برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با فرایندهای تحصیلات تکمیلی (تصویب پروپوزال تا دفاع از پایان نامه/رساله)

27 05 2022
کد خبر : 3791486
تعداد بازدید : 162

کارگاه آموزشی آشنایی با فرایندهای تحصیلات تکمیلی (تصویب پروپوزال تا دفاع از پایان نامه/رساله) به مناسبت دهه سرآمدی آموزش در روز شنبه مورخ 1401/03/07 در دو نوبت ساعت 8:30 و ساعت 10:30 با حضور روسای محترم ادارات امور خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی و کارشناسان محترم تحصیلات تکمیلی دانشکده ها در دفتر معاونت محترم فرهنگی اجتماعی دانشگاه و اتاق شورای دانشکده هنر و معماری برگزار گردید.

در این کارگاه  سرکار خانم زهرا صالحی معاون مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه در خصوص سامانه های پیشینه پژوهش، همانندجو و سامانه ثبت و زمان استفاده از هریک از سامانه های مذکور در فرایندهای مرتبط با گردش تصویب پروپوزال و گردش برگزاری دفاع دانشجویان تحصیلات تکمیلی توضیحاتی بیان داشتند. در این جلسه ضمن اشاره به وظایف مرتبط به هر بخش در بررسی درخواست های مربوطه، به سوالات همکاران محترم در این خصوص پاسخ داده شد.


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​