ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد در مرحله اشتباه در انتخاب رشته سال 1400

20 11 2021
کد خبر : 3796001
تعداد بازدید : 293

 

    ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان محترم بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان در دانشگاه گیلان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است.

ضروری است پذیرفته شدگان محترم قبل از شروع مراحل ثبت نام به سامانه استعلام مدارک تحصیلی مقاطع قبل به آدرس estelam.msrt.ir مراجعه نموده و پس از ثبت اطلاعات مربوطه، کد رهگیری دریافت نمایند. 

توضیح: کد رهگیری دریافت شده می بایست در فرایند ثبت نام الکترونیکی در دانشگاه گیلان، در قسمت"مشخصات مقاطع تحصیلی پایه"، بخش "کد رهگیری استعلام مدرک پایه " وارد شود.

سپس برای شروع فرایند ثبت نام دردانشگاه گیلان بر  روی لینک زیر کلیک نمائید.  جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز است.

سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه گیلان

مرحله1- ثبت نام غیرحضوری

 از ساعت 14 روز شنبه مورخ 1400/08/29 لغایت ساعت 24 روز یکشنبه مورخ 1400/08/30

- پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند.

دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن

نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد

نمونه فرم میانگین تعداد واحدهای گذرانده تا 1399/11/30

- در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبلغ 568,000 ریال (پنجاه و شش هزار و هشتصد تومان) بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تایید نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه" ارسال جهت بررسی" را نیز انتخاب نمایند .

دریافت فایل ‎راهنمای بررسی مدارک نظام وظیفه و درخواست معافیت تحصیلی از طریق سامانه epolice

دریافت فایل ‎راهنمای بررسی مدارک نظام وظیفه و درخواست معافیت تحصیلی غیر از سامانه epolice

- پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند.

در صورت تایید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، دانشجو در پایان این مرحله شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امورآموزشی دانشگاه دریافت ‏می‌نماید.

 

مرحله2- درخواست تاییدیه تحصیلی و ریز نمرات  مقاطع قبل

لازم است دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی مجددا به سامانه امور آموزشی دانشگاه به آدرس sada.guilan.ac.ir مراجعه نموده و از گزینه مکاتبات اداری/فرم های درخواست/ اخذ تاییدیه مدرک پایه، اطلاعات مربوط به دریافت تاییدیه و ریز نمرات مقطع تحصیلی قبلی خود را مطابق راهنمای سامانه تکمیل و نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.

  • الصاق فایل اسکن شده مدرک تحصیلی مقاطع مورد نظر، برای درخواست تاییدیه تحصیلی الزامی است.
  • پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد که مدرک کارشناسی آنان ناپیوسته است لازم است فرم های یادشده را برای مقاطع کارشناسی و کاردانی به طور جداگانه تکمیل و ارسال نمایند.
 

مرحله3- ارایه و تحویل اصل مدارک

پذیرفته شدگان محترم تا اطلاع بعدی از ارسال پستی مدارک به دانشگاه خودداری نمایند.

نحوه و زمان ارائه اصل مدارک شناسایی و اصل گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشناسی ارشد به دانشگاه به زودی از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نکات مهمی که لازم است پذیرفته شدگان توجه نمایند

1- انتخاب واحد و شروع کلاس ها

 شروع کلاسهای پذیرفته شدگان همزمان با سایر دانشجویان ورودی جدید می باشد؛ پذیرفته شدگان در مرحله اشتباه در انتخاب رشته می بایست درخصوص استفاده از محتواهای آموزشی جلسات برگزار شده در نیمسال جاری، با گروه آموزشی مربوطه هماهنگی نمایند.

 لازم است دانشجویان شهریه پرداز پس از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی و دریافت شماره دانشجویی و حداکثر تا تاریخ 1400/09/01 نسبت به پرداخت شهریه علی الحساب و قبل از امتحانات پایان ترم نسبت به  تسویه حساب مبلغ شهریه اقدام نمایند.(برای پرداخت شهریه از آدرس الکترونیکی sada.guilan.ac.ir با کلمه کاربری شماره دانشجویی و رمز عبوری که بعد از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی به دانشجو داده می شود اقدام گردد.)

مبلغ پیش پرداخت شهریه برای دانشجویان دوره های نوبت دوم و مجازی: 15,000,000 ریال (پانزده میلیون ریال) و برای دوره پردیس خودگردان 35,000,000 ریال(سی و پنج میلیون ریال) است.

 دانشجویان شاهد و ایثارگر و دانشجویان  بورسیه (شهریه پرداز) باهماهنگی حسابدارمربوطه

کلیه دانشجویان پس از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی و دریافت شماره دانشجویی نهایتا تا تاریخ 1400/09/01 نسبت به بررسی ثبت انتخاب واحد در سامانه آموزش دانشگاه به آدرس sada.guilan.ac.ir با کلمه کاربری شماره دانشجویی و رمز عبوری که بعد از تایید نهایی ثبت نام الکترونیکی به شما داده می شود اقدام نمایند.(انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید توسط آموزش دانشکده صورت می گیرد.)

 در اسرع وقت نسبت به شرکت در کلاس های آنلاین و آفلاین در سامانه تبادل محتوا به آدرس ecent.guilan.ac.ir (با کلمه کاربری و رمز ورود شماره دانشجویی) یا سایر آدرس هایی که از طریق پرتال دانشکده و استاد درس اعلام می گردد اقدام شود.


2-توضیحات مهم

‏1-2- موسسات محل فارغ التحصیلی و نیز عنوان مدرک کارشناسی ارشد پذیرفته‌شدگان باید با اطلاعاتی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و یا شرکت در آزمون ‏به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.‏

‏2-2- از پذیرفته‌شدگان ورودی نیمسال اول که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 1400/07/30 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "کان‌ لم‌ یکن" تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ ‏آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد‎.

3-2-در صورت بارگذاری کپی یا کپی برابر اصل مدارک، ثبت نام الکترونیکی تایید نخواهد شد. همچنین هر یک از مدارک می بایست در قسمت مربوطه بارگذاری شود . لازم است از بارگذاری تکراری مدارک در قسمت های مختلف خودداری شود.

‏4-2- لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل ,‏ ‏دقیق در فرم های مربوطه درج نمایند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود.‏

5-2- از آنجاییکه عودت اصل مدارک تا پایان تحصیلات امکان پذیر نمی باشد، توصیه می شود پذیرفته شدگان گرامی کپی و کپی برابر اصل مدارک را تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

3- اطلاعیه اداره خوابگاهها

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی جدیدالورود در تمامی مقاطع تحصیلی سال 1401-1400 می رساند: به دلیل ضرورت مقابله با  شیوع بیماری کرونا و هچنین ارائه ‏مجازی تمامی دروس دانشگاه در ترم جاری، امکان اسکان در خوابگاه های دانشجویی وجود ندارد و سلف سرویسها نیز تعطیل است.‏

4-اطلاعیه مرکز مشاوره و درمان

لطفا پس از ورود به لینک های سلامت روان و سلامت جسم پرسشنامه مربوط به سلامت روان و جسم را تکمیل نمایید.

 

5- برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید.‏

 

 جهت مشاهده آدرس دانشکده / پردیس / و شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید.        

  همچنین می توانید  از طریق لینک "ارتباط مستقیم با دانشگاه "با کارشناسان مربوطه در تماس باشید ، کد رهگیری درخواست ارسالی را نزد خود نگه داشته و نتیجه پیگری درخواست را در قسمت یادداشت آن ملاحظه فرمایید.

 

با آرزوی موفقیت-معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه


دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​