زمان و مراحل ثبت نام دانشجویان ورودی ۱۳۹۷ مقطع کارشناسی دانشگاه گیلان

12 09 2018
کد خبر : 3788542
تعداد بازدید : 187

ضمن عرض تبریک و خير مقدم به پذيرفته شدگان  مقطع کارشناسی دانشگاه گيلان، به اطلاع می رساند فرایند ثبت نام در دومرحله اينترنتی و حضوری انجام خواهدشد که انجام هر دو  مرحله ثبت نام الزامی می باشد.

 مرحله اول :ثبت نام اینترنتی

شروع ثبت نام اينترنتی از ساعت 12 ظهر روز شنبه ۹7/۶/24 تا ساعت 23:59 سه شنبه  97/6/27 از طريقسامانه ثبت نام اينترنتی امکان پذير می باشد. دانشجویان گرانقدر قبل از ثبت نام اينترنتی باید مدارک مورد نياز شامل عکس  ۴×۳، کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، مدارک پيش دانشگاهی، ديپلم، دوسال ماقبل ديپلم، کاردانی پيوسته (ویژه دانشجوياني که با مدرک مذکور در آزمون شرکت کرده اند)، کارت پايان خدمت يا کارت معافیت وِیژه دانشجویانیکه که دارای کارت های مذکور می باشند.(در صورت عدم دریافت وضعیت نظام وظیفه از مدرسه ، در بخش مربوطه گواهی پیش دانشگاهی را مجددا اسکن نمایید). با فرمت JPG اسکن نمایند. در ضمن لازم است پذيرفته شدگان پس از تکمیل کلیه فرم های فرآیند ثبت نام با زدن کلید چاپ اطلاعات نمونه فرم نهایی را پرینت و سپس امضاء نمایند و در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمایند.

 

در صورت اطمینان از بارگذاری صحیح اسکن مدارک با در دست داشتن کلیه مدارک مورد نیاز ثبت نام در روزهای اعلام شده در محل ثبت نام حضور بهم رسانید.

جهت ورود به سامانه، شماره ملی و یا شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد.

لازم است دانشجويان ابتدا نسبت به واريز 520000 ریال (معادل پنجاه و دو هزار تومان) از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکميل مراحل ثبت نام گزينه ارسال جهت بررسی را کلیک نماييد.

مرحله دوم : ثبت نام حضوری

در صورت اطمینان از بارگذاری صحیح اسکن مدارک با در دست داشتن کلیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در روزهای اعلام شده  در محل ثبت نام حضور بهم رسانید. جهت مشاهده برنامه زماني ثبت نام حضوری دانشجويان ورودي 1397 دانشگاه گيلان در لینک ذیل کلیک نمایید.

تاریخ و ساعات مراجعه حضوری(کلیک کنید)

خواهشمند است برای رعایت رفاه  حال خود و همراهان در خارج از برنامه زمانی  اعلام شده  برای ثبت نام حضوری به دانشگاه مراجعه نفرمائید.

مکان های ثبت نام  حضوری پذيرفته شدگان  

محل ثبت نام حضوری رشته هاي فني: رشت – کيلومتر ۵ جاده رشت – قزوين – دانشکده فنی.– کدپستی ۱۳۷۶۵-۴۱۹۹۶

محل ثبت نام حضوری مکانیک: رشت – کيلومتر ۵ جاده رشت – قزوين – دانشکده مکانیک– کدپستی ۱۳۷۶۵- ۴۱۹۹۶

محل ثبت نام  حضوری رشته هاي علوم کشاورزی: رشت – کيلومتر ۵ جاده رشت – قزوين – دانشکده علوم کشاورزی– کدپستی ۱۳۷۶۹-۴۱۹۹۶ محل ثبت نام  حضوری رشته هاي ادبیات و علوم انسانی : رشت – کيلومتر ۵ جاده رشت – قزوين – دانشکده علوم انسانی  – کدپستی۱۳۷۶۶-۴۱۹۹۶ محل ثبت نام  حضوری محل ثبت نام رشته های علوم :  رشت - خيابان نامجو – دانشکده علوم پايه  – کدپستی ۳۳۶۹۷-۴۱۹۳۸ محل ثبت نام  حضوری رشته های دانشکده علوم رياضي :  رشت - خيابان نامجو – دانشکده علوم رياضي – کدپستی ۳۳۶۹۷-۴۱۹۳۸ محل ثبت نام رشته هاي دانشکده منابع طبيعي: صومعه سرا – ميدان انتظام – دانشکده منابع طبيعي -کدپستي ۹۶۱۹۶-۴۳۶۱۹ محل ثبت نام رشته هاي دانشکده معماری : رشت – کيلومتر ۵ جاده رشت – قزوين – دانشکده معماری – کدپستی۱۳۷۶۷-۴۱۹۹۶ محل ثبت نام رشته های دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان: رودسر - واجارگاه – روبروی هتل ارشيا – دانشکده فنی شرق - کدپستی 98566-۴۴918

