعداد بازدید : 334

ضمن عرض تبریک به  پذیرفته شدگان آزمون سراسری رشته های با آزمون و پذیرش  صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه گیلان، به اطلاع میرساند،شروع ثبت نام اینترنتی از ساعت 12 ظهر  روز چهارشنبه 1400/07/07تا ساعت 23:59  روزدوشنبه 1400/07/12از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی امکان پذیر می باشد.

پذیرفته شدگان گرامی جهت ثبت نام الکترونیکی راهنماهای  ذیل را مطالعه نمایند.

راهنمای درخواست معافیت تحصیلی

راهنمای ثبت نام الکترونیکی

جهت ورود به سامانه، شماره ملی و  شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد، لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز 792000 ریال (معادل هفتاد و نه هزار و دویست تومان) از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه ارسال را جهت بررسی کلیک نمایند.

پذیرفته شدگان محترم  لازم است  به نکات مهم در خصوص ثبت نام توجه نمایند.(کلیک نمایید)

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام الکترونیکی 

1)اسکن کلیه صفحات شناسنامه و اصل کارت ملی (پشت و رو)

2) اسکن عکس پرسنلی 4*3

3)اسکن اصل  مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات  دوره دوم متوسطه( ویژه نظام آموزشی  جدید 3-3-6 )، اصل یا گواهی موقت عکس دار پیش دانشگاهی و کارنامه پیش دانشگاهی (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)

4) اسکن کارنامه سه سال آخر دبیرستان که به تایید مدرسه یا آموزش و پرورش رسیده باشد(پایه دهم تا دوازدهم ، ویژه نظام آموزشی  جدید 3-3-6 )

5)اسکن  اصل مدرک  دو سال ما قبل دیپلم  که به تایید مدرسه یا آموزش و پرورش رسیده باشد(ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)

6) اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم متوسطه (ویژه نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی)

7) دانشجویان اخراجی آموزشی و یا دانشجوی انصرافی دوره روزانه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی حداکثر تا تاریخ 25/12/1399 لازم است فرم انصراف از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل را ارائه نمایند.

جهت درخواست تاییدیه تحصیلی به لینک http://emt.medu.ir  مراجعه نموده و پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز و دریافت کدرهگیری ، درمراحل ثبت نام الکتروونیکی بخش کد رهگیری استعلام مدرک پایه  وارد نمایید.

توجه 1:در صورت بارگذاری کپی  یا کپی برابر اصل مدارک ثبت نام الکترونیکی تایید نخواهد شد.

توجه 2: هر یک از مدارک می بایست در قسمت مربوطه بارگذاری شود . لازم است از بارگذاری تکراری مدارک در قسمت های مختلف خودداری نمایید.

توجه 3: پذیرفته شدگان محترم از ارسال پستی مدارک به دانشگاه خودداری نموده و در خصوص نحوه ارائه مدارک به اطلاعیه های بعدی توجه نمایند.

توجه 4:با توجه به اینکه ملاک قبولی پذیرفته شدگان صرفا با سوابق تحصیلی معدل دیپلم می باشد، در صورت وجود هرگونه مغایرت در مدارک ارائه شده و معدل اعلامی از سازمان سنجش آموزش کشور ، برابر مقررات با دانشجو برخورد خواهد شد.

توجه5: از آنجاییکه عودت اصل مدارک تا پایان تحصیلات امکان پذیر نمی باشد، توصیه می شود پذیرفته شدگان گرامی کپی و کپی برابر اصل مدارک را تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

به اطلاع دانشجویان محترم نوبت دوم (شبانه) می رساند که جهت انتخاب واحد  مبلغ 6۰۰۰۰۰۰ ریال (معادل ششصد هزار تومان) پیش پرداخت درنظر گرفته شده است که می بایست دانشجو پس از تایید مراحل ثبت نام اینترنتی با شماره دانشجویی و رمز ورود به سیستم (که پس از تایید نهایی ثبت نام اینترنتی در اختیار دانشجو قرار داده خواهد شد) ،  وارد سامانه آموزشی شده و از قسمت امورشهریه - پرداخت الکترونیک شهریه مبلغ مورد نظر را پرداخت نماید. بدیهی است در صورت عدم پرداخت شهریه امکان انتخاب واحد برای دانشجو وجود نخواهد داشت.

