زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ورودی‌ دوره دکتری «‏Ph.D‏» نیمه‌متمرکز سال 1398 ‏دانشگاه گیلان

31 08 2019
کد خبر : 3797582
تعداد بازدید : 312

قابل توجه پذیرفته شدگان مقطع دکتری سال 1398 دانشگاه گیلان(جدید)

موارد مندرج در این اطلاعیه صرفا برای پذیرفته شدگان از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش بوده و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون(با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان) متعاقبااعلام خواهد شد.

                   

   ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال 1398 دانشگاه گیلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری صورت می گیرد که انجام هر دو مرحله ثبت نام الزامی است.

 

 1- ثبت نام اینترنتی:

     قبل از مراجعه حضوری لازم است پذیرفته شدگان به سامانه ثبت نام اینترنتی مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند.

زمان ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان مقطع دکتری از ساعت 12 صبح روز شنبه مورخ 98/06/16 لغایت ساعت 24 روز جمعه مورخ 98/06/22

پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام اینترنتی مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند .لذا ضروری است نسبت به دریافت و تکمیل نمودن فرم های ثبت نامی و تعهدهای مربوطه در طی مراحل ثبت نام اینترنتی اقدام گردد. (دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن)

                    

نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی ارشد برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری

 

  جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد که لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبالغ زیر(بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره)از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل ، مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه ارسال جهت بررسی را نیز انتخاب نمایند .

دانشجویان مقطع دکتری 585000 ریال (پانصد و هشتاد و پنج هزار ریال)

 

2- ثبت نام حضوری:

با اطمینان از بارگذاری صحیح اسکن مدارک شخصا با در دست داشتن کلیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در روزهای اعلام شده  در محل ثبت نام حضور بهم رسانید.

تاریخ و ساعات مراجعه حضوری

زمان  ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع دکتری

یک شنبه مورخ 1398/06/24 از ساعت 8:30 الی 12:30

کلیه پذیرفته شدگان دکتری

 
  • خواهشمند است برای رعایت رفاه  حال خود و همراهان در خارج از برنامه زمانی  اعلام شده  برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نفرمائید.
  • عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در وقت تعیین شده برای ثبت‌نام حضوری به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.
    اطلاعات حوزه های ثبت نام
  • ثبت نام  حضوری پذیرفته شدگان دوره های مجازی(الکترونیکی) و پردیس  خودگردان در پردیس دانشگاه و ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های روزانه و نوبت دوم در محل دانشکده مربوطه انجام خواهد شد. (دریافت فایل آدرس و شماره تماس دانشکده ها)

2-1        مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دکتری(دریافت فایل)

 

 3- نکات مهم:

3-1-  موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل های مقاطع تحصیلی قبلی پذیرفته شده و نیز عنوان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرفته‌شدگان باید با اطلاعاتی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و یا شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.

3-2- از پذیرفته‌شدگانی‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 98/06/31 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "کان‌ لم‌ یکن" تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

3-3- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش دانشکده، می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند.

3-4- نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، به تعداد دلخواه از آن ها کپی کرده و نزد خود نگهدارند.

3-5- لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل , دقیق در فرم های مربوطه بنویسند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود.

3-6- در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصیل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد که‌ داوطلبی‌ حقایق‌ را کتمان‌ نموده‌ و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نمی‌باشد، قبولی‌ وی‌«کان‌لم‌ یکن‌» تلقی‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وی‌ رفتار خواهد شد.

4- مبلغ پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز

دانشجویان می بایست جهت انتخاب واحد، پس از تکمیل ثبت نام حضوری و تایید کارشناس دانشکده، مبالغ تعیین شده ذیل را به عنوان پیش پرداخت شهریه را (از قسمت پرداخت الکترونیکی- منوی امور شهریه) به صورت آنلاین واریز نمایند. بدیهی است درصورت عدم پرداخت شهریه، اجازه انتخاب واحد به دانشجو داده نخواهد شد.

 

      مبلغ پیش پرداخت دانشجویان مقطع دکتری

      دوره نوبت دوم: 40000000 ریال (چهل میلیون ریال)

      دوره پردیس خودگردان 45000000 ریال(چهل و پنج میلیون ریال)

  دانشجویان شاهد و ایثارگر و دانشجویان  بورسیه (شهریه پرداز) باهماهنگی حسابدارمربوطه

 

5-درخواست خوابگاه:

نحوه درخواست خوابگاه ویژه دانشجویان دوره روزانه ورودی جدید (دریافت فایل راهنمای درخواست خوابگاه)

لینک ورود به سامانه ثبت نام خوابگاه

 

 6-فعال سازی کارت تغذیه (رزرو غذا):

        جهت رزرو غذا لطفا به نکات مندرج در فایل پیوست توجه فرمایید.   دریافت فایل راهنمای تغذیه

 

 7-کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم ویژه دانشجویان ورودی جدید

جهت انجام طرح پایش سلامت جسم و روان برای دانشجویان جدیدالورود، مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره دانشگاه گیلان لینک زیر را در اختیار شما قرار داده است؛ خواهشمند است با توجه به راهنماییهای ذکر شده در آن بعد از اقدام به تکمیل فرم، با در دست داشتن پرینت از صفحه آخر فرم تکمیل شده و شماره پیگیری، در زمان ثبت نام حضوری، جهت انجام مراحل کلینیکی کارنامه سلامت به مرکز بهداشت  واقع در سایت دانشگاه گیلان جنب سلف سرویس مرکزی مراجعه فرمائید.

سامانه سلامت روان  

سامانه سلامت جسم

گفتنی است دانشجویان ورودی جدید می توانند با عضویت در شبکه های اجتماعی دانشگاه از اطلاعات تکمیلی که از واحدهای مختلف ارائه می شود استفاده نمایند و سوالات خود را از کارشناس مربوطه بپرسند. برای عضویت در کانال دانشجویان ورودی جدید و سایر شبکه های اجتماعی دانشگاه 1398 را به 30005019 پیامک کنید.

                                                                                                     امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه

 

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​