ثبت نام مشروط از پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری سال 1395 از طریق سهمیه استعدادهای درخشان

01 10 2016
کد خبر : 3787620
تعداد بازدید : 279

بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد سال تحصیلی 96-95 دانشگاه گیلان که به تایید سازمان سنجش رسیده است به شرح فایل های پیوست اعلام می گردد:

اسامی پذیرفته شدگان مشروط مقطع کارشناسی ارشد

اسامی پذیرفته شدگان مشروط مقطع دکتری 

 ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان محترم بدین وسیله به اطلاع می رساند ثبت نام از پذيرفته شدگان در سه مرحله به صورت اينترنتی و حضوری صورت می گيرد که انجام هر سه مرحله الزامی است.

1- ثبت نام اینترنتی:

  قبل از مراجعه حضوری لازم است پذيرفته شدگان به سامانه ثبت نام اينترنتي  (که از ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 1395/07/11 تا دوشنبه مورخ 1395/07/12فعال خواهد بود) مراجعه و نسبت به تکميل اطلاعات خواسته شده اقدام نمایند. پذیرفته شدگان می بایست مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه پس از انجام ثبت نام اینترنتی، تا 48 ساعت بعد با مراجعه مجدد به سامانه ثبت نام اینترنتی، وضعیت پرونده خود را پیگیری و نسبت به رفع هرگونه نقص احتمالی که توسط کارشناسان آموزش دانشکده ها در سامانه مذکور به آنان اعلام می گردد اقدام نمایند و در صورت اطمینان از تایید ثبت نام اینترنتی توسط دانشگاه، نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام حضوری طبق برنامه زمانی تعیین شده؛ اقدام نمایند.

ارائه تصویر فرم تائیدیه نهایی ثبت نام ورودی جدید که در آن کلیه تعهدنامه و فرم ها به امضا و اثر انگشت داوطلب رسیده باشد، جهت ثبت نام حضوری الزامی می باشد، لذا به پذیرفته شدگان محترم توصيه می شود قبل از مراجعه حضوری نسبت به دريافت و تکمیل نمودن فرم های ثبت نامی اقدام نمايند.

توجه: ضروری است کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96-1395 مبلغ 341000 هزار ریال  و پذیرفته شدگان مقطع دکتری مبلغ 466000 ریال بابت هزینه کارت دانشجویی، بیمه و مشاوره در ابتدای ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه واریز نمایند.

مدارک و فرم های لازم جهت اسکن برای ثبت نام اینترنتی

-تصویر داوطلب، تصاویر شناسنامه (کلیه صفحات)، کارت ملی (پشت و رو)، مدرک نظام وظیفه (برای آقایان)

- مدرک کارشناسی و یا فرم مدرک برای پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمی باشند- دریافت فایل  (برای پذیرفته شدگان مقاطع ارشد و دکتری)

-مدرک کارشناسی ارشد و یا فرم مدرک تحصیلی برای پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی ارشد نمی باشند(صرفا برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری)-دریافت فایل

2- تکمیل پرونده صلاحیت عمومی:

لازم است پس از انجام ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان با همراه داشتن مدارک زیر به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه واقع در کیلومتر 6جاده رشت-قزوین- دانشگاه گیلان. ساختمان مرکزی اتاق 204 مراجعه نمایند:

الف- فرم مشخصات و اطلاعات عمومی داوطلب که باید بطور کامل و دقیق توسط داوطلب تکمیل و بعد از الصاق عکس امضا شود.(برای مقطع دکتری سه نسخه و برای مقطع کارشناسی ارشد یک نسخه)-

دریافت فرم صلاحیت عمومی کارشناسی ارشد دریافت فرم صلاحیت عمومی دکتری ب- یک نسخه تصویر تمامی صفحات شناسنامه داوطلب ج- یک نسخه تصویر رو و پشت کارت ملی داوطلب د- اصل فیش واریز هزینه بررسی پرونده به مبلغ 290/000 ریال به شماره حساب 2172119001003 یا 4001021101007489 نزد بانک ملی ایران-خزانه داری کل 3- ثبت نام حضوری در محل دانشکده مربوطه:

