قابل توجه دانشجویان متقاضی اخذ ترم تابستان در دانشگاه گیلان

21 07 2020
کد خبر : 3797050
تعداد بازدید : 234

 

 

دانشجویان محترم سایر دانشگاه های کشور ابتدا باید در سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان به آدرس الکترونیکی    sada.guilan.ac.ir/fromguest ثبت نام نمایند (توضیح: متقاضیانی که شماه شناسنامه آنها 0 است به جای شماره صفر در قسمت شماره شناسنامه   از کدملی استفاده نمایند.) پس از ورود به سامانه مذکور و تکمیل اطلاعات در قسمت اسکن مدارک ، فرم دریافتی از دانشگاه مبدا  را بارگذاری نموده و  در قسمت مرحله نهایی درخواست خود را ارسال نمایند.پس از تائید مدارک توسط آموزش دانشگاه شماره دانشجویی و رمز ورود به متقاضیان مهمان از سایر دانشگاهها  اختصاص می یابد که می توانند 48 ساعت کاری بعد از ارسال درخواست  با مراجعه مجدد به سامانه درخواست مهمانی آن را دریافت نمایند.سپس مراحل زیر را برای انتخاب واحد و دسترسی به محتوای دروس انجام دهند.

برای انتخاب واحد با شماره دانشجویی و رمز ورود به سامانه جامع آموزش به آدرس sada.guilan.ac.ir  مراجعه و پس از پرداخت هزینه نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند

پس از انتخاب واحد دانشجویان می توانند بر اساس زمان بندی اعلام شده و  از طریق ادرس الکترونیکی   ecent2.guilan.ac.ir(کلمه کاربری و رمز عبور شماره دانشجویی) وارد سامانه تبادل محتوای الکترونیکی شده   و نسبت به دریافت فایل دروس( برای کلاس های آفلاین)  و شرکت در کلاس های آنلاین  اقدام مقتضی به عمل آورید.

تعداد جلسات کلاس های آفلاین(محتواهای تولید شده توسط اساتید که در سامانه تولید محتوا بارگزاری می گردد) در هر هفته 3 جلسه و تعداد کلاس های آنلاین(کلاس های برخط) در هر هفته 1 جلسه می باشد. شروع کلاس های آفلاین از تاریخ 1399/05/04 و شروع کلاس های آنلاین  از تاریخ 05/11/ 1399 و بر اساس زمان برگزاری کلاس  در فرم  انتخاب واحد دانشجویان می باشد.

نکته 1 : دروس کارآموزی و پروژه در سامانه تبادل محتوا بارگزاری نمی گردند.

نکته 2: زمان انتخاب واحد با تاخیر در ترم تابستان از روزپنج شنبه  مورخ 1399/05/02 می باشد.

نکته 3: دانشجویانی که بعد از تاریخ 1399/04/30 در سامانه  انتخاب واحد می نمایند یک هفته  پس از تاریخ انتخاب واحد به سامانه تبادل محتوا دسترسی خواهند یافت .

نکته 4: کلاس هایی که به حد نصاب لازم نرسیده باشند، از انتخاب واحد و سامانه تبادل محتوا حذف خواهند شد.

 

 

مدیریت امور آموزشی دانشگاه گیلان

 

                                                       


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​