قابل توجه دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال سال تحصیلی 1400-1399

18 08 2020
کد خبر : 3793215
تعداد بازدید : 195

به اطلاع دانشجویان گرامی سایر دانشگاه های کشور متقاضی میهمان و انتقال به دانشگاه گیلان می رساند جهت ارائه درخواست از طریق سامانه های ذیل :

سامانه درخواست میهمانی

سامانه درخواست انتقال

ابتدا با کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و سپس نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایند

مدارک مورد نیاز جهت بررسی درخواست ها

  • اسکن مدارک ذیل

کارنامه تحصیلی دانشجو در دانشگاه مبدا، کارت ملی و شناسنامه

دانشجویانی که در سامانه سازمان امور دانشجویان(سجاد ) نسبت به ارائه درخواست اقدام نموده اند ، در قسمت  شماره نامه  ، درخواست سامانه ای  و در قسمت تاریخ نامه ، تاریخ درخواست در سامانه سازمان امور دانشجویان را  درج نمایند.

 پس از پر نمودن اطلاعات مورد نیاز در قسمت مشخصات اصلی ، لازم است دانشجویان عکس خود را در قسمت مربوطه الصاق نمایند.

توجه۱ : پس از  انجام مراحل فوق،  می بایست  نسبت به ارسال درخواست خود از طریق گزینهارسال اقدام نمایند.

توجه ۲:  دانشجویان محترم می توانند هفتاد و دوساعت (سه روز کاری) پس از ثبت درخواست مجددا به سامانه مراجعه ، بدون مراجعه حضوری و صرفا از طریق سامانه درخواست خود را پی گیری نمایند.

توجه ۳:  در صورت موافقت با درخواست ، متقاضی می تواند شماره دانشجویی مربوط به دانشگاه گیلان  را مشاهده و دریافت نماید.

توجه ۴:  پس از دریافت شماره دانشجویی از طریق سامانه جامع آموزش   بر اساس  تقویم آموزشی دانشگاه اقدام به انتخاب واحد نمایند.

توجه ۵ : دانشجویانی که سابقه میهمانی ندارند یا با انتقال آنها موافقت شده است ، جهت دریافت کارت دانشجویی  نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰۰۰۰ ریال (معادل بیست و دو هزار تومان ) از طریق سامانه پرداخت آنلاین اقدام و مراتب را به کارشناس اداره پذیرش و ثبت نام اعلام نمایند.لازم به ذکر است دانشجویان میهمانی که کارت دانشجویی دارند ، نیازی به درخواست مجدد نمی باشد.

توجه 6:  دانشجویانی که با انتقال دائم آنان موافقت شده است جهت تسویه حساب میهمان وارد کارتابل آموزشی شده و از قسمت فرم های درخواست ، تسویه حساب میهمان از را انتخاب نمایند و همچنین کارت میهمان خود را به  اداره پذیرش و ثبت نام تحویل دهند.

توجه 7:  دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال می توانند از تاریخ 1399/5/28  لغایت 1399/6/21 نسبت به تکمیل و ارسال درخواست اقدام  نمایند.لازم است دانشجویان میهمان دائم دانشگاه گیلان جهت فعال نمودن ترم اول 1400-1399مجددا سامانه درخواست میهمانی را  تکمیل  و در قسمت اسکن مدارک در برگه ای دروس مورد تقاضای خود را نوشته و اسکن نمایند.

 توجه 8 :دانشجویانی که با توجه به تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی به صورت انتقال مشروط ( میهمانی ) به دانشگاه گیلان معرفی شده اند، از طریق سامانه درخواست انتقال درخواست خود را ارائه نمایند. در ضمن برای اینگونه دانشجویان نیاز به ارائه فرم از دانشگاه مبدا نمی باشد.( دانشجویان در قسمت شرح علت انتقال به فرزند عضو هیات علمی اشاره نمایند).در صورت  موافقت با انتقال دائم این دانشجویان می بایست به آموزش دانشکده مراجعه و نسبت به تحویل مدارک و مشخص نمودن وضعیت نظام وظیفه اقدام نمایند.

 

 

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​