تاریخ حذف و اضافه و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400

28 09 2021
کد خبر : 3796110
تعداد بازدید : 319

(دانشجویان در حال تحصیل ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 نمی توانند  در حذف و اضافه شرکت نمایند انتخاب واحد این عزیزان توسط آموزش دانشکده صورت می پذیرد )

کلیه دانشجویان برای انجام کلیه امورات آموزشی باید از آدرس اینترنتی  sada.guilan.ac.ir استفاده نمایند. لازم به ذکر است دسترسی دانشجویان از مسیرهای دیگر غیرفعال شده است. همکاران و اساتید محترم نیز می توانند از آدرس اینترنتی    erp.guilan.ac.ir  برای ورود به سامانه جامع آموزش استفاده نمایند.

کلیه دانشجویان شهریه پرداز برای حذف و اضافه لازم است علاوه بر پرداخت بدهی های معوقه ی نیمسالهای قبل، مبلغ پیش پرداخت نیمسالاول سال تحصیلی 1401-1400 خود را نیز پرداخت نمایند. دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد مبالغ علی الحساب را پرداخت کرده باشند نیازی به پرداخت مجدد آن در زمان حذف و اضافه نخواهند داشت.

جدول 1 :زمان بندی حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه گیلان به شرح ذیل می باشد:

ورودی

تاریخ های  حذف و اضافه

ساعت شروع و پایان   حذف و اضافه

97و ماقبل

شنبه 1400/07/10

10:00(صبح)-23:59 (شب)

98

یکشنبه1400/07/11

10:00(صبح)-23:59 (شب)

99

دو شنبه 1400/07/12

10:00(صبح)-23:59 (شب)

کلیه ورودی ها  (تکرار)

سه شنبه 1400/07/13

00:01(یک دقیقه بامداد)-23:59 (شب)

کلیه ورودی ها  (تکرار)

چهارشنبه 1400/07/14

00:01(یک دقیقه بامداد)-23:59 (شب)

کلیه ورودی ها  (تکرار)

پنج شنبه 1400/07/15

00:01(یک دقیقه بامداد)-23:59 (شب)

کلیه ورودی ها  (تکرار)

جمعه 1400/07/16

00:01(یک دقیقه بامداد)-23:59 (شب)

 

لازم به ذکر است به منظور بهبود دسترسی به سامانه صرفا آن دسته از دانشجویانی که در تاریخ دهم لغایتدوازدهم مهر  ماه حذف و اضافه دارند در ساعات و روزهایی که به سال ورودی آن ها اختصاص داده شده به سامانه دسترسی خواهند داشت و دسترسی سایر دانشجویان به سامانه امکان پذیر نخواهد بود.

مثال: دانشجوی  ورودی 97 صرفا در روزهای 10 و 13 لغایت 16 در ساعات ذکر شده در جدول 1 می توانند وارد سامانه شوند و در روزهای 11 و 12 مجوز ورود به سامانه را ندارند.

توجه1 :دانشجویان مهمان از سایر دانشگاهها بر اساس سال ورود به دانشگاه (که در فرم مهمان ثبت نموده اند) و زمان بندی که در جدول 1 اعلام شده می توانند نسبت  به حذف و اضافه اقدام نمایند.

توجه2 :دانشجویان شهریه پرداز برای پرداخت شهریه می توانند از منوی امور شهریه، قسمت پرداخت الکترونیکی، مبلغ پیش پرداخت خود را واریز نمایند. دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد مبالغ علی الحساب را پرداخت کرده باشند نیازی به پرداخت مجدد آن در زمان حذف و اضافه نخواهند داشت.

توجه3 :مسوولیت اخذ درس، رعایت پیشنیازی و همنیازی براساس سرفصل مصوب به عهده دانشجو می باشد.

توجه4 :بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در صورت داشتن نمره ردی در درس یا دروس پیشنیاز در  کارنامه تحصیلی ، دروس بعدی را بدون رعایت پیش نیازی و محدودیت تعداد دروس ، اخذ و بگذرانند.لازم به ذکر است این مصوبه مشمول دروس حذفی نمی باشد، لذا به دانشجویان عزیز موکدا توصیه می گردد مفاد این بند را رعایت نمایند، در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده شخصا نسبت به حذف دروس غیرمجاز خود اقدام در غیر این صورت موارد غیرمجاز توسط آموزش حذف خواهد شد و فرصت انتخاب دروس جایگزین دلخواه در زمان حذف و اضافه از دانشجو سلب می گردد. .

