قابل توجه دانشجویانی که در موعد مقرر موفق به ارائه درخواست میهمان و انتقال به دانشگاه گیلان نشده اند.

03 02 2019
کد خبر : 3788317
تعداد بازدید : 133

دانشجویانی که در موعد مقرر موفق به ارائه درخواست میهمان و انتقال به دانشگاه گیلان نشده اند، از  ساعت 9 صبح  روز  سه شنبه مورخ  1397/11/16 لغایت ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ  1397/11/17  با رعایت مفاد آیین نامه میهمان و انتقال  نسبت به ارائه درخواست از طریق سامانه های  اقدام نمایند. سامانه بررسی درخواست میهمان از سامانه بررسی درخواست انتقال از (در صورت فعال نبودن سامانه های فوق الذکر راهنمای ذیل را مطالعه نمایید)

فرم راهنما

توجه مهم: دانشجویانی که نیمسال اول 98-97 با میهمانی آنان در سامانه سازمان امور دانشجویان برای دو نیمسال موافقت شده است، جهت فعال شدن شماره دانشجویی در نیمسال جاری می بایست مجددا نسبت به ارائه درخواست در سامانه میهمانی اقدام نمایند. مدارک مورد نیاز جهت بررسی درخواست ها

  • اسکن مدارک ذیل :

1- فرم میهمانی یا انتقال دائم تایید شده از دانشگاه مبدا (در صورتیکه درخواست سامانه ای سازمان امور دانشجویان داشته باشند، نیاز به ارائه فرم از دانشگاه مبدا نمی باشد، لازم است این دانشجویان در قسمت شرح علت میهمانی به آن اشاره نمایند و در قسمت شماره نامه عبارت "درخواست سامانه ای" و در قسمت تاریخ ، تاریخ درخواست در اردیبهشت ماه را درج نمایند) 2- کارنامه تحصیلی دانشگاه مبدا 3- کارت ملی 4- شناسنامه

  • پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز در قسمت مشخصات اصلی ، لازم است دانشجویان عکس خود را در قسمت مربوطه الصاق نمایند.

توجه1: پس از  انجام مراحل فوق،  می بایست  نسبت به ارسال درخواست خود از طریق گزینه" ارسال" اقدام نمایند.

توجه 2:  دانشجویان محترم می توانند هفتاد و دوساعت(سه روز کاری) پس از ثبت درخواست مجددا به سامانه مراجعه ( بدون مراجعه حضوری) و درخواست های خود را پی گیری نمایند.

توجه 3:   در صورت موافقت با درخواست ، متقاضی می تواند شماره دانشجویی مربوط به دانشگاه گیلان  را مشاهده و دریافت نماید.

توجه 4:  پس از دریافت شماره دانشجویی از طریق سامانه اتوماسیون اداری  بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه اقدام به انتخاب واحد نمایند.

توجه 5:  دانشجویانی که سابقه میهمانی ندارند یا با انتقال آنها موافقت شده است ،  نسبت به پرداخت مبلغ 220000 ریال (معادل بیست و دو هزار تومان ) از طریق سامانه پرداخت آنلاین   اقدام و به همراه کارت شناسایی معتبر جهت دریافت کارت میهمانی یا انتقال به اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند.لازم به ذکر است دانشجویان میهمانی که کارت دانشجویی دارند ، نیازی به درخواست مجدد ندارند. در ضمن دانشجویانی که میهمانی آنان به اتمام رسیده است و یا  با انتقال دائم آنان موافقت شده است جهت تسویه حساب میهمان وارد کارتابل آموزشی شده و از قسمت فرم های درخواست ، تسویه حساب میهمان از را انتخاب نمایند و همچنین کارت دانشجویی  میهمان خود را به آموزش دانشگاه تحویل نمایند.

توجه 6: لازم است دانشجویان میهمان دائم دانشگاه گیلان جهت فعال نمودن ترم  دوم سال تحصیلی 98-97 مجددا سامانه میهمانی از را تکمیل  و در قسمت اسکن مدارک در برگه ای دروس مورد تقاضای خود را نوشته و اسکن نمایند.

 توجه 7 :دانشجویانی که با توجه به تسهیلات فرزندان اعضای هیات علمی به صورت انتقال مشروط ( میهمانی ) به دانشگاه گیلان معرفی شده اند،جهت فعال شدن شماره دانشجویی در نیمسال جاری مجددا درخواست خود را از سامانه میهمان از  ارسال نمایند. لازم به ذکر است برای اینگونه دانشجویان نیاز به ارائه فرم از دانشگاه مبدا نمی باشد.

توجه 8): تغییر رشته داخلی، انتقال توأم با تغییر رشته و انتقال دائم از  رشته هایی  که پذیرش آن با احتساب سوابق تحصیلی (بدون آزمون) بوده است ، به رشته های با آزمون ممنوع می  باشد.

توجه 9):کلیه دانشجویان میهمان و انتقال ملزم به پرداخت شهریه می باشند . دانشجویان انتقالی درصورت دارا بودن کد رشته دانشگاه مقصد از پرداخت شهریه معاف هستند. ت

دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​