حضور معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در جلسه شورای دانشکده های علوم ریاضی و علوم پایه

12 04 2022
کد خبر : 3791802
تعداد بازدید : 141

با توجه به از سرگیری آموزش حضوری کلیه مقاطع تحصیلی در دانشگاه گیلان جناب آقای دکتر صدر ممتاز معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در شورای دانشکده های علوم ریاضی و علوم پایه حضور یافتند. در این جلسه ابتدا ریاست محترم دانشکده های فوق الاشاره گزارشی از نحوه آموزش حضوری در دانشکده های متبوع خویش ارائه نمودند.

سپس معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران دانشکده ها روند تصمیمات اتخاذ شده در خصوص نحوه از سر گیری آموزش حضوری را بیان کردند و تاکید نمودند که با توجه به اینکه مدت دو سال دانشجویان از حضور در دانشگاه محروم بودند، لذا استادان حداکثر تعامل را با دانشجویان داشته باشند تا از این مرحله سخت و دشوار با سربلندی عبور نماییم.


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​