تاریخ تحویل حضوری مدارک و شروع کلاس های دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی

24 09 2022
کد خبر : 3795356
تعداد بازدید : 489

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان نوورود مقطع کارشناسی دانشگاه گیلان به استحضار می رساند، زمان تحویل حضوری مدارک متعاقبا از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. تاریخ شروع کلاس ها 9 مهر ماه 1401 و  به صورت مجازی ، از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه گیلان می‌باشد.

 


نحوه ورود به سامانه آموزش الکترونیکی (ویژه دانشجویان ورودی 1401)

در دانشگاه گیلان، سامانه مربوط به کلاس‌های آنلاین و محتوای دروس با نام "سامانه آموزش الکترونیکی"  شناخته می‌شود.
 
 آدرس سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه گیلان به شرح زیر است:
 
(با استفاده از مرورگرهای Chrome یا Firefox آدرس زیر را باز کنید!)

https://ecent2.guilan.ac.ir

 
لطفا قبل از ورود به این سامانه نکات مهم زیر را با دقت مطالعه نمایید:
 
1- برای ورود به سامانه آموزش الکترونیکی، نخست باید انتخاب واحد شما توسط کارشناس آموزش صورت پذیرفته باشد. برای مشاهده وضعیت انتخاب واحد خود و زمان برگزاری کلاس‌ها به سامانه سادا به آدرس https://sada.guilan.ac.ir مراجعه نمایید.
 
2- نام کاربری در "سامانه آموزش الکترونیکی" به طور پیش فرض "شماره دانشجویی" و رمز عبور "شماره دانشجویی" است.  (کیبورد انگلیسی EN باشد)
 
3- پس از ورود در سامانه باید رمز عبور خود را تغییر دهید. در بخش "رمز عبور فعلی" => "شماره دانشجویی" خود را تایپ کنید و در دو بخش بعدی رمز عبور جدیدی برای خود تعریف نمایید. 
 
رمز عبور جدید باید دارای حداقل 10 کارکتر و شامل حروف بزرگ انگلیسی، غیر حرف مانند @، # و  عدد باشد. به مثال زیر توجه کنید.
Tb#523135@Hm
(از مثال بالا به عنوان رمز استفاده نکنید)
 
توجه نمایید نام کاربری همچنان "شماره دانشجویی" است و شما صرفا رمز عبور خود را تغییر داده‌اید.
 
4- پس از ورود در سامانه بر اساس راهنما در بخش "مشخصات فردی" ایمیل معتبر خود را وارد نمایید. در این صورت چنان‌چه رمز عبور خود را فراموش کردید، می توانید با استفاده از گزینه "نام کاربری و یا رمز ورود خود را فراموش کرده‌اید؟" مجددا رمز عبور خود را تغییر دهید.
 
5-برای دریافت راهنماها به لینک زیر مراجعه نمایید.
 
6-در سامانه آموزش الکترونیکی، چنان‌چه دروس به صورت مجازی تعریف شده باشد، کلاس‌ها در adobe connect برگزار می گردد. شما می‌توانید این نرم افزار را از لینک زیر دریافت و نصب نمایید.
 
برای دروسی که به صورت حضوری تعریف شده است، صرفاً محتوای درسی به صورت فایل در صفحه درس بارگذاری می‌گردد.
 
 
7-در بخش "پرسش های متداول" به بسیاری از پرسش های شما در خصوص Adobe connect پاسخ داده شده است.
 

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​