ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته محل های پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399

16 01 2021
کد خبر : 3796662
تعداد بازدید : 306

   ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان کدرشته محل های پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 دانشگاه گیلان بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان دردانشگاه گیلان طی مراحل زیر صورت می گیرد که انجام همه مراحل ثبت نام طبق برنامه زمانی اعلام شده توسط دانشگاه الزامی است.

برای انجام فرایند‎ ‎ثبت نام‎ ‎‎روی لینک زیر کلیک‎ ‎نمائید‎. ‎ جهت ورود به سامانه، کد ملی و شماره شناسنامه مورد نیاز است.

لینک ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی

مرحله 1: دریافت تاییدیه نظام وظیفه برای آقایان

روزهای شنبه مورخ 99/10/27 لغایت دوشنبه مورخ 99/10/29

کلیه پذیرفته شدگان مرد(حتی افرادی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا کارمند و از طلاب حوزه علمیه هستند) قبل از شروع ثبت نام غیرحضوری می بایست از گزینه "درخواست فرم معافیت تحصیلی" نسبت به ارسال درخواست اقدام نمایند. 

دریافت فایل راهنمای درخواست معافیت تحصیلی 

 

 

مرحله2- ثبت نام غیرحضوری

روزهای شنبه مورخ 99/10/27 لغایت دوشنبه مورخ 99/10/29

- پذیرفته شدگان محترم می بایست قبل از ثبت نام غیرحضوری، مدارک مورد نیاز به شرح مندرج در فایل پیوست را با فرمت Jpeg اسکن نمایند.

  دریافت فایل مدارک لازم جهت اسکن

نمونه فرم جایگزین مدرک کارشناسی برای پذیرفته شدگان مقطع ارشد

نمونه فرم معدل (برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که از تاریخ 99/08/01 به بعد از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده و یا حداکثر تا تاریخ 99/11/30 فارغ‌التحصیل خواهند شد)

- در شروع ثبت نام غیرحضوری لازم است دانشجویان ابتدا نسبت به واریز مبلغ 470000 ریال (چهل و هفت هزار تومان) بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره از طریق سامانه اقدام و سپس اطلاعات خواسته شده را تکمیل، مدارک اسکن شده را بارگذاری و نیز کلیه فرم های تعهد را تایید نمایند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام گزینه" ارسال جهت بررسی" را نیز انتخاب نمایند .

- پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام غیرحضوری، با مراجعه مجدد به سامانه مذکور، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی -که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد- اقدام نمایند.

در صورت تایید ثبت نام غیرحضوری توسط کارشناس دانشکده، دانشجو در پایان این مرحله شماره دانشجویی و رمز ورود خود را جهت استفاده از سامانه امورآموزشی دانشگاه دریافت ‏می‌نماید. سپس موارد ذیل را پیگیری نمایند:

نکات مهمی که لازم است پذیرفته شدگان توجه نمایند. دریافت فایل

سایر اقداماتی که لازم است در طی فرایند ثبت نام غیرحضوری و تا قبل از ارائه اصل مدارک به دانشگاه گیلان انجام شود:

1-واریز پیش پرداخت شهریه برای پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز، پیگیری ثبت انتخاب واحد درسی و شرکت در کلاسها طبق نکات مهم اشاره شده در بند فوق

 مبلغ پیش پرداخت شهریه برای دانشجویان دوره های نوبت دوم و مجازی: 15,000,000 ریال (پانزده میلیون ریال) و برای دوره پردیس خودگردان 35,000,000 ریال(سی و پنج میلیون ریال) است.

 دانشجویان شاهد و ایثارگر و دانشجویان  بورسیه (شهریه پرداز) باهماهنگی حسابدارمربوطه

2- درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبل

 لازم است دانشجویان پس از دریافت شماره دانشجویی مجددا به سامانه امور آموزشی دانشگاه به آدرس sada.guilan.ac.ir مراجعه نموده و از گزینه مکاتبات اداری/فرم های درخواست/ اخذ تاییدیه مدرک پایه، اطلاعات مربوطه را مطابق راهنمای سامانه تکمیل و نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.

  • الصاق فایل اسکن شده مدرک تحصیلی مقاطع مورد نظر، به درخواست تاییدیه الزامی است.
  • پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد که مدرک کارشناسی آنان ناپیوسته است لازم است فرم های یادشده را برای مقاطع کارشناسی و کاردانی به طور جداگانه تکمیل و ارسال نمایند.

- مدارک زیر مربوط به پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا قبل از انتخاب واحد نیمسال دوم تحصیل جاری واصل یا توسط پذیرفته شدگان ارائه شود. در غیر این صورت از ثبت نام آنان جلوگیری خواهد شد.

