زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال 1400 دانشگاه گیلان

31 08 2021
کد خبر : 3796294
تعداد بازدید : 326

موارد مندرج در این اطلاعیه صرفا برای پذیرفته شدگان از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش بوده و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون(با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان) متعاقبا اعلام خواهد شد.

  ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال 1400 دانشگاه گیلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان دردانشگاه گیلان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است.

ضروری است پذیرفته شدگان محترم قبل از شروع مراحل ثبت نام به سامانه استعلام مدارک تحصیلی مقاطع قبل به آدرس estelam.msrt.ir مراجعه نموده و پس از ثبت اطلاعات مربوطه، کد رهگیری دریافت نمایند. 

توضیح: کد رهگیری دریافت شده می بایست در فرایند ثبت نام الکترونیکی در دانشگاه گیلان،  در قسمت"مشخصات مقاطع تحصیلی پایه"، بخش "کد رهگیری استعلام مدرک پایه " وارد شود.

سپس برای شروع فرایند ثبت نام ‎در دانشگاه گیلان بر روی لینک زیر کلیک نمائید.  جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز است.

 sada.guilan.ac.ir

مرحله1- ثبت نام غیرحضوری

از 8 صبح روز چهارشنبه مورخ 1400/06/10 لغایت ساعت 24 روز جمعه مورخ 1400/06/12

- پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند.

دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن

نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی ارشد برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری

- در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبلغ 792,000 ریال (هفتاد و نه هزار و دویست تومان) بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تایید نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه" ارسال جهت بررسی" را نیز انتخاب نمایند .

 

دریافت فایل راهنمای بررسی مدارک نظام وظیفه و درخواست معافیت تحصیلی 

- پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند.

 

در صورت تایید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، دانشجو در پایان این مرحله شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امورآموزشی دانشگاه دریافت ‏می‌نماید.

نکات مهمی که لازم است پذیرفته شدگان توجه نماینددریافت فایل

سایر اقداماتی که لازم است در طی فرایند ثبت نام غیرحضوری و تا قبل از ارائه اصل مدارک به دانشگاه گیلان انجام شود:

1-واریز پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز، پیگیری ثبت انتخاب واحد درسی و شرکت در کلاسها طبق نکات مهم اشاره شده در بند فوق

 مبلغ پیش پرداخت شهریه برای دانشجویان دوره نوبت دوم: 40,000,000 ریال (چهل میلیون ریال) و برای دوره پردیس خودگردان 45,000,000 ریال(چهل و پنج میلیون ریال) است.

 دانشجویان شاهد و ایثارگر و دانشجویان  بورسیه (شهریه پرداز) باهماهنگی حسابدارمربوطه

2-توضیحات مهم

‏1-2- موسسات محل فارغ التحصیلی و نیز عنوان مدرک کارشناسی ارشد پذیرفته‌شدگان باید با اطلاعاتی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و یا شرکت در آزمون ‏به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.‏

‏2-2- از پذیرفته‌شدگانی‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 1400/06/31 فارغ‌التحصیل‌ نشده اند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "کان‌ لم‌ یکن" تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ ‏آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

‏3-2- لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل ,‏ ‏دقیق در فرم های مربوطه درج نمایند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود.‏

3- اطلاعیه امور دانشجویی

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی جدیدالورود در تمامی مقاطع تحصیلی سال 1401-1400 می رساند: به دلیل ضرورت مقابله با  شیوع بیماری کرونا و هچنین ارائه ‏مجازی تمامی دروس دانشگاه در ترم جاری، امکان اسکان در خوابگاه های دانشجویی وجود ندارد و سلف سرویسها نیز تعطیل است.‏

4-تکمیل کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم براساس لینک های زیر

سامانه سلامت روان   ‏

سامانه سلامت جسم  ‏

5- برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید.‏

 

مرحله2- ارایه و تحویل اصل مدارک و پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات

نحوه و زمان ارائه اصل مدارک شناسایی و اصل گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشناسی ارشد به دانشگاه و نیز فرایند ارسال درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات به زودی از طریق همین پایگاه و نیز ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 جهت مشاهده آدرس دانشکده / پردیس / و شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید.        

  همچنین می توانید  از طریق لینک "ارتباط مستقیم با دانشگاها کارشناسان مربوطه در تماس باشید ، کد رهگیری درخواست ارسالی را نزد خود نگه داشته و نتیجه پیگری درخواست را در قسمت یادداشت آن ملاحظه فرمایید.

                                                             با آرزوی موفقیت          

                               امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​