برگزاری دوره مهارتی دانش افزایی "کپی رایت در آثار دانشگاهی" (ویژه اعضای هیأت علمی، کارکنان دانشگاه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران)

04 12 2020
کد خبر : 3792780
تعداد بازدید : 105

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در نظر دارد دوره مهارتی دانش افزایی با عنوان " کپی رایت در آثار دانشگاهی " را برای اعضای هیأت علمی، کارکنان دانشگاه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران طبق زمانبندی ذیل به صورت مجازی برگزار نماید.

زمان: سه شنبه 18 آذر ماه 1399 – ساعت 15

مدرس: دکتر حمید عزیزی

نحوه ثبت نام و شرکت در کارگاه برای اعضای هیأت علمی:
ارسال نام و نام خانوادگی، کد ملی به شماره 50005430010 تا ساعت 15 روز دو شنبه 17 آذر ماه 1399

لازم به ذکر است اعضای هیأت علمی محترم  پس از ثبت نام، طبق زمانبندی با ورود به لینک
https://rooydad.guilan.ac.ir/ch/danesh-afzaie و وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور (هر دو کد ملی) می توانند در کارگاه حضور یابند.

نحوه شرکت در کارگاه برای کارکنان و دانشجویان دکتری و پژوهشگران:
کارکنان دانشگاه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران محترم می توانند طبق زمانبندی با ورود به لینک
https://rooydad.guilan.ac.ir/ch/danesh-afzaie  به عنوان مهمان در دوره حضور یابند.

به اعضای هیأت علمی شرکت کننده در دوره، گواهی مهارتی دانش افزایی اعطاء خواهد شد.


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​