ثبت نام پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلات تکمیلی از طریق سهمیه استعدادهای درخشان در سال 1399‏

16 11 2020
کد خبر : 3796878
تعداد بازدید : 360

       بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه گیلان که به تایید سازمان سنجش رسیده است به شرح فایل های پیوست اعلام می گردد:

 ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان محترم بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان دردانشگاه گیلان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است.

برای انجام فرایند‎ ‎ثبت نام‎ ‎‎روی لینک زیر کلیک‎ ‎نمائید‎. ‎ جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز است.

لینک ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی

 

مرحله1- ثبت نام غیرحضوری

از روز سه شنبه مورخ 99/08/27 لغایت چهارشنبه مورخ 99/08/28

- پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند.

  دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن

نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع ارشد

نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی ارشد برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری

 

- در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است ابتدا نسبت به واریز مبلغ 470000 ریال (چهل و هفت هزار تومان) برای مقطع کارشناسی ارشد و مبلغ 654,000 ریال (شصت و پنج هزار و چهارصد تومان) برای مقطع دکتری تخصصی بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تایید نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه" ارسال جهت بررسی" را نیز انتخاب نمایند .

- پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند.

در صورت تایید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، دانشجو در پایان این‎ ‎مرحله‎ ‎شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امورآموزشی دانشگاه دریافت ‏می‌نماید‎.‎ سپس موارد ذیل را پیگیری نمایند:

نکات مهمی که لازم است پذیرفته شدگان توجه نمایند. دریافت فایل

سایر اقداماتی که لازم است در طی فرایند ثبت نام غیرحضوری و تا قبل از ارائه اصل مدارک به دانشگاه گیلان انجام شود:

1- درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبل

 لازم است دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی مجددا به سامانه امور آموزشی دانشگاه به آدرس sada.guilan.ac.ir مراجعه نموده و از گزینه مکاتبات اداری/فرم های درخواست/ اخذ تاییدیه مدرک پایه، اطلاعات مربوطه را مطابق راهنمای سامانه تکمیل و نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.

  • الصاق فایل اسکن شده مدرک تحصیلی مقاطع مورد نظر، به درخواست تاییدیه الزامی است.
  • پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد که مدرک کارشناسی آنان ناپیوسته است لازم است فرم های یادشده را برای مقاطع کارشناسی و کاردانی به طور جداگانه تکمیل و ارسال نمایند.
  • پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی که مدرک کارشناسی ارشد آنان ناپیوسته است لازم است فرم های یادشده را برای مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی به طور جداگانه تکمیل و ارسال نمایند.

    - مدارک زیر مربوط به پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا قبل از انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیل جاری واصل یا توسط پذیرفته شدگان ارائه شود. در غیر این صورت از ثبت نام آنان جلوگیری خواهد شد.
    -  

- ریز نمرات و تاییدیه تحصیلی دوره کارشناسی ارشد(برای پذیرفته شدگان دکتری)

- ریز نمرات و تاییدیه تحصیلی دوره کارشناسی (برای کلیه پذیرفته شدگان ارشد و نیز آن دسته از پذیرفته شدگان دکتری که مقطع کارشناسی ارشد آنها ناپیوسته است).

- ریزنمرات و تاییدیه تحصیلی دوره کاردانی (مربوط به پذیرفته شدگان کارشناسی ارشدی که مقطع کارشناسی آنان ناپیوسته است).

2- تکمیل پرسشنامه فرهنگی

لینک تکمیل پرسشنامه الکترونیکی فرهنگی

3-تکمیل کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم از طریق لینک های زیر

سامانه سلامت روان   

سامانه سلامت جسم  

4- اطلاعیه اداره خوابگاه ها

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی جدیدالورود در تمامی مقاطع تحصیلی سال 1400-1399 می رساند: به دلیل ضرورت مقابله با  شیوع بیماری کرونا و هچنین ارائه مجازی تمامی دروس دانشگاه در ترم جاری، امکان اسکان در خوابگاه های دانشجویی وجود ندارد و سلف سرویسها نیز تعطیل است.

5- برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید.

6-سایر موارد

6-1-  موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل کارشناسی و کاردانی(در صورت وجود) پذیرفته‌شدگان باید با اطلاعاتی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام درفراخوان پذیرش اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.

6-2- کلیه پذیرفته شدگانی که پذیرش کدرشته محل قبولی آنها برای نیمسال اول سال تحصیلی 00-99 (مهرماه) باشد ضرورت دارد حداکثر تا تاریخ‌ 99/07/30 نسبت به اخذ مدرک کارشناسی خود اقدام نمایند؛ در غیراین صورت از آنان ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "کان‌ لم‌ یکن" تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان‌ طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

6-3- نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگهدارند.

6-4- لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل , دقیق در فرم های مربوطه بنویسند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود.

 

 

مرحله2- تکمیل پرونده صلاحیت عمومی

لازم است پس از انجام ثبت نام براساس "راهنمای تکمیل پرونده صلاحیت عمومی "  مدارک لازم را  حداکثر تا تاریخ 99/09/10 صرفا از طریق پست پیشتاز به آدرس "کیلومتر 6جاده رشت-قزوین- دانشگاه گیلان. ساختمان مرکزی اتاق 204 -دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه- صندوق پستی 1841" ارسال و از وصول آن اطمینان حاصل نمایند.

مسئولیت تاخیر در ارسال مدارک برعهده پذیرفته شده خواهد بود.

امکان دریافت مدارک، خارج از روند اعلام شده وجود ندارد.

دریافت فایل راهنمای تکمیل پرونده صلاحیت عمومی

 

 

مرحله3- ارایه و تحویل اصل مدارک

نحوه و زمان ارائه اصل مدارک شناسایی و اصل گواهینامه موقت یا دانشنامه کارشاسی به دانشگاه به زودی از طریق همین پایگاه و نیز ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

جهت مشاهده آدرس دانشکده / پردیس / و شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید.

            

با آرزوی موفقیت

امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه


دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​