ضروری است پذیرفته شدگان برای انجام ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده شخصا با توجه به رشته قبولی به همراه مدارک مندرج در این اطلاعیه، در یکی از روزهای سه شنبه مورخ 95/07/13 و یا چهارشنبه مورخ 95/07/14 با توجه به برنامه زمان بندی که پس از بررسی ثبت نام اینترنتی توسط کارشناس مربوطه به آنان اعلام خواهد شد؛ به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

 آدرس محل ثبت نام
محل ثبت نام آدرس شماره تماس
دانشکده فني رشت – بزرگراه خلیج فارس (کيلومتر 5 جاده تهران)- دانشگاه گیلان- دانشکده فني 01333690274-8
دانشکده  علوم کشاورزی رشت– کيلومتر 5 جاده رشت– قزوين– دانشگاه گیلان- دانشکده  علوم کشاورزی 01333690274-8
دانشکده ادبیات و علوم انسانی رشت– کيلومتر 5 جاده رشت– قزوين– دانشگاه گیلان- دانشکده ادبیات و علوم انسانی 01333690274-8
دانشکده منابع طبیعی
گیلان -صومعه سرا، دانشکده منابع طبیعی
01344333023-4
دانشکده معماری و هنر رشت– کيلومتر 5 جاده رشت– قزوين– دانشگاه گیلان- دانشکده معماری و هنر 01333690274-8
دانشکده تربیت بدنی رشت – بزرگراه خلیج فارس(کيلومتر 7 جاده تهران)- دانشکده تربیت بدنی 01333690685
دانشکده علوم ریاضی رشت- خيابان نامجو- دانشکده علوم ریاضی 0133362201
دانشکده علوم پايه رشت- خيابان نامجو -دانشکده علوم پايه 01333333510 01333367042
 

3-1-  مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد دریافت فایل مدارک ارشد

3-2- مدارک لازم برای ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع دکتری دریافت فایل مدارک دکتری 4- تذکرات مهم:

4-1- از پذيرفته‌شدگاني‌كه‌ حداكثر تا تاريخ‌ 95/06/31 فارغ‌التحصيل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ «كان‌ لم‌ يكن» تلقي‌ شدن‌ قبولي‌ آنان‌طبق‌ مقررات‌ با آنان‌ رفتار خواهد شد.

4-2- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش دانشکده، می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه مراجعه نمایند.

4-3- نظر به اينكه اصل مدرك كارشناسي ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط مي شود لازم است پذيرفته شدگان قبل از تحويل، به تعداد دلخواه از آن ها كپي كرده و نزد خود نگهدارند.

4-4- لازم است پذيرفته شدگان کلیه مشخصات خود شامل مشخصات شناسنامه ای،.... و آدرس محل سكونت دائم خود يا خانواده خود را به طور كامل، دقيق و خوانا در فرم هاي مربوطه بنويسند. ضمناً ضروري است در صورت تغيير مشخصات مراتب به دانشکده اعلام شود.

4-5- در هرمرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد كه‌ داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي‌«كان‌لم‌ يكن‌» تلقي‌ شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.

4-6-لازم است کلیه دانشجویان از تاریخ 95/07/01  لغایت 95/07/30 در روزها و ساعات اداری، جهت اجرای « طرح کارنامه سلامت » به مرکز مشاوره و درمان دانشگاه مراجعه نمایند . 

4-7- دانشجویان دوره روزانه متقاضی خوابگاه لازم است از سامانه درخواست خوابگاه نسبت به ارائه درخواست خود اقدام نمایند.

                                                                               با آرزوی توفیق

                                                                                 امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه

دسته بندی :
audiences

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​