ثبت نام پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری سال 1397

02 09 2018
کد خبر : 3788617
تعداد بازدید : 154

موارد مندرج در این اطلاعیه صرفا برای پذیرفته شدگان از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش بوده و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون(با استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان) متعاقبااعلام خواهد شد.

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلات تکمیلی سال 1397 دانشگاه گيلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذيرفته شدگان در دو مرحله به صورت اينترنتی و حضوری صورت می گيرد که انجام هر دو مرحله ثبت نام الزامی است.

کانال ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه همراه با پاسخگویی به سوالات 

برای دریافت لینک کانال دانشجویان ورودی جدید دانشگاه عدد 1397 را به 30005019 پیامک نمائید

 https://telegram.me/uni1397

1- ثبت نام اینترنتی:

قبل از مراجعه حضوری لازم است پذيرفته شدگان به سامانه ثبت نام اينترنتي مراجعه و نسبت به تکميل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند. پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی طیروزهای اداری با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند و در صورت اطمینان از تایید ثبت نام اینترنتی توسط دانشگاه، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام حضوری طبق برنامه زمانی تعیین شده؛ اقدام نمایند.   زمان ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان مقطع دکتری از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه مورخ 97/06/13  زمان ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد از ساعت 12 ظهر روز شنبه مورخ 97/06/17    پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام اينترنتی مدارک مورد نياز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند .(دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن )   نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی ارشد برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع ارشد  نمونه فرم معدل کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع ارشد   جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز می باشد که لازم است دانشجويان ابتدا نسبت به واريز مبالغ زیر(بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره)از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل ، مدارک اسکن شده را بارگذاری نمایند و پس از تکميل مراحل ثبت نام گزينه ارسال را نيز انتخاب نمايند . دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد 380000 ریال(سیصدو هشتاد هزار ریال) دانشجویان مقطع دکتری 545000 ریال (پانصدو چهل و پنج هزار ریال)   پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی و اطمینان از تکمیل فرم ها و بارگذاری صحیح مدارک لازم، با اطمینان از همراه داشتن اصل کلیه مدارک خواسته شده، طبق برنامه زمانی تعیین شده ذیل، جهت ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده اقدام نمایند. ارائه پرینت کلیه تعهدنامه ها و فرم های مربوطه که به امضا و اثر انگشت داوطلب رسیده باشد، جهت ثبت نام حضوری الزامی می باشد، لذا به پذیرفته شدگان محترم توصيه می شود قبل از مراجعه حضوری نسبت به تکمیل نمودن فرم های ثبت نامی اقدام نمايند.  

2- ثبت نام حضوری:

ضروری است پذیرفته شدگان برای انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده شخصا با توجه به رشته قبولی به همراه مدارک مندرج در این اطلاعیه، طبق برنامه ذیل به دانشکده مراجعه نمایند. 
زمان  ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع دکتری
یک شنبه مورخ1397/06/18  از ساعت 8:30 الی 12:30 کلیه پذیرفته شدگان دکتری
زمان  ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد
دوشنبه مورخ 1397/06/19  از ساعت 8:30 الی 12:30 پذیرفته شدگان  ارشد با حرف اول نام خانوادگی "الف" تا " د"
سه شنبه مورخ 1397/06/20  از ساعت 8:30 الی 12:30 پذیرفته شدگان ارشد  با حرف اول نام خانوادگی "ذ" تا " ف "
چهارشنبه مورخ 1397/06/21  از ساعت 8:30 الی 12:30 پذیرفته شدگان ارشد  با حرف اول نام خانوادگی "ق" تا " ی "
  • عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در وقت تعيين شده براي ثبت‌نام حضوری به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد. 
  • اطلاعات حوزه های ثبت نام

  • ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دوره های مجازی(الکترونیکی) و پردیس خودگردان در پردیس دانشگاه و ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های روزانه و نوبت دوم در محل دانشکده مربوطه انجام خواهد شد. (دریافت فایل آدرس و شماره تماس دانشکده ها )
 