مدارک لازم برای ثبت نام  حضوری:

۱)  اصل شناسنامه عکس دار و تعداد يک سری تصوير از تمام صفحات آن (برای پذيرفته شدگان مشمول  تعداد دو سری) ۲)   اصل کارت ملی و تعداد يک سری تصويراز  آن  (برای پذيرفته شدگان  مشمول تعداد دو سری) ۳)   ۶ قطعه عکس ۴×۳ ۴)   اصل يا گواهی موقت عکس دار پيش دانشگاهی و کارنامه پیش دانشگاهي و تعداد يک سری تصويرآن  (برای پذيرفته شدگان  مشمول تعداد دو سری تصوير آن )برای دارندگان   مدرک کاردانی پیوسته اصل یا گواهی موقت کاردانی  و تعداد يک سری تصويرآن (تعداد دو سری تصويراز آن برای  پذيرفته شدگان مشمول) ۵)   اصل يا گواهی موقت عکس دار ديپلم نظام جديد و يک سری تصوير آن ۶)   اصل کارنامه سه ساله نظام جديد  و يک سری تصوير آن ۷)   پذيرفته شدگان دارای ديپلم نظام قديم اصل یا گواهی موقت ديپلم و تعداد يک سری تصويرآن /اصل کارنامه دوسال ماقبل ديپلم و تصویر آن ۸)    تصوير رسيد ارسال تاييديه تحصيلي که از طریق دفاتر  پیشخوان خدمات دولت انجام پذیرفته است. پذيرفته شدگان گرامی لازم است نسبت به درخواست تاييديه پيش دانشگاهی اقدام نمايند. ۹)  پذيرفته شدگانی که در سال های قبل دانشجو بوده و بعد از انصراف و اخراج مجدداً در آزمون سراسری شرکت کرده اند لازم است اصل برگ انصراف و يا اخراج از دانشگاه قبلی را به آموزش دانشگاه تحويل نمايند و برای دانشجويان ( آقا) علاوه بر مدارک اعلام شده وضعيت نظام وظيفه نيز لازم است از دانشگاه قبلي اخذ گردد. ۱۰)ارائه کلیه فرم های  تکمیل شده ثبت نامی دریافتی  از سامانه ثبت نام به همراه امضاء و اثر انگشت نکات مهم: ۱)کليه پذيرفته شدگانی که در حین گذراندن خدمت سربازی می باشند، لازم است برای انجام امور مربوط به ترخيص در موعد ثبت نام حضوری به مکان های ثبت نام اعلام شده در سایت مراجعه نمایند.

۲) حضور شخص پذيرفته شده جهت ثبت نام حضوری الزامی است، درغیر این صورت، ثبت نام صورت نخواهد پذيرفت.

۳) لازم است دانشجويان از کليه مدارک ( پيش دانشگاهی، ديپلم  و دوسال ما قبل ديپلم) يکسری کپی تهیه نموده و نزد خود نگهداری نمایند. در حین تحصیل مدارک فوق به دانشجویان به هیچ وجه عودت داده نخواهد شد.

قابل توجه دانشجويان نوبت دوم(شبانه)

به اطلاع دانشجویان محترم نوبت دوم (شبانه) می رساند که هنگام مراجعه حضوری جهت انتخاب واحد  مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال (معادل پانصد هزار تومان) پیش پرداخت درنظر گرفته شده است که می بایست  دانشجو  پس از تاييد مراحل ثبت نام الکترونیکی با شماره دانشجويي و رمز ورود به سیستم(که پس از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی در اختیار دانشجو قرار داده خواهد شد) ،  وارد سامانه آموزشی شده و مبلغ مورد نظر را پرداخت نمايد. بدیهی است در صورت عدم پرداخت شهریه سامانه اجازه انتخاب واحد به دانشجو را نخواهد داد.

