اطلاعیه میهمان ، انتقال دائم و انتقال توام با تغییر رشته، تغییر رشته داخلی و ترم تابستان دانشجویان دانشگاه گیلان به سایر دانشگاهها در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400

03 05 2021
کد خبر : 3796554
تعداد بازدید : 279

میهمان و انتقال

به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی میهمان و  انتقال به سایر دانشگاهها می رساند، جهت ارائه درخواست خود به سامانه میهمان و انتقال وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری به آدرس اینترنتیhttps://portal.saorg.ir   مراجعه نمایند.

دانشجویان به منظور ورود به سامانه امور دانشجویان می بایست در سامانه فوق عضو شده و پس از تایید عضویت و دریافت نام کاربری و رمز عبور ، نسبت به درخواست میهمانی و انتقال اقدام نمایند.

 درخواست های واصله توسط دانشگاههای مقصد بر اساس مفاد آیین نامه شماره 88441/3/41 مورخ 92/3/20 میهمان و انتقال بررسی خواهد شد و پاسخ تقاضا نیز از طریق سامانه قابل پیگیری می باشد. خواهشمند است از مراجعه حضوری به این امور خودداری نمایید.

توجه مهم :

1-دانشجویان متقاضی تا 1400/3/10 فرصت دارند، درخواست های خود را از طریق سامانه مذکور ارائه دهند.

2- کلیه دانشجویان میهمان و انتقال دوره روزانه ملزم به پرداخت شهریه می باشند. دانشجویان انتقالی در صورت دارا بودن  نمره قبولی دوره روزانه در دانشگاه مقصد از پرداخت شهریه معاف می باشند.

3-با توجه به اعلام سازمان امور دانشجویان به اطلاع می رساند،  به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و پیروی تمام موسسات آموزش عالی از دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا ، در صورت تداوم وضعیت بیماری، میهمانی و انتقال دانشجویان تحت شرایط موجود می باشد و موافقت موسسات مبدا و مقصد با درخواست میهمانی و انتقال با بازگشت به شرایط عادی در موسسات آموزش عالی امکان پذیر خواهد بود.

4- متقاضی میهمانی مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحدهای درخواستی ارائه شده در خصوص شرایط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.

5- دانشگاه انتخابی حتما بایستی در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، درشهرهای نزدیکتر به محل سکونت باشد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری گردد.

6- متقاضیان محترم همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در خصوص سامانه از قسمت پشتیبانی سامانه سجاد درخواست خود را ارسال نمایند.

        تغییر رشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته:

 ابتدا فرم (الف) را از لینک زیر دریافت و سپس جهت بررسی کد رشته های مورد تقاضا به آموزش دانشکده مراجعه نمایند.

دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته فرم تکمیل شده  (ب) را به دانشگاه مقصد ارائه نمایند.

دانشجویان متقاضی تغییر رشته داخلی پس از تکمیل فرم (ج) در دانشکده جهت اقدام بعدی به اداره پذیرش وثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند .

    فرم الف

              فرم ب

               فرم ج

            

لازم به ذکر است تغییر رشته داخلی، انتقال توأم با تغییر رشته و انتقال دائم از  رشته هایی  که پذیرش آن با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) بوده است ، به رشته های با آزمون ممنوع می  باشد.

محدوده ارائه درخواست ها از تاریخ 25 /1400/2 لغایت  1400/5/30 می باشد.

 ترم تابستان در سایر دانشگاه های کشور

به اطلاع دانشجویان دانشگاه گیلان که متقاضی اخذ ترم تابستان در سایر دانشگاه های کشور می باشند ، می رساند جهت ارائه درخواست  می توانند ازتاریخ 1400/3/29  لغایت   1400/4/16 به  سامانه آموزشی مراجعه و از قسمت فرم های درخواست ، تقاضای خود را ارائه نمایند.

 

 

امور آموزشی دانشگاه گیلان

 


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​