زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع دکتری از طریق سهمیه استعدادهای درخشان سال 1400 دانشگاه گیلان

28 09 2021
کد خبر : 3796125
تعداد بازدید : 327

       بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع دکتری سال تحصیلی 1401-1400 (پذیرش از طریق سهمیه استعدادهای درخشان) دانشگاه گیلان که به تایید سازمان سنجش رسیده است به شرح ذیل اعلام می گردد:

 

  ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان محترم بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان دردانشگاه گیلان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است.

ضروری است پذیرفته شدگان محترم قبل از شروع مراحل ثبت نام به سامانه استعلام مدارک تحصیلی مقاطع قبل به آدرس estelam.msrt.ir مراجعه نموده و پس از ثبت اطلاعات مربوطه، کد رهگیری دریافت نمایند. 

توضیح: کد رهگیری دریافت شده می بایست در فرایند ثبت نام الکترونیکی در دانشگاه گیلان،  در قسمت"مشخصات مقاطع تحصیلی پایه"، بخش "کد رهگیری استعلام مدرک پایه " وارد شود.

سپس برای شروع فرایند ثبت نام ‎در دانشگاه گیلان بر روی لینک زیر کلیک نمائید.  جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز است.

 sada.guilan.ac.ir

مرحله1- ثبت نام غیرحضوری

از 8 صبح روز یکشنبه مورخ 1400/07/11 لغایت ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 1400/07/12

- پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند.

دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن

نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی ارشد برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری

- در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبلغ 792,000 ریال (هفتاد و نه هزار و دویست تومان) بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تایید نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه" ارسال جهت بررسی" را نیز انتخاب نمایند .

 -درخصوص پذیرفته شدگان مشمول معافیت تحصیلی، پس از وصول نتیجه صلاحیت عمومی درمورد بررسی وضعیت نظام وظیفه اطلاع رسانی خواهد شد.

- پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند.

در صورت تایید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، دانشجو در پایان این مرحله شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امورآموزشی دانشگاه دریافت ‏می‌نماید.

 

مرحله2- تکمیل پرونده صلاحیت عمومی

لازم است پس از انجام ثبت نام براساس "راهنمای تکمیل پرونده صلاحیت عمومی "  مدارک لازم را  حداکثر تا تاریخ 1400/07/20 صرفا از طریق پست پیشتاز به آدرس "کیلومتر 6جاده رشت-قزوین- دانشگاه گیلان. ساختمان مرکزی اتاق 204 -دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه- صندوق پستی 1841" ارسال و از وصول آن اطمینان حاصل نمایند.

مسئولیت تاخیر در ارسال مدارک برعهده پذیرفته شده خواهد بود.

امکان دریافت مدارک، خارج از روند اعلام شده وجود ندارد.

 

دریافت فایل راهنمای تکمیل پرونده صلاحیت عمومی

 

مرحله3- درخواست تاییدیه تحصیلی  ریز نمرات  مقاطع قبل و ارایه و تحویل اصل مدارک

پذیرفته شدگان محترم تا اطلاع بعدی از ارسال پستی مدارک به دانشگاه خودداری نمایند.

نحوه و زمان ارائه اصل مدارک شناسایی و اصل گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشناسی ارشد به دانشگاه و نیز نحوه درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقاطع قبل به زودی از طریق همین پایگاه و نیز ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نکات مهمی که لازم است پذیرفته شدگان توجه نمایند

1- انتخاب واحد و شروع کلاس ها

پس از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی و دریافت شماره دانشجویی نهایتا تا تاریخ 1400/07/13نسبت به بررسی ثبت انتخاب واحد در سامانه آموزش دانشگاه به آدرس sada.guilan.ac.ir با کلمه کاربری شماره دانشجویی و رمز عبوری که بعد از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی به شما داده می شود اقدام نمایید.(انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید توسط آموزش دانشکده صورت می گیرد.)

 در اسرع وقت نسبت به شرکت در کلاس های آنلاین و آفلاین در سامانه تبادل محتوا به آدرس ecent.guilan.ac.ir (با کلمه کاربری و رمز ورود شماره دانشجویی) یا سایر آدرس هایی که از طریق پرتال دانشکده و استاد درس اعلام می گردد اقدام نمایید.


2-توضیحات مهم

‏1-2- موسسات محل فارغ التحصیلی و نیز عنوان مدرک کارشناسی ارشد پذیرفته‌شدگان باید با اطلاعاتی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و یا شرکت در آزمون ‏به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.‏

‏2-2- از پذیرفته‌شدگانی‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 1400/07/30 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "کان‌ لم‌ یکن" تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ ‏آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد

3-2-در صورت بارگذاری کپی  یا کپی برابر اصل مدارک ثبت نام الکترونیکی تایید نخواهد شد. همچنین هر یک از مدارک می بایست در قسمت مربوطه بارگذاری شود . لازم است از بارگذاری تکراری مدارک در قسمت های مختلف خودداری نمایید.

‏4-2- لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل ,‏ ‏دقیق در فرم های مربوطه درج نمایند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود.‏

5-2- از آنجاییکه عودت اصل مدارک تا پایان تحصیلات امکان پذیر نمی باشد، توصیه می شود پذیرفته شدگان گرامی کپی و کپی برابر اصل مدارک را تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

3- اطلاعیه اداره خوابگاهها

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی جدیدالورود در تمامی مقاطع تحصیلی سال 1401-1400 می رساند: به دلیل ضرورت مقابله با  شیوع بیماری کرونا و هچنین ارائه ‏مجازی تمامی دروس دانشگاه در ترم جاری، امکان اسکان در خوابگاه های دانشجویی وجود ندارد و سلف سرویسها نیز تعطیل است.‏

4-اطلاعیه مرکز مشاوره و درمان

لطفا پس از ورود به لینک های سلامت روان و سلامت جسم پرسشنامه مربوط به سلامت روان و جسم را تکمیل نمایید.

 

5- برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید.‏

 

 جهت مشاهده آدرس دانشکده / پردیس / و شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید.        

  همچنین می توانید  از طریق لینک "ارتباط مستقیم با دانشگاه "با کارشناسان مربوطه در تماس باشید ، کد رهگیری درخواست ارسالی را نزد خود نگه داشته و نتیجه پیگری درخواست را در قسمت یادداشت آن ملاحظه فرمایید.


دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​