قابل توجه دانشجويان ساير دانشگاه های کشور که با ميهمانی، انتقال و انتقال توام با تغيير رشته آنان موافقت شده است.

16 01 2016
کد خبر : 3788034
تعداد بازدید : 164

به اطلاع دانشجويان ساير دانشگاه هاي کشور که در سامانه وزارت علوم ثبت نام نموده و باميهمانی آنان برای دو نيمسال (نيمسال های اول و دوم سال تحصيلي 95-94 )موافقت شده است، می رساندجهت تمديد شماره دانشجويي به سامانه دریافت شماره دانشجویی میهمان مراجعه و عکس و نامه موافقت با ميهماني را که نيمسال گذشته دريافت نموده ايد ، در مدارک خواسته شده اسکن نماييد، پس از 48 ساعت شماره دانشجويي فعال خواهد شد.

ساير دانشجويان متقاضی ميهمان، انتقال ، انتقال دائم توام با تغييرشته و تغيير رشته داخلی که با تقاضای آنان موافقت شده است می رساند، پس از دریافت نامه موافقت از دبيرخانه آموزش دانشگاه واقع در طبقه همکف حوزه معاونت آموزشی دانشگاه لازم است جهت دریافت شماره دانشجویی میهمان از طريق سامانه دریافت شماره دانشجویی میهمان اقدام و نامه دریافتی از این امور و عکس خود را اسکن نموده ودر قسمت مربوطه درج نمایيد.درضمن دانشجويان متقاضی ميهمان بايد در قسمت دروس ميهماني از کليه دروس درخواستی را اضافه نمايند ، در صورتی که دروس ميهماني از به طور کامل وارد نشود انتخاب واحد با اختلال مواجه خواهد شد. دانشجو صرفا می تواند دروسي را در زمان انتخاب واحد اخذ نمايد که در سامانه دريافت شماره دانشجويي ميهمان آنها را انتخاب نموده باشد. پس از 48 ساعت جهت دریافت شماره دانشجویی مجددا به سامانه مذکور مراجعه و در زمان مقرر که متعاقبا در اطلاعيه های بعدی اعلام خواهد شد نسبت به انتخاب واحد از طریق سامانه سادا اقدام نمایید.

دانشجويانی که با تقاضای انتقالی، انتقال توام با تغییر رشته و تغییر رشته داخلی (به غیر از میهمان) آنان موافقت شده است ، می بایست جهت دریافت شماره دانشجويي به واحد رایانه آموزش دانشگاه مراجعه و سپس نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.(دانشجويان دانشکده های علوم، رياضي، منابع طبيعي و علوم انسانی به اتاق 213 و دانشجويان دانشکده های فنی، علوم کشاورزی، معماری، تربيت بدنی و فنی شرق اتاق 224 مراجعه نماييد.)

در ضمن دانشجويان محترم نسبت به واريز مبلغ 180000ریال ( معادل هیجده هزار تومان) از طریق سامانه پرداخت آنلاین اقدام و پرینت آن را به اداره پذيرش دانشگاه تحویل نمایند.(دانشجويانيکه کارت دائم میهمان دریافت نموده اند، ملزم به پرداخت هزینه نمی باشد)

توجه :از آنجاييکه سال ورود دانشجو به دانشگاه مبدا در اعمال آيين نامه های آموزشي بسيار مهم می باشد. در ورود مشخصات اصلی از جمله سال ورود به دانشگاه مبدا، آدرس، تلفن و ساير مشخصات دقت لازم را به عمل آوريد.

دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​