اعلام اسامی پذیرفته شدگان ذخیره(مشروط) آزمون دکتری سال 1395

12 08 2016
کد خبر : 3787785
تعداد بازدید : 170

بدین وسیله اسامی پذیرفته شدگان ذخیره آزمون دکتری سال 1395 دانشگاه گیلان اعلام می گردد. ضمن تبریک به این دسته از پذیرفته شدگان، درخصوص  نحوه سپردن تعهد به دانشگاه، توجه ایشان را به نکات زیر جلب می نماید:

جهت سهولت در دریافت فرم های تعهد از داوطلبان، پذیرفته شدگان می توانند از تاریخ 23 لغایت 25 مرداد ماه به دو طریق نسبت به سپردن تعهد اقدام نمایند:

1-- پذیرفته شدگان ذخیره می توانند فرم مذکور را از سایت دانشگاه دریافت نموده و پس از تکمیل، امضا و اثر انگشت و اخذ گواهی امضا از یکی از دفترحانه های اسناد رسمی، فرم تایید شده را از طریق کاربری خود در سامانه آزمون دکتری بارگذاری نمایند.

2-درصورت تمایل، پذیرفته شدگان ذخیره می توانند جهت سپردن تعهد به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند. در این صورت لازم است شخصا با دردست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به گروه مربوطه مراجعه نمایند.

 ضمنا به منظور عدم تضییع حقوق سایر داوطلبان خواهشمند است چنانچه پذیرفته شده ای درخواست انصراف از ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارد تقاضای مکتوب خود را به همراه تصویر کارت ملی حداکثر تا تاریخ 1395/5/25 به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل دهد.

نمونه فرم تعهد و تذکرات مهم قابل توجه پذیرفته شدگان دریافت فایل اسامی پذیرفته شدگان ذخیره لازم به یادآوری است تکمیل فرم صلاحیت عمومی در سایت سازمان سنجش برای کلیه پذیرفته شدگان مشروط الزامی است و پذیرش قطعی پس از تایید صلاحیت عمومی اعلام خواهد شد. لینک سامانه آزمون دکتری سال 1395
دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​