قابل توجه دانشجویان متقاضی میهمان، انتقال و انتقال توام با تغییر رشته به دانشگاه گیلان برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402

10 12 2023
کد خبر : 8065154
تعداد بازدید : 1047

به اطلاع دانشجویان گرامی متقاضی میهمان، انتقال و انتقال توام با تغییر رشته از  سایر دانشگاه های کشور به دانشگاه گیلان می رساند از طریق سامانه های ذیل درخواست های خود را ثبت نمایند:

سامانه درخواست میهمانی/ میهمان دائم

سامانه درخواست انتقال دائم / انتقال توام با تغییر رشته

ابتدا با کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و سپس نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایند.

میهمان:

مدارک مورد نیاز جهت بررسی درخواست ها

اسکن مدارک ذیل:

کارنامه تحصیلی دانشجو در دانشگاه مبدا، کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه

دانشجویانی که در سامانه سازمان امور دانشجویان(سجاد) نسبت به ارائه درخواست اقدام نموده اند، لازم است در قسمت شماره نامه، کد پیگیری دریافتی از سامانه سازمان امور دانشجویان (سجاد) و در قسمت تاریخ نامه، تاریخ درخواست در سامانه سازمان امور دانشجویان (سجاد) را درج نمایند.

پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز در قسمت مشخصات اصلی، دانشجو باید عکس خود را در قسمت مربوطه الصاق نماید.

1:پس از انجام مراحل فوق، می بایست الزاماً نسبت به ارسال درخواست خود از طریق گزینه"ارسال"اقدام نمایند.

۲: دانشجویان محترم می توانند هفتاد و دوساعت (سه روز کاری) پس از ثبت درخواست مجدداً به سامانه مراجعه و با مطالعه مفاد یادداشت،گردش کار و ارجاعات، بدون مراجعه حضوری درخواست را پی گیری نمایند.

۳: در صورت موافقت با درخواست، متقاضی می تواند شماره دانشجویی مربوط به دانشگاه گیلان را

 پس از ورود مجدد به سامانه درخواست میهمانی مشاهده و دریافت نماید.

۴: پس از دریافت شماره دانشجویی از طریق سامانه جامع آموزش  بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه اقدام به انتخاب واحد نمایند.

5- دانشجویان میهمان دائم به دانشگاه گیلان جهت فعال نمودن ترم دوم سال تحصیلی 1403-1402مجددا سامانه درخواست میهمانی را  تکمیل، در قسمت اسکن مدارک در برگه ای دروس مورد تقاضای خود را نوشته و اسکن نمایند، همچنین در قسمت وضعیت میهمانی گزینه "میهمان دائم" را انتخاب نمایند.

انتقال و انتقال توام با تغییر رشته:

دانشجویان متقاضی انتقال و انتقال توام با تغییر رشته،ضمن رعایت مفاد مربوط به اسکن مدارک و بندهای 1 تا4  این اطلاعیه، لازم است به بندهای 6 تا 8 ذیل دقت نمایند.

6: دانشجویانی که پس از چهار نیمسال سابقه میهمانی در دانشگاه گیلان، با انتقال دائم آنان موافقت شده است، جهت تسویه حساب ترم های میهمانی و ارسال نمرات میهمانی به دانشگاه مبدا وارد کارتابل آموزشی شده و از قسمت فرم های درخواست، تسویه حساب "میهمان از" را انتخاب و کارت میهمان خود را به اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه اتاق 219 تحویل نمایند.

7: دانشجویانی که سابقه میهمانی ندارندو با انتقال دائم وانتقال توام با تغییر رشته آنان موافقت شده است، جهت دریافت کارت دانشجویی،از طریق سامانه پرداخت آنلاین اقدام ومراتب را به کارشناس اداره پذیرش و ثبت نام اعلام نمایند.لازم به ذکر است دانشجویان میهمانی که کارت دانشجویی دارند،نیازی به درخواست مجددنمی باشد.

7: دانشجویانی که با انتقال دائم یا انتقال توام با تغییر رشته آنان موافقت شده است می بایست پس از دریافت شماره دانشجویی، سی دی حاوی اسکن کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی (پشت و رو)، مدارک تحصیلی شامل گواهی دیپلم متوسطه شامل نظام آموزشی 3-3-6، گواهی دوسال ماقبل دیپلم، را  به آموزش دانشکده تحویل دهند، در ضمن لازم است اصل مدارک تحصیلی (با پی گیری دانشجو)حداکثر تا قبل از شروع امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 از دانشگاه مبدا برای دانشگاه گیلان ارسال گردد.

8 : دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال می توانند از تاریخ 1402/09/29  لغایت 1402/11/14 نسبت به تکمیل و ارسال درخواست اقدام نمایند

راهنمای سامانه درخواست میهمان / میهمان دائم

راهنمای سامانه  درخواست انتقال دائم / انتقال دائم توام با تغییر رشته

                                                              مديریت امور آموزشی دانشگاه گيلان


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​