-  ریز نمرات و تاییدیه تحصیلی دوره کارشناسی

- ریزنمرات و تاییدیه تحصیلی دوره کاردانی (مربوط به پذیرفته شدگانی که مقطع کارشناسی آنان ناپیوسته است).

3- تکمیل پرسشنامه فرهنگی

لینک تکمیل پرسشنامه الکترونیکی فرهنگی

4-تکمیل کارنامه های سلامت روان و سلامت جسم براساس لینک های زیر

سامانه سلامت روان   

سامانه سلامت جسم  

5- اطلاعیه اداره خوابگاه ها

به اطلاع کلیه دانشجویان گرامی جدیدالورود در تمامی مقاطع تحصیلی سال 1400-1399 می رساند: به دلیل ضرورت مقابله با  شیوع بیماری کرونا و هچنین ارائه مجازی تمامی دروس دانشگاه در ترم جاری، امکان اسکان در خوابگاه های دانشجویی وجود ندارد و سلف سرویسها نیز تعطیل است.

6- برای دریافت اطلاعیه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر اینجا کلیک کنید.

7-سایر موارد

7-1-موسسات محل فارغ التحصیلی و معدل کارشناسی و کاردانی(در صورت وجود) پذیرفته‌شدگان باید با اطلاعاتی که‌ قبلاً در زمان ثبت‌نام و یا شرکت در آزمون به‌ سازمان‌ اعلام‌ نموده‌، یکسان‌ باشد. بدیهی است که در غیر این صورت با پذیرفته شده طبق مقررات رفتار خواهد شد.

7-2- همه پذیرفته شدگان به شرط اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی مورد تایید حداکثر تا تاریخ 99/11/30، مجاز به ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته قبولی خود می‌باشندT در غیراین صورت از آنان ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ "کان‌ لم‌ یکن" تلقی‌ شدن‌ قبولی‌ آنان‌ طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

7-3- نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگهدارند.

7-4- لازم است پذیرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سکونت دائم خود یا خانواده خود را به طور کامل , دقیق در فرم های مربوطه بنویسند. ضمناً ضروری است در صورت تغییر مشخصات مراتب به  آموزش دانشکده اعلام شود.

 

 

مرحله3- ارایه و تحویل اصل مدارک

پس از تایید ثبت نام الکترونیکی لازم است دانشجویان محترم با مراجعه به  شعب پستی  سراسر کشور نسبت به ارسال مدارک مقطع قبلی به شرح  ذیل  اقدام نمایند :

  1. اصل دانشنامه یا اصل گواهی موقت کارشناسی  یا اصل گواهی سطح 2حوزه علمیه

(مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی)

2. اصل فرم معدل تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک کارشناسی که میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده تا تاریخ 99/07/30 در آن قید شده است (برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که از تاریخ 99/08/01 به بعد فارغ التحصیل شده و یا حداکثر تا تاریخ 99/11/30 فارغ‌التحصیل خواهند شد)

نکات مهم

  1. حضور شخص دانشجو جهت ارائه مدارک به شعب پستی الزامی است.
  2. هنگام مراجعه به شعب پست همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه جهت احراز هویت  الزامی می باشد.
  3. نظر به اینکه اصل مدارک تحصیلی مقاطع قبلی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذیرفته شدگان قبل از تحویل، کپی برابر اصل آنها را به تعداد دلخواه نزد خود نگهدارند.
  4. بر روی پاکت دریافتی از پست، مقطع، نام رشته تحصیلی و دانشکده مربوطه (با درج کد پستی دانشکده) ذکر شود.
  5. در  نگهداری رسید دریافتی از پست دقت لازم را به عمل آورند.
  6. جهت مشاهده وضعیت مدارک ارسالی کد 16 رقمی دریافتی از پست را در لینک ذیل وارد نمایند: https://tracking.post.ir
  7. پس از حصول اطمینان از وصول مدارک به دانشگاه گیلان از طریق لینک فوق با مراجعه به سامانه امور آموزشی دانشگاه و از طریق کارتابل خود از وضعیت وصول مدرک به کارشناس مربوطه اطمینان حاصل فرمایید.
  8. مهلت ارسال مدارک تا تاریخ 1399/12/20 می باشد.
  9. درصورت عدم وصول مدارک در موعد مقرر(1399/12/20) و یا ارسال مدارک به صورت ناقص، مسئولیت عواقب ناشی از آن برعهده دانشجو خواهد بود.

آدرس پستی دانشکده های دانشگاه گیلان

چک لیست اداره پست

 

 

جهت مشاهده شماره تماس کارشناسان مربوطه اینجا کلیک نمائید.

            

با آرزوی موفقیت

امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه

 

 

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​