اعلام اسامی پذیرفته شدگان اولیه(مشروط) آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1395

20 07 2016
کد خبر : 3787829
تعداد بازدید : 164

بدین وسیله ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال 1395 دانشگاه گیلان، درخصوص  نحوه سپردن تعهد به دانشگاه، توجه داوطلبان محترم را به نکات زیر جلب می نماید:

جهت سهولت در دریافت فرم های تعهد از داوطلبان، پذیرفته شدگان می توانند از تاریخ 2 لغایت 6 مرداد ماه به دو طریق نسبت به سپردن تعهد اقدام نمایند:

1-- پذیرفته شدگان اصلی می توانند فرم مذکور را از سایت دانشگاه دریافت نموده و پس از تکمیل، امضا و اثر انگشت و اخذ گواهی امضا از یکی از دفترحانه های اسناد رسمی، فرم تایید شده را از طریق کاربری خود در سامانه آزمون دکتری بارگذاری نمایند.

2-درصورت تمایل، پذیرفته شدگان اصلی می توانند جهت سپردن تعهد به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند. در این صورت لازم است شخصا با دردست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی به گروه مربوطه مراجعه نمایند.

بدیهی است درصورت عدم سپردن تعهد در بازه زمانی تعیین شده و طبق روال تعیین شده، قبولی داوطلب در رشته معرفی شده لغو می گردد.

اخذ تعهد از افراد ذخیره با رعایت ظرفیت هر کد رشته محل و براساس رتبه، از تاریخ 1395/05/23 آغاز خواهد شد که مراتب متعاقبا اعلام می گردد.

  نمونه فرم تعهد و تذکرات مهم قابل توجه پذیرفته شدگان دریافت فایل اسامی پذیرفته شدگان اصلی

دریافت فایل اسامی افراد ذخیره

تاکید می گردد فهرست اسامی اعلام شده براساس رتبه داوطلبان نبوده و داوطلبان جهت اطلاع از رتبه آزمون خود می توانند کارنامه را که از طریق سامانه آزمون دکتری سال 1395 دانشگاه، قابل دسترسی می باشد ملاحظه فرمایند.

دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​