قابل توجه دانشجویان متقاضی میهمان، انتقال و انتقال توام با تغییر رشته به دانشگاه گیلان (نیمسال 14012)

02 01 2023
کد خبر : 3790480
تعداد بازدید : 176

به اطلاع دانشجویان گرامی متقاضی میهمان، انتقال و انتقال توام با تغییر رشته از سایر دانشگاه های کشور به دانشگاه گیلان می‌رساند از طریق سامانه‌های ذیل درخواست‌های خود را ثبت نمایند:

 

سامانه درخواست میهمانی/ میهمانی دائم

سامانه درخواست انتقال / انتقال توام با تغییر رشته

 

ابتدا با کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و سپس نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت بررسی درخواست‌ها

اسکن مدارک ذیل:

  • کارنامه تحصیلی دانشجو در دانشگاه مبدا،
  • کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه،
  • مدرک دال بر بومی بودن استان گیلان ( سند یا اجاره نامه به نام والدین یا حکم کارگزینی والدین)

 

دانشجویانی که در سامانه سازمان امور دانشجویان (سجاد ) نسبت به ارائه درخواست اقدام نموده اند، در قسمت  شماره نامه ،  کد پیگیری دریافتی از سامانه سجاد  و در قسمت تاریخ نامه، تاریخ درخواست در سامانه سازمان امور دانشجویان را درج نمایند.

 پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز در قسمت مشخصات اصلی، لازم است دانشجویان عکس پرسنلی خود را در قسمت مربوطه الصاق نمایند.

توجه ۱: پس از انجام مراحل فوق، نسبت به ارسال درخواست خود از طریق گزینه ارسال اقدام نمایند.

 

توجه 2: دانشجویان متقاضی میهمان دائم در قسمت وضعیت میهمانی گزینه میهمان دائم را انتخاب نمایند.

 

توجه 3:  دانشجویان محترم می‌توانند هفتاد و دوساعت (سه روز کاری) پس از ثبت درخواست مجددا به سامانه مراجعه ( بدون مراجعه حضوری و صرفا از طریق سامانه) درخواست خود را پی‌گیری نمایند.

 

توجه 4: در صورت موافقت با درخواست، متقاضی می‌تواند شماره دانشجویی مربوط به دانشگاه گیلان را پس از ورود مجدد به سامانه درخواست میهمانی مشاهده و دریافت نمایید.

 

توجه 5:  پس از دریافت شماره دانشجویی از طریق سامانه جامع آموزش  بر اساس  تقویم آموزشی دانشگاه اقدام به انتخاب واحد نمایند.

 

توجه 6: دانشجویانی که سابقه میهمانی ندارند یا با انتقال آنها موافقت شده است، جهت دریافت کارت دانشجویی  نسبت به پرداخت مبلغ 450000 ریال (معادل چهل و پنج هزار تومان) از طریق سامانه پرداخت آنلاین اقدام و مراتب را به کارشناس اداره پذیرش و ثبت نام اعلام نمایند. لازم به ذکر است دانشجویان میهمانی که کارت دانشجویی دارند، نیازی به درخواست مجدد نمی باشد.

 

توجه 7: کلیه دانشجویان میهمان پس از اتمام میهمانی، جهت تسویه حساب ترمهای میهمانی و ارسال ریزنمرات به دانشگاه مبدا وارد کارتابل آموزشی شده و از قسمت فرم‌های درخواست، تسویه "میهمان از" را انتخاب نمایند.

 

توجه 8: دانشجویانی که پس از چهار نیمسال  مهمانی در دانشگاه گیلان  با انتقال دائم آنان موافقت شده است پس از انجام تسویه حساب میهمانی، کارت میهمان خود را به  اداره پذیرش و ثبت نام تحویل نمایند. همچنین سی دی حاوی اسکن مدارک تحصیلی شامل گواهی دیپلم متوسطه شامل  نظام آموزشی 3-3-6، فرم 602 ، گواهی دوسال ماقبل دیپلم، را به آموزش دانشکده تحویل دهند.

 

توجه 9: دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال می توانند از تاریخ 1401/10/14  لغایت 1401/11/12 نسبت به تکمیل و ارسال درخواست اقدام نمایند. لازم است دانشجویان میهمان دائم دانشگاه گیلان جهت فعال نمودن ترم دوم سال تحصیلی 1401-1402 مجددا سامانه درخواست میهمانی را  تکمیل  و در قسمت اسکن مدارک در برگه ای دروس مورد تقاضای خود را نوشته و اسکن نمایند.

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​