اطلاعیه میهمان ،انتقال ،انتقال توأم با تغییر رشته ، تغییر رشته داخلی دانشجویان دانشگاه گیلان در نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399

09 12 2020
کد خبر : 3796755
تعداد بازدید : 283

دانشجویان متقاضی میهمان و انتقال دائم به سایر دانشگاه ها با رعایت مفاد آیین نامه میهمان

و انتقال از تاریخ1399/9/22 لغایت 1399/12/1  نسبت به ارائه درخواست طریق سامانه آموزشی قسمت "فرم های درخواست "، "درخواست میهمانی به "یا "انتقال به" را تکمیل و پس از تایید نهایی شدن فرم مربوطه را از دبیرخانه دانشکده تحویل و نسبت به ارائه آن به دانشگاه مقصد اقدام نمایند

.تذکرات مهم :

  1. دانشجویان لازم است دروس مورد تایید گروه آموزشی و آموزش دانشکده را انتخاب نمایند .

 چنانچه درسی در عنوان ،تعداد واحد ،رعایت پیشنیازی و غیره با سرفصل مربوطه مغایرت داشته باشد دانشگاه مجاز است طبق مقررات دروس مغایر با چارت دانشگاه را حذف نماید.

2.کلیه دانشجویان میهمان و انتقال ملزم به پرداخت شهریه می باشند .

3.دانشجویان انتقالی درصورت دارا بودن کد رشته دانشگاه مقصد از پرداخت شهریه معاف هستند.

4.دانشجویانی که در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان با دو نیمسال میهمانی آنان موافقت شده است نیاز به ارائه مجدد درخواست ندارند.

 

دانشجویان متقاضی تغییر رشته داخلی و انتقال توأم با تغییر رشته

 ابتدا فرم (الف) را از لینک زیر دریافت و سپس جهت بررسی کد رشته های مورد تقاضا به آموزش دانشکده مراجعه نمایند.

دانشجویان متقاضی انتقال توام با تغییر رشته فرم تکمیل شده  (ب) را به دانشگاه مقصد ارائه نمایند.

دانشجویان متقاضی تغییر رشته داخلی پس از تکمیل فرم (ج) در دانشکده جهت اقدام بعدی به اداره پذیرش وثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند .

فرم (الف)

فرم (ب)

فرم (ج)

توجه:

1- با توجه به عدم وصول کارنامه تغییر رشته و انتقال (محرمانه) دانشجویان ورودی 99  درحال حاضر امکان درخواست تغییر رشته داخلی و انتقال توام با تغییر رشته  برای این دانشجویان فراهم نمی باشد.

2-لازم به ذکر است تغییر رشته داخلی، انتقال توأم با تغییر رشته و انتقال دائم از  رشته هایی  که پذیرش آن با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) بوده است ، به رشته های با آزمون ممنوع می  باشد.

مدیریت امور آموزشی دانشگاه


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 01 2024

برگزاری کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی مورخ 1402/10/25

کارگاه دانش افزایی مشاور آموزشی در تاریخ 1402/10/25 در تالار حکمت دانشگاه برگزار گردید. در اين كارگاه ابتدا معاون آموزشی و تحصيلات تكميلي دانشگاه با بیان اهمیت هدایت تحصیلی و نظارت مستمر برروند تحصیلی دانشجویان و فراهم کردن زمینه شاگردپروری و ارتقای علمی و فردی دانشجویان به موارد مهم شیوه نامه مشاور آموزشی از جمله وظایف استاد مشاور، نحوه نظارت بر انتخاب واحد، حذف و اضافه، تایید فرم های میهمانی ، انتقال و تغییر رشته اشاره نموده و در ادامه خانم کاویانفر رئیس اداره آمار و اطلاعات آموزشی دسترسي هاي مرتبط با استادان مشاور در سامانه جامع آموزشی از جمله نحوه حضور و غیاب، اعلام نظر درخواستهای میهمانی و انتقال دانشجویان و نحوه گزارش گیری از سامانه را توضیح دادند. در پايان كارگاه، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي و مدير خدمات آموزشي دانشگاه به سوالات حضار پاسخ دادند.​​​​​​​