در دانشگاه گیلان، سامانه مربوط به کلاس های آنلاین و محتوای دروس با نام "سامانه آموزش الکترونیکی"  شناخته می‌شود.

آدرس سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه گیلان به شرح زیر است:
https://ecent2.guilan.ac.ir
لطفا قبل از ورود به این سامانه نکات مهم زیر را با دقت مطالعه نمایید:
1- برای ورود به سامانه آموزش الکترونیکی، نخست باید انتخاب واحد شما توسط کارشناس آموزش صورت پذیرفته باشد. برای مشاهده وضعیت انتخاب واحد خود و زمان برگزاری کلاس‌ها به سامانه سادا به آدرس https://sada.guilan.ac.ir  قسمت امور آموزشی / کارنامه ترمی مراجعه نمایید.
2- نام کاربری و رمز عبور در "سامانه آموزش الکترونیکی" به طور پیش فرض "شماره دانشجویی" است.

3- پس از ورود در سامانه باید رمز عبور خود را تغییر دهید. در بخش "رمز عبور فعلی" => "شماره دانشجویی" خود را تایپ کنید و در دو بخش بعدی رمز عبور جدیدی برای خود تعریف نمایید.

رمز عبور جدید باید دارای حداقل 10 کارکتر و شامل حروف بزرگ انگلیسی، غیر حرف مانند @، # و  عدد باشد. به مثال زیر توجه کنید.
Tb#523135@Hm
(از مثال بالا به عنوان رمز استفاده نکنید)

توجه نمایید نام کاربری همچنان "شماره دانشجویی" است و شما صرفا رمز عبور خود را تغییر داده‌اید.

4- پس از ورود در سامانه بر اساس راهنما در بخش "مشخصات فردی" ایمیل معتبر خود را وارد نمایید. در این صورت چنان‌چه رمز عبور خود را فراموش کردید، می توانید با استفاده از گزینه "نام کاربری و یا رمز ورود خود را فراموش کرده‌اید؟" مجددا رمز عبور خود را تغییر دهید.

5-برای دریافت راهنماها به لینک زیر مراجعه نمایید.
https://elearning.guilan.ac.ir/help

6-در سامانه آموزش الکترونیکی، کلاس‌ها در adobe connect برگزار می گردد. شما می‌توانید این نرم افزار را از لینک زیر دریافت و نصب نمایید.
https://elearning.guilan.ac.ir/online-class

7-در بخش "پرسش های متداول" به بسیاری از پرسش های شما در خصوص Adobe connect پاسخ داده شده است.
https://elearning.guilan.ac.ir/faq

8- قبل از شرکت در امتحانات آنلاین "نکات مهم آزمون آنلاین" را مطالعه نمایید. تمامی نکات ذکر شده در این بخش "بسیار مهم" است.
https://elearning.guilan.ac.ir/security

9- در سامانه آموزش الکترونیکی بخشی با عنوان "ارسال پیام به پشتیبان فنی" موجود است. می‌توانید سوالات خود در خصوص این سامانه را از طریق همین بخش با ما در میان بگذارید.

شهریه دانشجویان ورودی 1400 ( کلیک نمایید).

تماس با دانشکده های دانشگاه گیلان (کلیک نمایید).

اطلاعیه مرکز مشاوره و درمان دانشگاه :

لطفا پس از ورود به لینک های سلامت روان و سلامت جسم پرسشنامه مربوط به سلامت روان و جسم را تکمیل نمایید.

اطلاعیه خوابگاه

دانشجویان گرامی ، با عنایت به غیر حضوری بودن کلاس های آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی، برای دانشجویان این مقطع در نیمسال اول 1400-1401 امکان اسکان وجود ندارد.

اطلاعیه دانشجویان شاهد و ایثارگر در خصوص ثبت نام ( کلیک نمایید)

برای عضویت در شبکه های اجتماعی دانشگاه، 1400 را به 30005019 پیامک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​