برگزاری ترم تابستان 1403 در دانشگاه گیلان

18 06 2024
کد خبر : 12903163
تعداد بازدید : 6835

به اطلاع دانشجویان عزیز سراسر کشور می رساند دانشگاه گیلان در تابستان سال 1403 مجری ترم تابستان به صورت حضوری می باشد.

دانشجویان موسسات آموزش عالی دولتی، غیر دولتی –غیر انتفاعی ، آموزشکده های فنی و حرفه ای ، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی مجاز به اخذ ترم تابستان در دانشگاه گیلان می باشند.

دانشجویان سایر دانشگاه های کشور جهت ارائه درخواست میهمانی ترم تابستان در دانشگاه گیلان از تاریخ 1403/04/02 وارد سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان شده و فرم  میهمانی تابستان را که از دانشگاه مبدا دریافت نموده اند، در قسمت مربوطه اسکن  و پس از تکمیل مشخصات  نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند.

 لازم به ذکر است ،  دانشجویان محترم می بایست حداکثر تا چهل و هشت ساعت  کاری  پس از تاریخ ارائه درخواست مجددا به سامانه درخواست میهمانی دانشگاه گیلان مراجعه و نسبت به دریافت شماره دانشجویی اقدام و طبق تاریخ های تعیین شده در تقویم آموزشی ترم تابستان نسبت به انتخاب واحد و پرداخت هزینه اقدام نمایند.

توجه 1 :دانشجویان رشته های علوم پزشکی و دانشجویانی که رشته تحصیلی آنان در دانشگاه گیلان وجود ندارد، در قسمت دانشکده ، سایر دانشکده ها و رشته میهمان دانشگاه گیلان را انتخاب نمایند.

توجه2:دانشجویان دانشگاه گیلان بر اساس تقویم آموزشی پس از پرداخت هزینه نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.

نکات مهم:

-کلیه مراحل ثبت نام در سامانه درخواست میهمانی ، انتخاب واحد، پرداخت شهریه به صورت الکترونیکی  می باشد.

حذف و اضافه در ترم تابستان امکان پذیر نمی باشد.

- درصورت انتخاب واحد و عدم انصراف در زمان مقرر شهریه واریز شده قابل عودت نمی باشد. بدیهی است در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد دانشجویان در یک کلاس شهریه پرداختی پس از طی روال اداری قابل پرداخت خواهد بود.

-حضور دانشجو در کلاس ها الزامی است ، لذا دانشجو می بایست به زمان برگزاری کلاس ها و تاریخ امتحان به جهت عدم تداخل توجه کافی داشته باشد.

تقویم آموزشی ترم تابستان

لیست دروس ارائه شده

شهریه دروس

                                                              مدیریت  خدمات آموزشی دانشگاه گیلان

​​​​​​​


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​