درخواست خوابگاه:

نحوه درخواست خوابگاه ویژه دانشجویان کارشناسی روزانه ورودی جدید       سامانه ثبت نام خوابگاه

فعال سازی تغذیه (رزرو غذا):

جهت رزرو غذا لطفا به نکات ذیل توجه فرمایید
  • با ورود بهسامانه تغذیه نسبت به رزرو غذا اقدام نمائید.
  • برای دانشجویان ورودی ۹7، نام کاربری ، شماره دانشجویی مانند: ۹7۱۲۳۴۵۶۷۸۹۰ می باشد. و رمز عبور کد ملی است.
چنانچه کد ملی شما با صفر شروع می شود در نام کاربری صفرهای اول را به کار نبرید، ولی در رمز عبور شماره ملی خود را کامل (با صفر یا دو صفر اول) وارد کنید. مثال: شماره ملی ۰۰۵۶۳۸۲۶۷۴
  • این سامانه به درگاه پرداخت اینترنتی بانک تجارت و بانک ملی متصل شده ولی چنانچه به هر دلیل فعلا موفق به افزایش اعتبار نشدید امکان رزرو غذا حتی در صورت نداشتن اعتبار کافی فراهم گردیده است. لازم به ذکر است پس از زمان مقرر این قابلیت برداشته شده و دانشجویانی که از اعتبار سایت استفاده کرده اند، ملزم به تسویه حساب در تراکنش های آتی خواهند بود.
  • کارت دانشجویی هر دانشجو در محدوده زمان ثبت نام حضوری تقدیم شما خواهد شد که به منزله کارت تغذیه شما خواهد بود و همراه داشتن آن در سلف سرویس ها لازم است.
  • چنانچه هنوز موفق به دریافت کارت دانشجویی نشده اید می توانید از طریق سامانه تغذیه رمز دوم دریافت نمایید و تا زمان آماده شدن کارت دانشجویی هنگام دریافت غذا رمز دوم خود را وارد دستگاه های تحئویل غذا نمایید.
معرفی سلف سرویس ها:
  • سلف سرویس مرکزی واقع در سایت اصلی دانشگاه و مقابل خوابگاه میرزا کوچک خان
  • سلف سرویس تربیت بدنی واقع در دانشکده تربیت بدتی و در مجاورت خوابگاه بنت الهدی
  • سلف سرویس علوم پایه واقع در دانشکده ریاضی و علوم پایه
  • سلف سرویس صومعه سرا واقع در دانشکده منابع طبیعی
  • سلف سرویس شرق واقع در دانشکده فنی و مهندسی شرق

کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم ویژه دانشجویان ورودی جدید

جهت انجام طرح پایش سلامت جسم و روان برای دانشجویان جدیدالورود، مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره دانشگاه گیلان لینک زیر را در اختیار شما قرار با توجه به راهنماییهای ذکر شده در آن بعد از اقدام به تکمیل فرم ، با در دست داشتن پرینت از صفحه آخر فرم تکمیل شده و شماره پیگیری، طبق جدول زمانی زیر جهت انجام مراحل کلینیکی کارنامه سلامت به مرکز بهداشت  واقع در سایت دانشگاه گیلان جنب سلف سرویس مرکزی مراجعه فرمائید.

سامانه سلامت روان

سامانه سلامت جسم

تاریخ مراجعه برای تحویل پرینت کارنامه های سلامت جسم و روان 1 الی 4 مهرماه 97 دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی 7 الی10 مهر ماه 97 دانشجویان دانشکده های فنی –مکانیک 10 الی 11 مهر ماه 97 دانشجویان دانشکده معماری وهنر 14 الی 16 مهر ماه 97 دانشجویان دانشکده علوم پایه 16 الی 18 مهر ماه 97 دانشجویان دانشکده. ریاضی 21 مهر ماه ۹۷ دانشجویان دانشکده کشاورزی 22مهر ماه 97 دانشجویان دانشکده منابع طبیعی 23 مهرماه 97 دانشجویان دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان

کانال ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه همراه با پاسخگویی به سوالات برای دریافت لینک کانال دانشجویان ورودی جدید دانشگاه عدد ۱۳۹۷ را به ۳۰۰۰۵۰۱۹ پیامک نمائید https://telegram.me/uni1397

 
دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​