بورس فرصت تحقیقاتی داخل و خارج دانشجویان دکتری

17 12 2022
کد خبر : 3795262
تعداد بازدید : 519

 

بدین وسیله به اطلاع دانشجویان مقطع دکتری تخصصی می رساند براساس اعلام سازمان امور دانشجویان، از این پس فرایند بررسی درخواست دانشجویان متقاضی بورس فرصت مطالعاتی داخل و خارج به صورت سامانه ای انجام خواهد شد.

لازم به توضیح است کارگروه تخصصی برای متقاضیان اعزام به خارج با توجه به معیارهای زیر اقدام می نماید:

1- پروژه دکتری بر مبنای نقشه جامع علمی کشور و در راستای رفع یکی از نیازهای اساسی و میدانی کشور باشد.

2- انجام پروژه در داخل کشور با محدودیت هایی به لحاظ امکانات و هزینه های مالی مواجه باشد.

3- استاد و دانشگاه میزبان به لحاظ علمی بسیار شاخص بوده به نحوی که تجربه همکاری با ایشان برای دانشجو و کشور ارزشمند باشد.

 دریافت شیوه نامه اجرایی فرصت تحقیقاتی کوتاه مدت داخل و خارج از کشور و کاربرگ های مربوطه (مصوب1401/04/07 شورای مرکزی بورس)


دسته بندی :
خبرها
اخبار

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​