برگزاری اولین جلسه هماهنگی اجرای آیین نامه کهاد قرآنی

27 09 2023
کد خبر : 4954483
تعداد بازدید : 34495

اولین جلسه هماهنگی اجرای آیین نامه کهاد قرآنی در تاریخ 1402/07/04 در دفتر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار گردید. دوره کهاد قرآنی دوره تحصيلي فرعي و كوتاه مدتي است كه در مقطع كارشناسي با هدف آشنايي دانشجويان رشته هاي مختلف با يك رشته  تحصيلي حوزه قرآني غير از رشته تحصيلي اصلي آنها و يا آشنايي دانشجويان قرآني واجد شرايط با يك رشته تحصيلي ديگر به دانشگاه ها ابلاغ شده است.

 در جلسه هماهنگي براي راه اندازي اين دوره مسايل مرتبط با آن از قبيل گروه متولي اجراي دوره كهاد قرآني ، معرفي يك عضو هيات علمي مرتبط با دوره و نيمسال اجراي آن مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

متن آئين نامه دوره كهاد قرآني

​​​​​​​

 

 


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​