قابل توجه معرفی شدگان به عنوان اشتباه در انتخاب رشته و تغییر سهمیه ایثارگران در آزمون سراسری 1399(جدید)

03 12 2020
کد خبر : 3796770
تعداد بازدید : 349

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان  مقطع کارشناسی رشته های پذیرش با آزمون دانشگاه گیلان، به اطلاع می رساند، شروع ثبت نام اینترنتی از ساعت 8 صبح  روز  شنبه 1399/9/15   تا ساعت 24 روز دوشنبه 1399/9/17 از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی (کلیک کنید) امکان پذیر است.

پذیرفته شدگان گرامی جهت ثبت نام الکترونیکی راهنماهای  ذیل را مطالعه نمایند.

راهنمای درخواست معافیت تحصیلی(کلیک کنید)

راهنمای ثبت نام الکترونیکی(کلیک کنید)

برای ورود به سامانه، شماره ملی و یا شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد، لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز 654000 ریال (معادل شصت و پنج هزار و چهار صد تومان) از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه ارسال را جهت بررسی کلیک نمایند.

 پذیرفته شدگان محترم  لازم است  به نکات مهم در خصوص ثبت نام توجه نمایند.(کلیک کنید)

مدارک مورد نیاز جهت ارائه به دانشگاه گیلان

نحوه ارائه مدارک به دانشگاه به زودی از طریق سایت دانشگاه و ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

1)اصل  مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات  دوره دوم متوسطه نظام آموزشی جدید 3-6-6 ، اصل یا گواهی موقت عکس دار پیش دانشگاهی و کارنامه پیش دانشگاهی

2)فرم (602) گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم ویژه نظام آموزشی جدید 3-6-6

3) اصل مدرک  سال ماقبل دیپلم

4) اصل مدرک یا گواهی موقت دیپلم متوسطه (نظام آموزشی سالی واحدی)

جهت درخواست تاییدیه تحصیلی به لینک http://emt.medu.ir  مراجعه نموده و پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز و دریافت کدرهگیری ، پرینت یا اسکرین شات آن را در قسمت "رسید تاییدیه تحصیلی" بارگذاری نمایید.

توجه1: لازم است دانشجویان از کلیه مدارک یکسری کپی تهیه نموده و نزد خود نگهداری نمایند. در حین تحصیل مدارک فوق به دانشجویان به هیچ وجه عودت داده نخواهد شد.

به اطلاع دانشجویان محترم نوبت دوم (شبانه) می رساند که جهت انتخاب واحد  مبلغ 6۰۰۰۰۰۰ ریال (معادل ششصد هزار تومان) پیش پرداخت درنظر گرفته شده است که می بایست دانشجو پس از تایید مراحل ثبت نام اینترنتی با شماره دانشجویی و رمز ورود به سیستم (که پس از تایید نهایی ثبت نام اینترنتی در اختیار دانشجو قرار داده خواهد شد) ،  وارد سامانه آموزشی شده و از قسمت امورشهریه - پرداخت الکترونیک شهریه مبلغ مورد نظر را پرداخت نماید. بدیهی است در صورت عدم پرداخت شهریه امکان انتخاب واحد برای دانشجو وجود نخواهد داشت.

اطلاعیه اداره خوابگاه ها:

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی جدیدالورود در تمامی مقاطع تحصیلی سال 1400-1399 می رساند: به دلیل ضرورت مقابله با  شیوع بیماری کرونا و هچنین ارائه مجازی تمامی دروس دانشگاه در ترم جاری، امکان اسکان در خوابگاه های دانشجویی وجود ندارد و سلف سرویسها نیز تعطیل است.

اطلاعیه معاونت فرهنگی و اجتماعی:

پذیرفته شدگان محترم نسبت به تکمیل پرسشنامه الکترونیکی فرهنگی(کلیک کنید) اقدام نمایند.

اطلاعیه مرکز مشاوره و درمان دانشگاه:

لطفا پس از ورود به لینک های سلامت روان(کلیک کنید)  و سلامت جسم(کلیک کنید) پرسشنامه مربوط به سلامت روان و جسم را تکمیل نمایید.

شماره تماس دانشکده های دانشگاه گیلان:

روی اسامی دانشکده ها کلیک کنید

- دانشکده علوم انسانی

- دانشکده فنی

- دانشکده کشاورزی

- دانشکده های مکانیک، فنی و مهندسی شرق گیلان، علوم ریاضی، منابع طبیعی

- دانشکده تربیت بدنی

- دانشکده علوم پایه

- دانشکده معماری

آدرس دانشکده های دانشگاه گیلان

 

جدول شهریه دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی های سال 1399 (کلیک کنید)

اطلاعیه دانشجویان شاهد و ایثارگر در خصوص ثبت نام(کلیک کنید)


دسته بندی :
خبرها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​