اطلاعیه میهمان ، انتقال دائم و انتقال توام با تغییر رشته، تغییر رشته داخلی و ترم تابستان دانشجویان دانشگاه گیلان به سایر دانشگاهها در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98

22 04 2019
کد خبر : 3794068
تعداد بازدید : 425

 

میهمان و انتقال

به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی میهمان و  انتقال به سایر دانشگاهها می رساند، جهت ارائه درخواست خود به سامانه میهمان و انتقال وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری به آدرس اینترنتیhttps://portal.saorg.ir مراجعه نمایند.

دانشجویان به منظور ورود به سامانه امور دانشجویان می بایست در سامانه فوق عضو شده و پس از تایید عضویت و دریافت نام کاربری و رمز عبور ، نسبت به درخواست میهمانی و انتقال اقدام نمایند.

 درخواست های واصله توسط دانشگاههای مقصد بر اساس مفاد آیین نامه شماره 88441/3/41 مورخ 1392/03/20 میهمان و انتقال بررسی خواهد شد و پاسخ تقاضا نیز از طریق سامانه قابل پیگیری می باشد. خواهشمند است از مراجعه حضوری به این امور خودداری نمایید.

توجه مهم :

1)دانشجویان متقاضی تا پایان اردیبهشت سال 1398 فرصت دارند، درخواست های خود را از طریق سامانه مذکور ارائه دهند.

2) کلیه دانشجویان میهمان و انتقال دوره روزانه ملزم به پرداخت شهریه می باشند. دانشجویان انتقالی در صورت دارا بودن  نمره قبولی دوره روزانه در دانشگاه مقصد از پرداخت شهریه معاف می باشند.

 

         تغییر رشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته:

دانشجویان متقاضی تغییر رشته داخلی  و انتقال توام با تغییر رشته به شرح ذیل اقدام نمایند:

جهت حصول اطمینان از دارا بودن کد رشته مورد تقاضا ،  پس از تکمیل فرم ( الف) جهت انجام سایر مراحل  به آموزش دانشکده  جهت مراجعه نمایند.

دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته پس از اطمینان از دارا بودن کد رشته از طریق سامانه سجاد بخش شورای بررسی موارد خاص دانشگاه مبدا و مقصد اقدام نمایند.

در ضمن متقاضیان تغییر رشته داخلی  لازم است پس از تکمیل فرم  (ج) به اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند. دانشجویان (آقایان مشمول معافیت تحصیلی) متقاضی تغییر رشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته توجه داشته باشند ،  مسئولیت  رعایت سقف مجاز سنوات اولیه تحصیلی به عهده  ایشان می باشد .

محدوده ارائه درخواست ها از تاریخ 1398/02/14 لغایت  1398/05/23  می باشد.

   تذکر:دانشجویان نیمه متمرکز مجاز به تغییر رشته یا انتقال توام با تغییررشته نمی باشند.          

 

 ترم تابستان در سایر دانشگاه های کشور

به اطلاع دانشجویان دانشگاه گیلان که متقاضی اخذ ترم تابستان در سایر دانشگاه های کشور می باشند ، می رساند جهت ارائه درخواست  می توانند از روز شنبه مورخ 1398/03/18 لغایت  شنبه مورخ 1398/04/15 به  سامانه آموزشی مراجعه و از قسمت فرم های درخواست ، تقاضای خود را ارائه نمایند.

 

فرم  بررسی کد رشته (فرم الف)

فرم تغییر رشته داخلی


دسته بندی :
خبرها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​