1-2       مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد(دریافت فایل )

2-2        مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان دکتری( دریافت فایل)

 

3-تذکرات مهم:

1-3-  موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل های مقاطع تحصیلی قبلی پذیرفته شده و نیز عنوان مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد پذيرفته‌شدگان بايد با اطلاعاتی كه‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و يا شركت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، يكسان‌ باشد. بديهي است كه در غير اين صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد. 2-3- از پذيرفته‌شدگاني‌كه‌ حداكثر تا تاريخ‌ 97/06/31 فارغ‌التحصيل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "كان‌ لم‌ يكن" تلقي‌ شدن‌ قبولي‌ آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد. 3-3- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش دانشکده، می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند. 4-3- نظر به اينكه اصل مدارك تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط مي شود لازم است پذيرفته شدگان قبل از تحويل، به تعداد دلخواه از آن ها كپي كرده و نزد خود نگهدارند. 5-3- لازم است پذيرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سكونت دائم خود يا خانواده خود را به طور كامل , دقيق در فرم هاي مربوطه بنويسند. ضمناً ضروري است در صورت تغيير مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود. 6-3- در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌«كان‌لم‌ يكن‌» تلقي‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد. 7-3- دانشجویان روزانه متقاضی خوابگاه لازم است از سامانه درخواست خوابگاه نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند. (دریافت فایل راهنما جهت درخواست خوابگاه)

8-3- کلیه پذیرفته شدگان جدیدالورود بایستی قبل از ثبت نام حضوری ، به لینک های کارنامه سلامت روان و سلامت جسم به آدرس اینترنتی( portal.saorg.ir/mentalhealth سلامت روان ) و( portal.saorg.ir/physicalhealth سلامت جسم ) مراجعه و پس از تکمیل فرم، پرینت تایید ثبت نام اینترنتی ( خروجی کارنامه) خود را دریافت و جهت تکمیل روند ثبت نام به مرکز مشاوره و درمان دانشگاه تحویل دهند.

 

کانال ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه همراه با پاسخگویی به سوالات 

برای دریافت لینک کانال دانشجویان ورودی جدید دانشگاه عدد 1397 را به 30005019 پیامک نمائید

 https://telegram.me/uni1397

                                                                                                      

4-مبلغ پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز

دانشجویان می بایست جهت انتخاب واحد، پس از تکمیل ثبت نام حضوری و تایید کارشناس دانشکده، مبالغ تعیین شده ذیل را به عنوان پیش پرداخت شهریه را (از قسمت پرداخت الکترونیکی- منوی امور شهریه) به صورت آنلاین واریز نمایند.

مبلغ پیش پرداخت دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد

دوره نوبت دوم: 9500000 ریال(نه میلیون و پانصد هزار ریال) دوره مجازی: 12000000 ریال(دوازده میلیون ریال) دوره پردیس خودگردان: 30000000ریال(سی میلیون ریال)  

مبلغ پیش پرداخت دانشجویان مقطع دکتری

دوره های نوبت دوم و پردیس: 40000000ریال(چهل میلیون ریال)                       

دانشجویان شاهد و ایثارگر و دانشجویان  بورسیه (شهریه پرداز) باهماهنگی حسابدارمربوطه

اطلاعیه مرکز بهداشت ، درمان و مشاوره دانشگاه: کلیه پذیرفته شدگان جدیدالورود بایستی قبل از ثبت نام حضوری ، به سامانه کارنامه سلامت روان و سلامت جسم مراجعه و پس از تکمیل فرم، پرینت تایید ثبت نام اینترنتی ( خروجی کارنامه) خود را دریافت و جهت تکمیل روند ثبت نام به مرکز مشاوره و درمان دانشگاه تحویل دهند.  

            

با آرزوی موفقیت

امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه

دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​