موارد مندرج در این اطلاعیه صرفا برای پذیرفته شدگان از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش بوده و نحوه ثبت نام پذیرفته ‏شدگان بدون آزمون(با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان) متعاقبا اعلام خواهد شد‎.‎

ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 1399‏

01 11 2020
کد خبر : 3796925
تعداد بازدید : 339

   ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 1399 دانشگاه گیلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان دردانشگاه گیلان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است.

برای انجام فرایند‎ ‎ثبت نام‎ ‎‎روی لینک زیر کلیک‎ ‎نمائید‎. ‎ جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز است.

لینک ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی

مرحله 1: دریافت تاییدیه نظام وظیفه برای آقایان

از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 99/08/15 لغایت ساعت 24 روز شنبه مورخ 99/08/17

کلیه پذیرفته شدگان مرد(حتی افرادی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا کارمند و از طلاب حوزه علمیه هستند) قبل از شروع ثبت نام غیرحضوری می بایست از گزینه "درخواست فرم معافیت تحصیلی" نسبت به ارسال درخواست اقدام نمایند. 

دریافت فایل راهنمای درخواست معافیت تحصیلی 

 

 

مرحله2- ثبت نام غیرحضوری

از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 99/08/15 لغایت ساعت 24 روز شنبه مورخ 99/08/17

- پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند.

  دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن

نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع ارشد

نمونه فرم معدل (برای دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته (مورخ 99/06/15 لغایت 99/06/18) دانشجوی سال آخر بوده‌اند و حداکثر تا تاریخ 99/07/30 فارغ‌التحصیل می‌شوند)

- در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبلغ 470000 ریال (چهل و هفت هزار تومان) بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تایید نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه" ارسال جهت بررسی" را نیز انتخاب نمایند .

- پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند.

در صورت تایید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، دانشجو در پایان این مرحله شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امورآموزشی دانشگاه دریافت ‏می‌نماید. سپس موارد ذیل را پیگیری نمایند:

نکات مهمی که لازم است پذیرفته شدگان توجه نمایند. دریافت فایل

سایر اقداماتی که لازم است در طی فرایند ثبت نام غیرحضوری و تا قبل از ارائه اصل مدارک به دانشگاه گیلان انجام شود:

1-واریز پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز، پیگیری ثبت انتخاب واحد درسی و شرکت در کلاسها طبق نکات مهم اشاره شده در بند فوق

 مبلغ پیش پرداخت شهریه برای دانشجویان دوره های نوبت دوم و مجازی: 15,000,000 ریال (پانزده میلیون ریال) و برای دوره پردیس خودگردان 35,000,000 ریال(سی و پنج میلیون ریال) است.

 دانشجویان شاهد و ایثارگر و دانشجویان  بورسیه (شهریه پرداز) باهماهنگی حسابدارمربوطه

2- درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبل

 لازم است دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی مجددا به سامانه امور آموزشی دانشگاه به آدرس sada.guilan.ac.ir مراجعه نموده و از گزینه مکاتبات اداری/فرم های درخواست/ اخذ تاییدیه مدرک پایه، اطلاعات مربوطه را مطابق راهنمای سامانه تکمیل و نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.

  • الصاق فایل اسکن شده مدرک تحصیلی مقاطع مورد نظر، به درخواست تاییدیه الزامی است.
  • پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد که مدرک کارشناسی آنان ناپیوسته است لازم است فرم های یادشده را برای مقاطع کارشناسی و کاردانی به طور جداگانه تکمیل و ارسال نمایند.

- مدارک زیر مربوط به پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا قبل از انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیل جاری واصل یا توسط پذیرفته شدگان ارائه شود. در غیر این صورت از ثبت نام آنان جلوگیری خواهد شد.

-  ریز نمرات و تاییدیه تحصیلی دوره کارشناسی

- ریزنمرات و تاییدیه تحصیلی دوره کاردانی (مربوط به پذیرفته شدگانی که مقطع کارشناسی آنان ناپیوسته است).

3- تکمیل پرسشنامه فرهنگی

لینک تکمیل پرسشنامه الکترونیکی فرهنگی

4-تکمیل کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم براساس لینک های زیر

سامانه سلامت روان   

سامانه سلامت جسم  

5- اطلاعیه اداره خوابگاه ها

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی جدیدالورود در تمامی مقاطع تحصیلی سال 1400-1399 می رساند: به دلیل ضرورت مقابله با  شیوع بیماری کرونا و هچنین ارائه مجازی تمامی دروس دانشگاه در ترم جاری، امکان اسکان در خوابگاه های دانشجویی وجود ندارد و سلف سرویسها نیز تعطیل است.

6- برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید.

7-سایر موارد

7-1-  موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل کارشناسی و کاردانی(در صورت وجود) پذیرفته‌شدگان باید با اطلاعاتی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و یا شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.

7-2- کلیه پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها برای نیمسال اول سال تحصیلی 00-99 (مهرماه) باشد ضرورت دارد حداکثر تا تاریخ‌ 99/06/31 نسبت به اخذ مدرک کارشناسی خود اقدام نمایند؛ در غیراین صورت از آنان ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "کان‌ لم‌ یکن" تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان‌ طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

7-3- نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگهدارند.

7-4- لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل , دقیق در فرم های مربوطه بنویسند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود.

 

 

مرحله3- ارایه و تحویل اصل مدارک

نحوه و زمان ارائه اصل مدارک شناسایی و اصل گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشاسی به دانشگاه به زودی از طریق همین پایگاه و نیز ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

جهت مشاهده آدرس دانشکده / پردیس / و شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید.

            

با آرزوی موفقیت

امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه

 

 

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​