دستورالعمل نحوه بررسی گردش های متفرقه دانشجویان

16 08 2020
کد خبر : 3793230
تعداد بازدید : 188

فرم درخواست های متفرقه دانشجویان از تاریخ 1399/04/29 مجددا در سامانه آموزش راه اندازی شده است این گردش مخصوص ارسال برخی از درخواست های دانشجویان به صورت  الکترونیکی  در  نیمسال دوم 1398 می باشد. فلذا لازم است برای ارسال درخواست، متقاضیان محترم  ترم مورد تقاضا را به 13982 تغییر داده و برای ارسال درخواست ها به موارد زیر توجه بفرمایند.

تذکر مهم:  در صورت عدم رعایت موارد زیر حتی پس از تائید نهایی درخواست ها، با توجه به اینکه اعمال مواد درخواستی سیستمی انجام نمی پذیرد و توسط کاربران متولی در دانشکده در سامانه اعمال می گردد به  درخواستها  ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  • دکمه ارسال باید   مرتبط با نوع درخواست  انتخاب گردد. (مثلا اگر درخواست کنترل و تکمیل پایان نامه را انتخاب می نمایند دکمه مرتبط یعنی ارسال تحویل پایان نامه را انتخاب نمایند.)
  • درخواست حذف ترم بدون احتساب مختص دانشجویانی است که در هیچ یک از دروس خود در امتحانات شرکت نکرده اند. ارسال این درخواست تا پایان مرداد ماه امکان پذیر می باشد. در صورتی که علیرغم عدم شرکت در امتحان، اساتید نسبت به ثبت نمرات مستمر در سامانه اقدام نموده و برای دانشجو در درس/دروس  نمره  درج شده باشد، دانشجویان  برای درخواست حذف ترم لازم است  نظر اساتید درس را در قسمت "الصاقی نامه" ضمیمه نمایند.
  • در قسمت شرح درخواست صرفا در حد یک جمله  درخواست  خود را توضیح دهید.
  • مدارک و مستندات لازم را در قسمت "الصاقی نامه"  ضمیمه نمایید.
  • روند درخواست خود را از مسیر کارتابل نامه پی گیری نمایید تا پس از تائید نهایی توسط کاربر متولی در دانشکده اقدامات مقتضی در سامانه صورت پذیرد و  از ارسال درخواست های تکراری خودداری نمایید
  • امکان درخواست حذف درس (نظری و عملی) از تاریخ 1399/05/20 در سامانه امکان پذیر می باشد. این درخواست  مختص دانشجویانی است که در امتحان آن درس شرکت ننموده اند.برای ارسال این درخواست در قسمت  "توضیحات"  نام درس،کد درس،  شماره گروه  و نام  استاد به تفکیک باید ذکر گردد. در صورتی که علیرغم عدم شرکت در امتحان اساتید نسبت به ثبت نمرات مستمر در سامانه اقدام نموده و برای دانشجو در آن درس نمره ردی درج شده دانشجویان  برای درخواست حذف این درس لازم است  نظر استاد درس را در قسمت " الصاقی نامه" ضمیمه نمایند.  ارسال این درخواست تا پایان مرداد ماه امکان پذیر می باشد.

دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​