زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 98

30 11 2019
کد خبر : 3797353
تعداد بازدید : 342

               

  ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 دانشگاه گیلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری صورت می گیرد که انجام هر دو مرحله ثبت نام الزامی است.

  1-ثبت نام اینترنتی:

     قبل از مراجعه حضوری لازم است پذیرفته شدگان به سامانه ثبت نام اینترنتی مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند.  جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز است که لازم است دانشجویان پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه ارسال جهت بررسی را نیز انتخاب نمایند.

زمان ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد از ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 98/09/12 لغایت ساعت 24 روز جمعه مورخ 98/09/15 است.

پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام اینترنتی مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند .(دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن)

                    

نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد

نمونه فرم معدل کارشناسی برای دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی

 نمونه فرم تائید فارغ التحصیلی رتبه اول دوره کارشناسی

 

2- ثبت نام حضوری:

درصورت اطمینان از بارگذاری صحیح اسکن مدارک شخصا با در دست داشتن کلیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در یکی از روزهای 19 و 20 ام آذرماه 98 از ساعت 8:30 لغایت 11:30 در محل ثبت نام حضور بهمرسانید.

خواهشمند است برای رعایت رفاه  حال خود و همراهان در خارج از برنامه زمانی  اعلام شده  برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نفرمائید.

  • عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در وقت تعیین شده برای ثبت‌نام حضوری به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.
     

اطلاعات حوزه های ثبت نام

  • ثبت نام  حضوری پذیرفته شدگان دوره های مجازی(الکترونیکی) و پردیس  خودگردان در پردیس دانشگاه و ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های روزانه و نوبت دوم در محل دانشکده مربوطه انجام خواهد شد. (دریافت فایل آدرس و شماره تماس دانشکده ها)

2-1        مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد(دریافت فایل)

 

3-نکات مهم:

3-1-  موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل های مقاطع تحصیلی قبلی پذیرفته شده و نیز عنوان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرفته‌شدگان باید با اطلاعاتی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و یا شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.

3-2- درصورت به حدنصاب رسیدن تعداد دانشجو برای تشکیل کلاس، شروع دوره از نیمسال دوم 99-98  و در غیر اینصورت از نیمسال اول 00-99 خواهد بود.

3-3- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش دانشکده، می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند.

3-4- نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، به تعداد دلخواه از آن ها کپی کرده و نزد خود نگهدارند.

3-5- لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل , دقیق در فرم های مربوطه بنویسند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود.

3-6- در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی‌«کان‌لم‌ یکن‌» تلقی‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

 

4-درخواست خوابگاه:

نحوه درخواست خوابگاه ویژه دانشجویان دوره روزانه ورودی جدید (دریافت فایل راهنمای درخواست خوابگاه)

لینک ورود به سامانه ثبت نام خوابگاه

 

5-فعال سازی کارت تغذیه (رزرو غذا):

   جهت رزرو غذا لطفا به نکات مندرج در فایل پیوست توجه فرمایید.   دریافت فایل راهنمای تغذیه

 

6-کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم ویژه دانشجویان ورودی جدید

جهت انجام طرح پایش سلامت جسم و روان برای دانشجویان جدیدالورود، مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره دانشگاه گیلان لینک زیر را در اختیار شما قرار داده است؛ خواهشمند است با توجه به راهنماییهای ذکر شده در آن بعد از اقدام به تکمیل فرم، با در دست داشتن پرینت از صفحه آخر فرم تکمیل شده و شماره پیگیری، در زمان ثبت نام حضوری، جهت انجام مراحل کلینیکی کارنامه سلامت به مرکز بهداشت  واقع در سایت دانشگاه گیلان جنب سلف سرویس مرکزی مراجعه فرمائید.

سامانه سلامت روان   

سامانه سلامت جسم 

 

          با آرزوی موفقیت

امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها
اسلاید شو
اسلایدشو

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​