توجه5 :دانشجویانی که متقاضی مهمان و یا انتقال به سایر دانشگاهها می باشند نمی توانند درترم جاری انتخاب واحد و یا حذف و اضافه انجام دهند.در صورت عدم پذیرش مهمانی و یا انتقالی در دانشگاه مقصد، دانشجویان جهت شرکت در حذف و اضافه  باید نامه مخالفت با مهمانی و یا انتقال را ارائه نموده و با مراجعه به آموزش دانشکده مربوطه به صورت مکتوب از تقاضای مهمانی و یا انتقالی انصراف دهند.

توجه 6 : بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به اخذ بیش از یک درس از دروس گروه معارف اسلامی در هر ترم نمی باشند در صورت عدم رعایت این مصوبه، مسوولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو خواهد بود.

توجه 7 :دانشجویان مقطع کارشناسی  که در نیمسال تحصیلی قبلی ممتاز ( با معدل بالای 17 ) شده اند ، در نیمسال فعلی می توانند تا سقف 24 واحد درسی اخذ نمایند.

توجه 8:دانشجویان کلیه ورودی های دانشگاه که سنوات مجاز آنها به اتمام رسیده جهت اخذ دروس، پس از اخذ مجوز ادامه تحصیل  از طریق گردش کارهای الکترونیکی ، ملزم به پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه می باشند.

توجه 9: به دانشجویان گرامی توصیه می شود در زمان انتخاب واحد و یا حذف و اضافه  از تثبیت انتخاب واحد خودداری نمایند.در غیر این صورت در بازه  انتخاب واحد و یا حذف و اضافه مجوز تغییر و یا ویرایش دروس انتخابی را نخواهند داشت.

توجه10:مبالغ پیش پرداخت شهریه در نیمسال اول  سال تحصیلی 1401-1400 جهت اطلاع بیشتر دانشجویان به شرح زیر اعلام می گردد :

سال ورود

کارشناسی(شبانه)

کارشناسی ارشد

(شبانه)

کارشناسی ارشد

(مجازی)

کارشناسی ارشد

(پردیس)

دکتری تخصصی

(پردیس)

دکتری تخصصی

(شبانه)

ورودی های 96 و ماقبل

شهریه ثابت

شهریه ثابت

شهریه ثابت

شهریه ثابت

45000000 ریال

(چهل و پنج میلیون ریال)

40000000 ریال

(چهل میلیون ریال)

ورودی 97

5000000 ریال

(پنج میلیون ریال)

شهریه ثابت

شهریه ثابت

شهریه ثابت

45000000 ریال

(چهل و پنج میلیون ریال)

40000000 ریال

(چهل میلیون ریال)

ورودی 98 تا 1400

6000000 ریال

(شش میلیون ریال)

15000000 ریال

(پانزده میلیون ریال)

15000000 ریال

(پانزده میلیون ریال)

35000000ریال

(سی و پنج میلیون ریال)

45000000 ریال

(چهل و پنج میلیون ریال)

40000000 ریال

(چهل میلیون ریال)

دانشجویان مهمان (کلیه ورودی ها )

6000000 ریال

(شش میلیون ریال)

15000000 ریال

(پانزده میلیون ریال)

15000000 ریال

(پانزده میلیون ریال)

35000000ریال

(سی و پنج میلیون ریال)

45000000 ریال

(چهل و پنج میلیون ریال)

40000000 ریال

(چهل میلیون ریال)

 


دانشجویان شاهد و ایثارگر ، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که مبلغ کل شهریه ترم آنها از مبلغ علی الحساب کمتر می باشد ، دانشجویان بورسیه (شهریه پرداز) و دانشجویان مقطع دکتری ورودی سال 96 و ماقبل : با هماهنگی حسابداری مربوطه اقدام به تعیین مبلغ و پرداخت شهریه نمایند.


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​