قابل توجه داوطلبان و پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال 1395(زمان ثبت نام موقت)

06 02 2017
کد خبر : 3787440
تعداد بازدید : 247

پیرو اطلاعیه مورخ 1395/10/25 درخصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال 95 بدین وسیله به اطلاع می رساند با توجه به حد نصاب تعیین شده و نیز مراجعه پذیرفته شدگان اصلی، امکان پذیرش داوطلب ذخیره در این مرحله از آزمون وجود نداشته است.

درادامه ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری نیمه متمرکز  سال 1395 دانشگاه گيلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام موقت از پذيرفته شدگانی که در بازه زمانی تعیین شده جهت سپردن تعهد مراجعه نموده اند در دو مرحله به صورت اينترنتی و حضوری صورت می گيرد.

1- ثبت نام اینترنتی:

  قبل از مراجعه حضوری لازم است پذيرفته شدگان به سامانه ثبت نام اينترنتي که از روز پنج شنبه مورخ 1395/11/21 تا روز شنبه مورخ 1395/11/23 فعال خواهد بود) مراجعه و نسبت به تکميل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند(در زمان ورود به سامانه مذکور، لازم است در قسمت نام کاربری و رمز عبور، کد ملی درج شود). پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی، تا 48 ساعت بعد با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند و در صورت اطمینان از تایید ثبت نام اینترنتی توسط دانشگاه، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازممدارک لازم برای ثبت نام حضوری در تاریخ 1395/11/24؛ اقدام نمایند.

ارائه تصویر فرم تائیدیه نهایی ثبت نام ورودی جدید که در آن کلیه تعهدنامه و فرم ها به امضا و اثر انگشت داوطلب رسیده باشد، جهت ثبت نام حضوری الزامی می باشد، لذا به پذیرفته شدگان محترم توصيه می شود قبل از مراجعه حضوری نسبت به تکمیل نمودن فرم های ثبت نامی اقدام نمايند.

توجه: کلیه پذیرفته شدگان دکتری تخصصی سال 96-1395 ضروری است ابتدا مبلغ هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه ثبت نام و به صورت آنلاین واریز نمایند.

  • مدارک و فرم های لازم جهت اسکن برای ثبت نام اینترنتی

-تصویر داوطلب

-تصاویر شناسنامه (کلیه صفحات)، کارت ملی (پشت و رو)، مدرک کاردانی (مخصوص پذیرفته شدگانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته هستند)، مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و مدرک نظام وظیفه (برای آقایان)

- فرم مدرک تحصیلی-دریافت فایل (برای پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد نمی باشند)

- فرم مخصوص معدل (مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته) برای آن دسته از پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون فارغ التحصیل نبوده اند.

- مدارک ایثارگری (در صورت وجود)

2- ثبت نام حضوری:

ضروری است پذیرفته شدگان برای انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده شخصا با توجه به رشته قبولی به همراه مدارک مندرج در این اطلاعیه، در روز یکشنبه مورخ 1395/11/24به دانشکده مراجعه نمایند.

  • عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در وقت تعيين شده براي ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد.  
  • آدرس محل ثبت نام

ثبت نام  حضوری پذیرفته شدگان دوره پردیس  خودگردان در پردیس دانشگاه و ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های روزانه در محل دانشکده مربوطه انجام خواهد شد.

محل ثبت نام آدرس شماره تماس
دانشکده فني رشت – بزرگراه خلیج فارس(کيلومتر 5 جاده تهران)- دانشگاه گیلان 01333690485-9
دانشکده ادبیات و علوم انسانی رشت– کيلومتر 5 جاده رشت– قزوين– دانشگاه گیلان 01333690485-9
پردیس دانشگاهی رشت-خیابان ملت 01333324041 01333333579 01333335653
دانشکده تربیت بدنی رشت – بزرگراه خلیج فارس(کيلومتر 7 جاده تهران)- دانشکده تربیت بدنی 01333690685
دانشکده علوم ریاضی رشت- خيابان نامجو 0133362201
دانشکده علوم پايه رشت- خيابان نامجو 01333333510 01333367042
2-1-      مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان (دریافت فایل)                                                                                                                   3- مبلغ پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز

دانشجویان دوره های نوبت دوم و پردیس خودگردان می بایست جهت انتخاب واحد، پس از تکمیل ثبت نام حضوری و تایید کارشناس دانشکده، مبلغ 40,000,000 (چهل میلیون) ریال به عنوان پیش پرداخت شهریه را (از قسمت پرداخت الکترونیکی- منوی امور شهریه) به صورت آنلاین واریز نمایند.

 4- تذکرات مهم:

4-1-  موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل های مقاطع تحصیلی قبلی پذیرفته شده و نیز عنوان مدرک کارشناسی ارشد پذيرفته‌شدگان مقطع دکتری‌ بايد با اطلاعاتی كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و يا شركت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، يكسان‌‌ باشد. بديهي است كه در غير اين صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.

4-2- از پذيرفته‌شدگاني‌كه‌ حداكثر تا تاريخ‌ 95/11/30 فارغ‌التحصيل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "كان‌ لم‌ يكن" تلقي‌ شدن‌ قبولي‌ آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

4-3- نظر به اينكه اصل مدرك كارشناسي و کارشناسی ارشد ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط مي شود لازم است پذيرفته شدگان قبل از تحويل، به تعداد دلخواه از آن ها كپي كرده و نزد خود نگهدارند.

4-4- لازم است پذيرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سكونت دائم خود يا خانواده خود را به طور كامل، دقيق و خوانا در فرم هاي مربوطه بنويسند. ضمناً ضروري است در صورت تغيير مشخصات مراتب به دانشکده اعلام شود.

4-5- در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌«كان‌لم‌ يكن‌» تلقي‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​