تاریخ انتخاب واحد و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 (مخصوص ورودی های 1400)

07 02 2022
کد خبر : 3795817
تعداد بازدید : 369

کلیه دانشجویان برای انتخاب واحد و سایر امورات آموزشی باید از آدرس اینترنتی sada.guilan.ac.ir استفاده نمایند. لازم به ذکر است دسترسی دانشجویان از مسیرهای دیگر غیرفعال می باشد.

دانشجویان شهریه پرداز برای انتخاب واحد لازم است علاوه بر پرداخت بدهی های معوقه ی نیمسالهای قبل، مبلغ پیش پرداخت نیمسال دوم  سال تحصیلی 1401-1400 خود را نیز پرداخت نمایند.

توجه 1 :  انتخاب واحد دانشجویان ورودی های نیمسال دوم سال تحصیلی  1401-1400 توسط آموزش دانشکده انجام می شود.

زمان بندی انتخاب واحد دانشجویان در حال تحصیل  ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 و دانشجویان مهمان از سایر دانشگاهها ورودی نیمسال اول و دوم سال  1400 به شرح ذیل می باشد:

ورودی

تاریخ شروع انتخاب واحد

ساعت شروع انتخاب واحد

تاریخ پایان انتخاب واحد

ساعت پایان شروع انتخاب واحد

1400

سه شنبه 1400/11/19

10:00

جمعه  1400/11/22

23:59

 

توجه2 : دانشجویان شهریه پرداز  قبل از انتخاب واحد باید از منوی امور شهریه، قسمت پرداخت الکترونیکی، مبلغ پیش پرداخت خود را واریز نمایند.

توجه3 : مسوولیت اخذ درس، رعایت پیشنیازی و همنیازی براساس سرفصل مصوب وزارت علوم که در سایت دانشگاه قرار گرفته است، به عهده دانشجو می باشد. 

توجه4 :  دانشجویانی که متقاضی مهمان و یا انتقال به سایر دانشگاهها می باشند نمی توانند درترم جاری انتخاب واحد انجام دهند.در صورت عدم پذیرش مهمانی و یا انتقالی در دانشگاه مقصد، دانشجویان جهت  انجام انتخاب واحد باید نامه مخالفت با مهمانی و انتقالی خود را از دانشگاه مقصد دریافت و به آموزش دانشکده تحویل نمایند تا مجوز شرکت در انتخاب واحد برایشان صادر گردد.

توجه 5 :  بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به اخذ بیش از یک درس از دروس گروه معارف اسلامی در هر ترم نمی باشند. دانشجویانی که دروس حوزه اسلامی را اخذ می نمایند  باید در خصوص سقف واحدهای گذرانده ترم و تعداد دروس اخذ شده از گروه معارف با احتساب دروس حوزه اسلامی در هر ترم بررسی لازم را انجام دهند. در صورت عدم رعایت این مصوبه، مسوولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو خواهد بود.

توجه 6: دانشجویان کلیه ورودی های دانشگاه که سنوات مجاز آنها به اتمام رسیده جهت اخذ دروس، پس از اخذ مجوز ادامه تحصیل ، ملزم به پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه می باشند.

توجه7: به دانشجویان گرامی توصیه می شود در زمان انتخاب واحد از تثبیت انتخاب واحد خودداری نمایند.در صورت تثبیت انتخاب واحد امکان ویرایش دروس در زمان  انتخاب واحد و حذف و اضافه غیرفعال خواهد شد.

توجه8 :  بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در صورت داشتن نمره ردی در درس یا دروس پیشنیاز در  کارنامه تحصیلی ، دروس بعدی را بدون رعایت پیش نیازی و محدودیت تعداد دروس ، اخذ و بگذرانند.لازم به ذکر است این مصوبه مشمول دروس حذفی نمی باشد، لذا به دانشجویان عزیز موکدا توصیه می گردد مفاد این بند را رعایت نمایند، در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده شخصا نسبت به حذف دروس غیرمجاز خود اقدام در غیر این صورت موارد غیرمجاز توسط آموزش حذف خواهد شد و فرصت انتخاب دروس جایگزین دلخواه در زمان حذف و اضافه از دانشجو سلب می گردد.

توجه 9 : دانشجویان مقطع کارشناسی  که در نیمسال تحصیلی قبلی ممتاز ( با معدل بالای 17 ) شده اند در صورتی که  پس از حذف واحدهای درسی تعداد واحد باقی مانده(موثر) شان کمتر از  حد نصاب واحدهای درسی در یک نیمسال نباشد، می توانند در نیمسال دوم   سال تحصیلی 1401-1400  تا سقف 24 واحد درسی اخذ نمایند.

 توجه 10 : مبالغ پیش پرداخت شهریه در نیمسال دوم  سال تحصیلی 1401-1400 جهت اطلاع بیشتر دانشجویان به شرح زیر اعلام می گردد :

سال ورود

کارشناسی(شبانه)

کارشناسی ارشد

(شبانه)

کارشناسی ارشد

(مجازی)

کارشناسی ارشد

(پردیس)

دکتری تخصصی

(پردیس)

دکتری تخصصی

(شبانه)

ورودی  1400

6000000 ریال

(شش میلیون ریال)

15000000 ریال

(پانزده میلیون ریال)

15000000 ریال

(پانزده میلیون ریال)

35000000ریال

(سی و پنج میلیون ریال)

45000000 ریال

(چهل و پنج میلیون ریال)

40000000 ریال

(چهل میلیون ریال)

دانشجویان مهمان (کلیه ورودی ها )

6000000 ریال

(شش میلیون ریال)

15000000 ریال

(پانزده میلیون ریال)

15000000 ریال

(پانزده میلیون ریال)

35000000ریال

(سی و پنج میلیون ریال)

45000000 ریال

(چهل و پنج میلیون ریال)

40000000 ریال

(چهل میلیون ریال)

 



دانشجویان شاهد و ایثارگر ، دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که مبلغ کل شهریه ترم آنها از مبلغ علی الحساب کمتر می باشد: با هماهنگی حسابداری مربوطه اقدام به تعیین مبلغ و پرداخت شهریه نمایند.

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​